AndroidHealthClinic

Bodybuilder bij Deal or No Deal

Benieuwd wat Arun deze keer aanheeft :o

Zeg nou eerlijk, wie heeft zich op deze gast lopen rukken? Of screenshots gemaakt wanneer hij in beeld was.

Dude....... einde van de wereld is nabij. Gayest shit ever.

Belachelijk topic.

Zoiezo wie zit er op te wachten om deal or no deal terug te kijken op internet. Tis al erg genoeg dat ik er soms voorbij zap.

Denk inderdaad dat er wat mensen oestrogeen blokkers nodig hebben.

Hij slaat als een wussy...

idd ja...komt nog eens bij dat echte mannen clinchen en elbow striken of gewoon takedown icm ground and pound! ...dit soort "klappen" slaan echt norgens op, vooral die homo die egwoon lekker blijft staan zonder enige poging tot ontwijken :roflol:

Wat komt die kerel DOM over :o

Ik vind hem ook totaal niet breed eerlijk gezegt :p

Wat is dat nou weer voor gelul 'hij is geen bodybuilder'? Omdat ie niet bij de top hoort wil dat toch niet zeggen dat hij gewoon geen bodybuilder is.

Als iemand bij een heel slecht voetbal team voetbalt, dan noem je hem toch ook nog steeds een voetballer, ook al is ie niet goed?

Wat is dat nou weer voor gelul 'hij is geen bodybuilder'? Omdat ie niet bij de top hoort wil dat toch niet zeggen dat hij gewoon geen bodybuilder is.

Als iemand bij een heel slecht voetbal team voetbalt, dan noem je hem toch ook nog steeds een voetballer, ook al is ie niet goed?

theoretisch heb je gelijk............maar mensen hebben daar meestal toch een ander beeld bij.
;)

theoretisch heb je gelijk............maar mensen hebben daar meestal toch een ander beeld bij.
;)

Klopt. Maar ik vind mezelf ook een bodybuilder terwijl ik de grootste ecto ooit ben. Maar ja ik moet maar eens proberen om dat in het echt tegen iemand te zeggen, dan lacht iedereen zich kapot :P

Klopt. Maar ik vind mezelf ook een bodybuilder terwijl ik de grootste ecto ooit ben. Maar ja ik moet maar eens proberen om dat in het echt tegen iemand te zeggen, dan lacht iedereen zich kapot :P

het gaat erom dat wat je zelf geloofd, dat is belangrijk voor jou!

ik zeg ook dat ik een Powerlifter ben maar wordt ook door de meesten uitgelachen vanwege mijn "lovehandles"

nou en?
;)

idd ja...komt nog eens bij dat echte mannen clinchen en elbow striken of gewoon takedown icm ground and pound! ...dit soort "klappen" slaan echt norgens op, vooral die homo die egwoon lekker blijft staan zonder enige poging tot ontwijken :roflol:

Jij kijkt te veel TUF!!

Bodybuilder = Fanatiek met wedstrijden mee doen
Bodybuilden = Op je eten letten, en trainen

voor mij dan, als iemand mij vraagt of ik een bodybuilder ben, zeg ik nee.

Vraagt iemand of ik aan bodybuilding doe, zeg ik misschien ja. (hangt van persoon af)

Terug
Naar boven