AndroidHealthClinic

Blind, doof of verlamd. Wat kies je?

Peiling Peiling Wat kies je?

• Doof

Stemmen: 159 89,3%
  • Blind

Stemmen: 6 3,4%
  • Verlamd, onder je navel doet niets het nog.

Stemmen: 13 7,3%

• Totaal stemmers
    178
Vandaag kwam er een blinde jongen sporten bij ons. Was in de kleedkamer, hij liep langs de kasten iets te zoeken. Ik dacht dat hij een kastje zocht dus ik vroeg "welk nummer moet je hebben?" En toen zei hij ''nee ik zoek de uitgang''. Ik heb hem even geholpen met de uitgang, ik vond het echt zielig :'(

Vandaag kwam er een blinde jongen sporten bij ons. Was in de kleedkamer, hij liep langs de kasten iets te zoeken. Ik dacht dat hij een kastje zocht dus ik vroeg "welk nummer moet je hebben?" En toen zei hij ''nee ik zoek de uitgang''. Ik heb hem even geholpen met de uitgang, ik vond het echt zielig :'(

Ben jij even hard in de maling genomen! :roflol:

dus dan ben jij die gast die me zo in mijn reet knijpend de weg wees:mad:

sorry ik kan t echt niet begrijpen dat mensen zeggen liever blind te zijn plus hun argumenten, alleen al als je kijkt hoe deze 2 handicappen zich verder in het leven redden......

Als je grootste passie muziek is kies je toch echt voor blind imo. Een leven zonder muziek, geluiden van de natuur enz hoeft voor mij niet, dan leef je gewoon constant in een vergissing. Geluid zegt voor mij veel meer dan beelden.

Bullshit, beeld>geluid

Soortgelijke topics

Reacties
38
Weergaven
4.581
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236