- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Oke, leuk dat je deze slagzin iets te letterlijk neemt
DBB is always vely sellieus , u know , sellieus !!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, leuk dat je deze slagzin iets te letterlijk neemt
DBB is always vely sellieus , u know , sellieus !!!
All I want for Christmas is dat dit niet de laatste keer is dat we het kunnen vieren. (21 december 2012...).
Die Mayas ook met hun voorspellingen![]()
januari de 2de
Zo beter, ik vond wel grappig moest een tekening maken van een fitnessoefening voor school.
Mag ik je iets vragen ?Misschien wel een hele raare vraag hoor
.
, rijbewijs, mooie auto, nice speakers in auto, bus om vol te laden met muscle protect die ik koop van het prijzegeld en uiteindelijk nog lkkr veel over hou omdat het de goedkoopste shop is die ik ken, dik huis, dikke garage waar ik alle mooie BeF sups in kan bewaren, spiegel om in te flexen als ik spieren heb gekregen, nog meer subbs, kok die voor me kookt omdat ik daar geen zin in heb, op foto kome te staan met jay cutler, arnold, phil, branch etc... en dan niet ecto zijn ofc, personal rec.. verbeteren, stambeeld krijgen, justin bieber slaan, eige hardcore gym beginnen, vliegen in een echte helicopter, motorrijbewijs halen, ktm motor halen, BeF winkel in de buurt zodat ik er met busje heen kan rijden om nog meer muscle protect te kopen en gratis samples te krijgen
, in een film spelen en een tragisch einde hebben waar iedereen om moet huilen, wereldreis maken, naar het strand gaan, een fluitje waar ik naar mooie meisjes kan fluiten omdat ik niet kan fluiten, 100 wensen kunnen doen en bij de laatste weer 100 wense wensen, de ruimte in gaan met andre, een tank kopen omdat het kan, parachut springen, nog meer muscle protect, adriana lima bange samen met doutze en jolante, een mooie horloge, trainer worden van vvv en de champoins leage winnen, scooby van youtube zijn muts af pakken omdat ik die lelijk vind hihi verder is hij held, naar een hardstyle feesje gaan, humor krijgen, nog buffer worden, een nieuwe pc, iets uitvinden, muziek instrument kunnen spelen, wereldvrede, minder vervuiling op aarde, maar om maar eens te beginnen aan deze paar wensjes. Een pot muscle protect zou geweldig zijn hihi 
tl;dr version: All i want for christmas is everythingAll i want for christmas is to get gespierd,ripped,pumped,dikke aders,sterk,krachtig,gezond,nieuwe gym,nieuwe fiets om naar gym te gaan,tanktop waar spiere in te zien zijn die ik dus niet heb,chicks die geile op spieren die ik nog steeds niet heb,nog meer chicks,muscle protect om het te behouden, staatsloterij om uiteindelijk meer muscle protect te kopen ondanks de goedkope prijs, rijbewijs, mooie auto, nice speakers in auto, bus om vol te laden met muscle protect die ik koop van het prijzegeld en uiteindelijk nog lkkr veel over hou omdat het de goedkoopste shop is die ik ken, dik huis, dikke garage waar ik alle mooie BeF sups in kan bewaren, spiegel om in te flexen als ik spieren heb gekregen, nog meer subbs, kok die voor me kookt omdat ik daar geen zin in heb, op foto kome te staan met jay cutler, arnold, phil, branch etc... en dan niet ecto zijn ofc, personal rec.. verbeteren, stambeeld krijgen, justin bieber slaan, eige hardcore gym beginnen, vliegen in een echte helicopter, motorrijbewijs halen, ktm motor halen, BeF winkel in de buurt zodat ik er met busje heen kan rijden om nog meer muscle protect te kopen en gratis samples te krijgen
, in een film spelen en een tragisch einde hebben waar iedereen om moet huilen, wereldreis maken, naar het strand gaan, een fluitje waar ik naar mooie meisjes kan fluiten omdat ik niet kan fluiten, 100 wensen kunnen doen en bij de laatste weer 100 wense wensen, de ruimte in gaan met andre, een tank kopen omdat het kan, parachut springen, nog meer muscle protect, adriana lima bange samen met doutze en jolante, een mooie horloge, trainer worden van vvv en de champoins leage winnen, scooby van youtube zijn muts af pakken omdat ik die lelijk vind hihi verder is hij held, naar een hardstyle feesje gaan, humor krijgen, nog buffer worden, een nieuwe pc, iets uitvinden, muziek instrument kunnen spelen, wereldvrede, minder vervuiling op aarde, maar om maar eens te beginnen aan deze paar wensjes. Een pot muscle protect zou geweldig zijn hihi
![]()

xD
tl;dr version: All i want for christmas is everything
me either brah, zeg nooit nooit, misschien hebben we nu wel eens geluk ofzo you never knowAll i want for christmas is a present
Nog nooit wat gewonnen hier op dbb

Idd voor alles is een 1e keerme either brah, zeg nooit nooit, misschien hebben we nu wel eens geluk ofzo you never know![]()

5 winnaars hebben woensdag 3 Januari een mooie bus Muscle Protect thuis staan
Natuurlijk met bijpassende Body & Fit Bidon