XXL Nutrition

bloed laten prikken

dickso

Novice
Waardering
0
heey

ik had een vraag, ik moet morgen waarschijnlijk naar de dokter toe!
voor galsteen/niersteen/blindedarm onstking, o.i.d

maar nu heb ik van het weekend een joint gerookt:( en dan kan de dokter dat in mij bloed zien toch ?

en nou is het ook nog zo dat me moeder bij de dokter werkt! wat moet ik doen??

en kunnen ze het wel zien aan me bloed?

of zoeken ze naar bijvoorbeeld naar vehoogde waardes van b.v. zoutgehalte, maar niet naar THC want dat kan geen oorzaak van buikpijn zijn, dus dan heeft het ook geen zin om daarnaar te zoeken

of zien ze het altijd in je bloed? ook al testen ze daar niet specifiek naar?

al vast bedankt!

groetjes

Hij kan het zien ALS hij er naar zoekt. Maar als hij dat niet doet ziet hij het niet. En daarnaast, als hij het je moeder verteld schendt hij zijn eed van geheimplicht en dat is heel serieus.

En dat om een ****ing joint, who cares.

• Topic Starter Topic Starter
oke dus waarschijnlijk zoekt hij er niet naar, dus kan hij het ook niet zien?

dan hoef ik ook niet aan de dokter te vragen of hij het niet wil vertellen

your screwed... bloedonderzoek geeft ph waardes en die zullen hoog zijn als ze jouw bloed onderzoeken dus ze komen erachter.... ( spreek uit ervaring)

je bent 18 bro

jonge man
vertel het de dokter gewoon
of je ma dat je aan de drugs zit
dan ben je ervan af
kun je weer lekker pitten
je leeft maar 1x

voor de zekerheid even vragen kan geen kwaad, maar is niet nodig denk ik. Maar waarom mag je op je 18e niet af en toe een jointje roken?

zullen ze vast geen nachten van wakker lijkt mij.. deed het halfjaartje geleden ook aardig wat, mijn moeder achter gekomen en op 1e gezicht was ze wel kwaad en teleurgesteld, maar dat ging snel over. nu al halfjaar niet gedaan, kvind het niet meer interessant enzo :D

you are in deeeep trouble ;)

tuurlijk gaan ze dat niet zien. ik heb verschillende bloedproeven gedaan ivm levertesten, pancreaontsteking in de periode dat ik elke dag een joint rookte. ze zien het enkel als ze er specifiek op testen. en als ze het zien, wat is dan het probleem? is dat nu zo erg om te zeggen dat je een jointje hebt gerookt.

kdenk dat ze dr een reagens ofso op pleuren.. als er dan een bepaalt kleurtje komt wete ze of je het hebt of niet, maar ze gooie dr denk ik een reagens voor galsteen op en niet om THC te zoeke :o

Hoe is het afgelopen?

maak je niet druk hij zal daar niet naar kijken hij kijkt alleen naar waar hij bloed om prikt

your screwed... bloedonderzoek geeft ph waardes en die zullen hoog zijn als ze jouw bloed onderzoeken dus ze komen erachter.... ( spreek uit ervaring)

ten eerste, pH waardes zeggen niets over cannabis gebruik, wel over sommige ernstige en niet dagelijks voorkomende toxines. En pH wordt weinig op veneus bloed gemeten, en al zeker niet door een huisarts, die met pH informatie geen fluit is (of rijkelijk te laat komt!).

ten tweede, zoals reeds vermeld, wordt er alleen gemeten wat er wordt aangevraagd.
Ik heb nog nooit een arts geweten die standaart naar cannabis op zoek gaat!!!! het is daarbij een relatief prijzig onderzoek.

Dus, don't worry.

• Topic Starter Topic Starter
nou jongens, allereerts bedankt voor jullie reacties

even voor de duidelijkheid!

ze zien het pas in je bloed als ze er specifiek op zoeken

groetjes

Terug
Naar boven