XXL Nutrition

Bodybuilders en religie, enquete

Peiling Peiling welke religie?

• Atheist

Stemmen: 59 45,0%
  • Agnost, al denk ik dat de kans groter is voor het niet bestaan van een God.

Stemmen: 9 6,9%
  • Agnost, al denk ik dat de kans wel groter is voor het bestaan van een God.

Stemmen: 4 3,1%
  • Theist, maar niet hoe een kerlijk instituut het voor schrijft

Stemmen: 4 3,1%
  • Christen

Stemmen: 20 15,3%
  • Christen meer bepàald Katholiek

Stemmen: 6 4,6%
  • Christen meer bepaald protestant, Calvinist of iets dergelijks

Stemmen: 5 3,8%
  • moslim, je weet wel HaTeRzzzz !!!

Stemmen: 7 5,3%
  • Jood

Stemmen: 5 3,8%
  • Oosterse mystiek, boedhisme, reincarnatie e.d.

Stemmen: 12 9,2%

• Totaal stemmers
    131
ik zou het niet weten:rolleyes:

afbrokkelend religieus.
Was vroeger christelijk van geloof, maar sinds een jaar of 8 niet meer. De gedachte dat er 'iets zijn moet' is nog wel wat aanwezig maar wordt steeds minder.

• Topic Starter Topic Starter
invullen amateurtje !!!

Wat een k*ttopics open jij :hahaha:

optie 2 btw.

protestants christenen.

alhoewel ik de laatste jaren misschien 1 keer in het jaar naar de kerk ga.

Atheist tot in de kist.

optie1

Is het niet zo dat Belgie en Nederlands (en frankrijk natuurlijk, viva la revolution!!!) de engiste landen zijn waar het aandeel niet-gelovigen groter is dan gelovigen?

voila :p ik heb gekozen voor agnost, die niet gelooft in het bestaan van god bla bla..
ik ben eigenlijk niet zo een slimme mens en ken nix van religie's en culturen.. dit maar even ter verduidelijking :)
BB is niet echt gerelateerd aan een bepaalde religie ofzo maja dat is mijn mening,
het is eerder hoe je zelf bent ;)

Is het niet zo dat Belgie en Nederlands (en frankrijk natuurlijk, viva la revolution!!!) de engiste landen zijn waar het aandeel niet-gelovigen groter is dan gelovigen?

geen idee, maar goed om te weten dat er nog een plek op aarde bij z'n verstand is...

nou jah... :D

Nederland kent meer religieuzen dan niet religieuzen, alleen is de belijdenis vrij laag.

dan stem ik toch op het laatste

die gekke calvijn toch :), jullie zitten nog met een bible belt, terwijl vlaanderen en zeker Wallonie een vat van ongelovig verderf is .

Optie 2. (twijfelde tussen 2 en 3)

Goed topic btw.

tja uhm moeilijk!!ik zie god(geloof)als een licht in een zezhoekige lamp met allemaal verschillende kleuren glas iedere religie kijkt door een ander glas maar uiteindelijk is het allemaal het zelfde.ik geloof ook in reincarnatie je komt terug tot je alles goed hebt gedaan en daarna volgt het hiernamaals.zoals je hoort heb ik hier zo mn eigen ideeen over en kan deze vraag ook moeilijk beantwoorden

Terug
Naar boven