AndroidHealthClinic

Breaking News ** Body En Fitshop.nl December Weekaanbiedingen en Superstunts! **Tot 75% korting**

Ik denk best misschien best nog iets boven de 100€, zo hebben mensen toch nog een stimulans om een hoger bedrag te halen, en niet meerdere keren te bestellen om meerdere cadeaus te krijgen. Komt uiteindelijk ook beter uit voor jullie, minder cadeaus in totaal geven en minder verzendkosten :)
Als je aan 200/300€ zit steken ze er steeds nog wel wat extra's bij hoor ;) of bij mij toch xD. Heb al hele mooie pakketjes gehad :D
Systeem dat het automatisch gebeurt bij 100+ zou idd mss wel handiger zijn.

Alleen de 2kg inderdaad, maar ik zal er eens naar kijken voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:53 ----------

Dank je, voor de bestelling. De Postal en Anadraulic State zijn aardig snel op denk ik.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:53 ----------

Dank je, voor de bestelling.:)!

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:54 ----------

We hebben de Isolaat al heel scherp (2000 gram voor 34,90 en 4000 gram voor 59,90). Die marge is heel krap maar ik neem je vraag natuurlijk mee.:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:55 ----------

Micellar Casein Perfection zal ik ook eens naar kijken:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:56 ----------

We gaan ons best doen voor je:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:57 ----------

Die Syntha Bars gaan inderdaad niet meer normaal zo hard!!:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:58 ----------

Gaan we ook naar kijken:) We krijgen het nog druk!:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:58 ----------

Ja, Fast diet bevat goede ingredienten voor een nette prijs.:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 21:59 ----------

Voor ons ook!:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 22:00 ----------

We moeten zeker ons best doen om er wat moois van te maken:) Probleem met de eiwitten is de marge maar ik ga maandag direct kijken en overleggen wat er mogelijk is!:)
hihi, wou geen misbruik maken van de service hoor :rolleyes: toveren bestaat nu eenmaal niet, jullie aanbiedingen zijn zowiezo altijd prima :D toch bedankt leon !

Stel ik wil 5 producten met een totaal van 100€.
Vermits de verzendkosten gratis zijn. Kan ik ook alles in 5 keer bestellen om zo naar cadeau 1 toe te mikken. Volgens mijn redenering in bovenstaande thread zou je zo iets kunnen vermijden. In feite is men beide de verliezer enkel de pakjesdienst lacht eens :)

Mja, zou het ook leuk vinden moest ik bij 30 euro nog eens cadeau 1 kon kiezen. Heb nu al zoveel shakebekers :)

hallo,die anadraulic en die andere,komt daar weeer die aanbieding van?????:)

Laatst bewerkt:
Doosje Decadence repen besteld, voor die prijs kan ik ze echt niet laten liggen. :)
Jammer dat ze niet meer beschikbaar zijn in cookies, maar de peanut butter zal ook ongetwijfeld goed smaken.

Top acties weer B&F, leading shop in de Benelux! :)

Hallo,

Ik heb bij jullie een pot cocos creamy whey besteld van 4500 gram die in een soort zak zit in de pot zelf. Na het mixen van mijn shake viel me op dat ik helemaal geen creamy coconut shake heb, maar een soort druiven achtig soort smaak heb gekregen? Ik denk dat er een foutje gemaakt is...wat moet ik doen?

Hallo,

Ik heb bij jullie een pot cocos creamy whey besteld van 4500 gram die in een soort zak zit in de pot zelf. Na het mixen van mijn shake viel me op dat ik helemaal geen creamy coconut shake heb, maar een soort druiven achtig soort smaak heb gekregen? Ik denk dat er een foutje gemaakt is...wat moet ik doen?
PM sturen naar B&F zelf (hier op het forum) of deze vraag ff in het Body en Fitshop topic plaatsen...reageren ze altijd op

Hallo,

ze hebben ook graag dat je een foto toont van wat je gekregen hebt als bewijs dat je waarheid spreekt .

Maakt het voor hen gemakkelijker om iemand te geloven als hij het kan bewijzen

ze hebben ook graag dat je een foto toont van wat je gekregen hebt als bewijs dat je waarheid spreekt .

Maakt het voor hen gemakkelijker om iemand te geloven als hij het kan bewijzen
Ja dat gaat dus niet.

Die 4500 gram komt in een emmer waar cocos cream op staat, als je die emmer openmaakt zit er een grote plastic zak met whey in, die naar een soort bosvruchten/druiven achtig iets smaakt

Ja dat gaat dus niet.

Die 4500 gram komt in een emmer waar cocos cream op staat, als je die emmer openmaakt zit er een grote plastic zak met whey in, die naar een soort bosvruchten/druiven achtig iets smaakt
Je smaakpapillen kapot?

Hallo,

Nee, zn maat die cool cassis besteld heeft zit met een pot cool cassis met zak cocosnoot whey in. NickDE ik hou van je internetdetective skills , ik versta dat je één van je favoriete shops will beschermen tegen eventuele fraude

We houden van je Mjita , wij beschermen gewoon graag onze supplementenshop

Laatst bewerkt:

Of iemand heeft die zak in de verkeerde pot gestopt. Heel vreemd want op die zak staat totaal geen label of iets, lijkt me een erg verwarrende werkwijze. Die zak waar het in zit is gewoon doorzichtig en ik bestel altijd cocos dus ik weet wel hoe kokosnoot smaakt:rolleyes:

Ik plaats wel een foto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30sh9a0.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 20:04 ----------

Dus b en f , niet reageren , Mijita is een leugenaar , hij is ontmaskerd

Ja of anders hou je effe je bek voordat je mensen leugenaar gaat noemen.
Anders breng ik die rotzooi wel naar hem persoonlijk toe kan hij het zelf wel proeven en mijn bestelgeschiedenis bekijken waarvan al mijn bestellingen bijna cocos whey zijn.

Niet flex om mensen van leugens zomaar te beschuldigen, zeker aangezien ik ZEER regelmatig bestel bij body en fit en zon zak een flinke 60-70 euro kost, ik bestel al vrij lang bij b&f omdat het een degelijke supp shop is, ik neem aan dat ze dit ook adequaat zullen afhandelen.

Nvm

Laatst bewerkt:
Ben altijd sceptisch ten opzichte van kloontjes. Mss spreekt hij de waarheid maar vind het verdacht.

Haha zeker als je de tijd van de Karwan klonen hebt meegemaakt. :p. Denk dat er stuk of 5-6 waren.:p. And maybe there are still more? :eek:

Of iemand heeft die zak in de verkeerde pot gestopt. Heel vreemd want op die zak staat totaal geen label of iets, lijkt me een erg verwarrende werkwijze. Die zak waar het in zit is gewoon doorzichtig en ik bestel altijd cocos dus ik weet wel hoe kokosnoot smaakt:rolleyes:

Ik plaats wel een foto

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 20:04 ----------

Ja of anders hou je effe je bek voordat je mensen leugenaar gaat noemen.
Anders breng ik die rotzooi wel naar hem persoonlijk toe kan hij het zelf wel proeven en mijn bestelgeschiedenis bekijken waarvan al mijn bestellingen bijna cocos whey zijn.

Niet flex om mensen van leugens zomaar te beschuldigen, zeker aangezien ik ZEER regelmatig bestel bij body en fit en zon zak een flinke 60-70 euro kost

Lichtgeraakt ? heeft je ma je favoriete eten niet gemaakt ?

Ik wist niet dat er nog mensen waren die zich zo lieten gaan door iets wat op het internet staat .

Sry , I wist niet dat het internet = serieus business is voor jou

Wij beschermen gewoon b en f tegen fraude , wil je bewijzen dat je gelijk hebt , upload dan een DUIDELIJKE foto .

In het verleden is er genoeg bewezen geweest dat er teveel mensen profiteren van de service van b en f , dus is het maar logisch dat men hier bijna niemand vertrouwd .

Haha zeker als je de tijd van de Karwan klonen hebt meegemaakt. :p. Denk dat er stuk of 5-6 waren.:p. And maybe there are still more? :eek:
Had het kunnen weten dat Karwan weer genoemd zou worden xD.
Maar heb besloten me hieruit te houden. Uiteindelijk zijn al die posts hier over slechte reclame voor B&F, lijkt het trollforum :o

Ja of anders hou je effe je bek voordat je mensen leugenaar gaat noemen.Anders breng ik die rotzooi wel naar hem persoonlijk toe kan hij het zelf wel proeven en mijn bestelgeschiedenis bekijken waarvan al mijn bestellingen bijna cocos whey zijn.

out b4 ericR with banhammer

Je zou ook foto kunnen maken van een shake, als het inderdaad cool cassis is zal het volgens mij paars verkleuren. Maar het lijkt me wel sterk dat er ineens een verkeerde zak in zit :s

Er staat nooit een labeltje op die zakken hoor? :p
En is je beker goed uitgespoeld enzo?
Ik had dit ook eens met whey dat het een totaal andere smaak was.
Bij m'n 2de shake klopte de smaak wel weer dan :p

Terug
Naar boven