AndroidHealthClinic

blauwe schouders

dion81

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
69kg
Vetpercentage
8%
Wanneer ik met name mijn biceps intensief met dumbells train, krijg ik blauwe vlekken op mijn schouders... Binnen een minuut trekt dit ook weer helemaal weg. Weet iemand wat dit kan zijn? Heb er verder geen last van, maar heb het nog nooit bij iemand anders gezien...

Niet tegen je schouders slaan met die dumbbells :)

zonder gekheid
zou het niet weten, heb je er last van?

• Topic Starter Topic Starter
Nope... helemaal geen last van... En het is ook niet dat ik er tegen aan sla...

Zijn het geen adertjes?

dan zou je toch echt de adertjes moeten zien? het zijn echt vlekjes... wat er steeds meer worden, tot zowat heel m'n schouders blauw zijn...

Niet paars?

250px-FriezaFinalFormNV..png

OT: geen idee wat het is :S

zoals je daar kan lezen, ben ik er niet wijzer van geworden... en om nou ergens mee langs de dokter te gaan, waar ik geen last van heb...

er zullen vast meer mensen zijn die dit hebben lijkt me...??

je merkt toch dat er iets niet goed is? je hoeft niet persé ergens last van te hebben om ermee naar de dokter te gaan.

blauwe schouders lal lekker naar de dokter

zoals je daar kan lezen, ben ik er niet wijzer van geworden... en om nou ergens mee langs de dokter te gaan, waar ik geen last van heb...

er zullen vast meer mensen zijn die dit hebben lijkt me...??

je merkt toch dat er iets niet goed is? je hoeft niet persé ergens last van te hebben om ermee naar de dokter te gaan.

blauwe schouders lal lekker naar de dokter

Dit dus.
Als je geen last hebt van een moedervlek die er gevaarlijk verdacht uitziet, ga je hopelijk toch ook naar de dokter?
Gewoon even langs gaan joh ;)

Tja... maar een moedervlek kun je laten zien, maar ik heb niets om te laten zien... :-S
Maar goed... Als het echt zo bijzonder is, moet ik de dokter maar eens een bezoekje brengen...

De meest logische verklaring die ik tegen ben gekomen is dat de pomp in de spier lokaal de doorbloeding van de huid belemmerd (haarvaten) waardoor er tijdelijk lokale verkleuring optreed. Niets om je druk over te maken.

De meest logische verklaring die ik tegen ben gekomen is dat de pomp in de spier lokaal de doorbloeding van de huid belemmerd (haarvaten) waardoor er tijdelijk lokale verkleuring optreed. Niets om je druk over te maken.
+1

Dit wou ik ook zeggen:D.

Wellicht ligt het aan de doorbloeding van de capillairen in je schouders of heb je een lage bloeddruk.

Terug
Naar boven