Fitness Seller

Bodybuilder / zeer gespierde man gezocht voor Media Offensief

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefpeef

Novice
Waardering
0
Dag bodybuilders & co,

Ik hoop dat dit bericht op de juiste plaats is en anders hoor ik graag op welke ander topic het geplaatst kan worden.

Librium.TV is op dit moment bezig met een interne pitch voor een media-offensief. Wij zoeken voor a.s. vrijdag 21 mrt een brede bodybuilder (die tevens acteur is/wil worden) en graag een keer wil figureren bij de productie van een promotiefilmpje.

Er is mogelijk een kleine vergoeding voor, maar wellicht komt er een vervolgopdracht die wel beter betaald kan worden. Reageer snel per email en stuur een foto of meerdere naar:

mirjam@librium.tv en naar steven.oosterhuis@librium.tv

Dag bodybuilders & co,

Ik hoop dat dit bericht op de juiste plaats is en anders hoor ik graag op welke ander topic het geplaatst kan worden.

Librium.TV is op dit moment bezig met een interne pitch voor een media-offensief. Wij zoeken voor a.s. vrijdag 21 mrt een brede bodybuilder (die tevens acteur is/wil worden) en graag een keer wil figureren bij de productie van een promotiefilmpje.

Er is mogelijk een kleine vergoeding voor, maar wellicht komt er een vervolgopdracht die wel beter betaald kan worden. Reageer snel per email en stuur een foto of meerdere naar:

mirjam@librium.tv en naar steven.oosterhuis@librium.tv

Heb je genoeg ruimte in je mailbox hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lees ff de sticky's door in de desbetreffende secties.

Kirls, zevert keer niet.
Dit is jullie kans om beroemd te worden!
Mocht ik groter zijn, dan deed ik het zeker.
Ik weet vast wel dat er mensen zijn die zich aangesproken voelen.
Groeten!

Sanca time!!

Ciko wil vast wel.

Ik nomineer Jamess, een van de meest schofterige fysieken op dit board momenteel.

Shariawet invoeren in NL op dit vlak.

Dat impliceerd dus dat de staat met z'n MAC en IP adres het politieapparaat kan inzetten om deze vereckte homofiel op te pakken en te veroordelen voor een rechtbank. Dood door ophanging dus.

Plaatjes werven van mannen door mannen is toereikend genoeg om jou te komen oppakken wat mij betreft wegens het plegen van sodomie.

PM Herkuul. Hij zit op dit forum en is echt ongelooflijk breed maar wat wil je na 5 kuurtjes.

BOOOOOM!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven