Fitness Seller

Breaking News ** Body En Fitshop Holiday Prijsvraag! Win nu 1 van de 5 gratis Muscle Protect ! ** ((Merry Christma

All I want for Christmas is some friggin gains!

Even vraagje voor Leon / Ilco, is het echt de bedoeling om puur tekst te hebben of mag het ook in een filpje / foto ofzo gestoken worden zoals ik met mijn deelname gedaan heb met strip-foto? FF voor de zekerheid :p

Hier staat mijne moest je willen checken of het geldige deelname is.

Mooie kikkers.

All I want for Christmas is to train harder than ever for a better body, life and experience.

Ahja niet aan gedacht, niet iedereen kan het zien.
Wat kan je doen:
Firefox: Add-on downloaden genaamd "Refcontrol" en daarbij "imageshack.us" intypen en bij "Actie" "Aangepast" selecteren en "www.google.com" in typen ;).
Of volg deze [Link niet meer beschikbaar]. Ga die link best ook bij mn inzending zetten want mss kunnen ze het bij B&F ook niet zien :eek:. Kan iemand bevestigen dat de link wel werkt?

Btw, ty voor het me te laten weten.

Ook kikker; ik krijg deze bij klikken op je link "imageshack.us/img/blocked_domain.png"

Ook kikker; ik krijg deze bij klikken op je link "imageshack.us/img/blocked_domain.png"
Damn, ga er even naar kijken hoe ik het kan oplossen, ty voor je hulp :) *gives karma to HarryE*
Geuploaded naar photobucket ipv van imageshack
Foto in spoiler zichtbaar?

bf3z-1.jpg

Laatst bewerkt:
All I want for Christmas is having more years to spend with my best friend the iron

All I want for Christmas is Muscle Protect!
Otherwise I need to buy some ''stuff'' to inject...

all I want for Christmas is a truck full loaded with chicken and supps (llllll)

All I want for christmass is:
Warme week vakantie naar Miami op een cruiseboat met een sportschool erop. Muscle protect meenemen in mijn koffer om te herstellen van mijn trainingen daarzo, terwijl ik in de Jacuzzi chill met mijn shakebeker vol met toegevoegde muscle protect geniet.

All I want for christmass is:
Warme week vakantie naar Miami op een cruiseboat met een sportschool erop. Muscle protect meenemen in mijn koffer om te herstellen van mijn trainingen daarzo, terwijl ik in de Jacuzzi chill met mijn shakebeker vol met toegevoegde muscle protect geniet.

mirin avatar

All i want for x-mas is een vriendinnetje, maar een potje muscle protect voldoet hier ook aan :D

Of dat B&F de Flashlight in hun assortiment nemen zodat ik die gewoon kan bestellen en die in een B&F doos thuis komt en mijn ouders denken dat het gewoon whey is (:

Laatst bewerkt:
All i want for Christmas is genezen van de pfeiffer, kan geen set meer voltooien:(

Terug
Naar boven