Fitness Seller

Breaking News ** Body En Fitshop Holiday Prijsvraag! Win nu 1 van de 5 gratis Muscle Protect ! ** ((Merry Christma

All i want for christmas is that there will be solution to find out where cancer comes from.

er is al een tijdje bekend hoe kanker komt hoor..

hup daar ga ik weer met mijn wens ...ik sta op doe vol verwachting mijn gordijntje open ennnnnn......dus weer geen sneeuw pffffff nu hoop ik maar dat ik dadelijk een sneeuwkanon onder mijn kerstboom heb.

• Topic Starter Topic Starter
Fijne dagen mannen!!:)

We krijgen het straks trouwens nog moeilijk om de winnaars te kiezen!:thumbs:

Jullie ook fijne dagen! Namens heel dbb denk ik

All I want for Christmas..

33tks5j.jpg

All I want for Christmass is the same support of B&F like we had in 2011.

All I want for Christmass is Universal Peace!

Want je weet nooit wie er nog is out there.:bang:

Mr Pyramid

All i want for christmas is een beetje creativiteit zodat ik deze prijsvraag kan winnen :(

All i want for christmas is een beetje creativiteit zodat ik deze prijsvraag kan winnen :(
Ballonvlucht huren, Ilco of Leon uitnodigen, geef ze lekker eten en champagne. Midden in de vlucht op je knieën gaan met lege pot en vragen, "All I want for Christmas is muscle protect, wil je met mij deze pot vullen met Muscle Protect?" En als je wat chance hebt zeggen ze ja.

Even vraagje voor Leon / Ilco, is het echt de bedoeling om puur tekst te hebben of mag het ook in een filpje / foto ofzo gestoken worden zoals ik met mijn deelname gedaan heb met strip-foto? FF voor de zekerheid :p

Hier staat mijne moest je willen checken of het geldige deelname is.

Terug
Naar boven