XXL Nutrition

Blind, doof of verlamd. Wat kies je?

Peiling Peiling Wat kies je?

• Doof

Stemmen: 159 89,3%
  • Blind

Stemmen: 6 3,4%
  • Verlamd, onder je navel doet niets het nog.

Stemmen: 13 7,3%

• Totaal stemmers
    178
Dat zijn geen trainingen "Russian Bear", maar half assed geklootzak met vooral veel prietpraterij.

nu niet om te bashen of te haten,maar wat zijn jouw statts ongeveer dan klaaswitz?

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

blind zijn en nken lijkt me ook niet echt de moeite

tlk wel man!Dan kan je gewoon lelijke wijfen nken,en kaal geschoren mannen en toch nog geil zijn!

als je blind of doof wordt ben je meteen arbeidsongeschikt, ik zou voor verlamd kiezen zodat je nog iets van je leven kan maken.

je kan toch nog veel doen als je doof bent ?

schrijver worden , of kunstenaar ? keuze genoeg!

Ja maar banen waarvoor je moet praten en communiceren (dit zijn dus bijna alle banen) kun je amper uitvoeren als je doof bent, en als verlamde kun je natuurlijk ook schrijver of kunstenaar worden, maar dit is alleen hoe ik er tegen aan kijk.

Ja maar banen waarvoor je moet praten en communiceren (dit zijn dus bijna alle banen) kun je amper uitvoeren als je doof bent, en als verlamde kun je natuurlijk ook schrijver of kunstenaar worden, maar dit is alleen hoe ik er tegen aan kijk.

en andersom zullen ze een blinde nooit timmerman laten worden.

als je doof bent kun je nog trainen

doof. hoor ik me vriendin niet meer zeuren

:trollface:

Ik heb een blinde in mijn klas gehad en dit lijkt me dan het beste als ik dan al toch mag kiezen. Je kan nog communiceren en je enigzins zelfstandig voortbewegen met behulp van een blindenstok of een blindegeleidenhond.

De blinden die ik ken kunnen nauwelijks praten... Dus dat schiet ook niet op

Dan maar doof... want ik zou niet kunnen zonder:

-k*tjes zien
-auto rijden
-bodybuilding
-mijn werk->software engineer
-ijshockey kijken

Doof!
Je kunt iig nog lekkere chickes zien en nken, maar je hoort hun gezeik niet ;) Je zou bijna zeggen dat ik doof zou willen zijn :D

ik kan echt niet begrijpen dat mensen voor verlamming of blindheid zouden kiezen, doof is toch echt het minst beperkend voor quality of life zou ik denken

nu niet om te bashen of te haten,maar wat zijn jouw statts ongeveer dan klaaswitz?
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

tlk wel man!Dan kan je gewoon lelijke wijfen nken,en kaal geschoren mannen en toch nog geil zijn!

ben ik ook wel benieuwd naar, aan zijn gepraat zou je toch wel minimaal 150 bench op reps, 250 squat op reps, 300 deadlift op reps verwachten
en dan bij een fysiek van 120kg ripped

Ot: doof

doof is het beste, logisch toch..
iedereen denkt met zn wiener aaaigt

ik kan echt niet begrijpen dat mensen voor verlamming of blindheid zouden kiezen, doof is toch echt het minst beperkend voor quality of life zou ik denken

Als verlamd zijnde raak je geen stukje communicatie met je medemens kwijt, daarbij kan je nog volop genieten van dingen zoals films en muziek, je kan alleen niet lopen, tja, dat kan je misschien op je 60ste ook al niet meer (als je pech hebt).

Mij lijkt het verschrikkelijk om doof te zijn, nooit meer iets kunnen horen, ik denk dat je dan echt depri en in jezelf gekeerd raakt.

Ik weet niet, maar ik heb zo'n gevoel dat blindheid genezen kan worden binnen relatief korte tijd.

Soortgelijke topics

Reacties
38
Weergaven
4.581
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven