AndroidHealthClinic

Shocking News Bodyenfitshop geeft 5 keer Unstoppable weg!

Nee, hij zal in eerste instantie alleen in Orange-smaak voorradig komen. Ik heb hem gedronken en is kwa smaak erg goed te doen :zuip:

Klopt! Is totaal niet bitter of wat dan ook wat de meeste pre workouts wel hebben.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

De 3 versnellingen die dit product bevat is een sensatie. In 3 stappen meer drive/energie en focus! Normaliter is dit vlak en neemt het na verloop van tijd af tijdens de training. Bij Unstoppable neemt dit toe. Bizar!!

Ben hier ook wel heeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar!

• Topic Starter Topic Starter
Klopt! Is totaal niet bitter of wat dan ook wat de meeste pre workouts wel hebben.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

De 3 versnellingen die dit product bevat is een sensatie. In 3 stappen meer drive/energie en focus! Normaliter is dit vlak en neemt het na verloop van tijd af tijdens de training. Bij Unstoppable neemt dit toe. Bizar!!
Bedankt voor je review Reus! In het begin ben je vrij rustig, naarmate de training vorderd word het telkens sterker. :) Heerlijke pre-workout. Veel collega's hebben het al geprobeerd en zijn allemaal zeer enthousiast!

Ralf

Bedankt voor je review Reus! In het begin ben je vrij rustig, naarmate de training vorderd word het telkens sterker. :) Heerlijke pre-workout. Veel collega's hebben het al geprobeerd en zijn allemaal zeer enthousiast!

Ralf

klinkt geweldig!

hoe vinden jullie hem ten opzichte van andere preworkouts?
is het echt een ''verniewing''?

omdat ik weet wat ik wil , en ik wil Dedicated's Unstoppable !

Liefst gratis !

• Like
Waarderingen: mat
Ik heb ook een staaltje kunnen bemachtigen en ik vond het matig.. goede energie maar zeker niet wauw. Er zijn er op dit moment betere PWO's op de markt!

klinkt geweldig!

hoe vinden jullie hem ten opzichte van andere preworkouts?
is het echt een ''verniewing''?
De eerste reacties zijn erg lovend. Dit gaat zeker een knaller worden onder de pre-workouts :wl: Pre-workouts blijven erg persoonlijk, maar Dedicated is erg lang bezig geweest met de formule. Zowel als ingrediënten als kwa werking is het zeker geslaagd!

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

UNSTOPPABLE, DE NIEUWE PRE-WORKOUT!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thnx Body en Fitshop !
Jullie hebben een pm. Ben erg benieuwd!

Ik ben Unstoppable omdat er nog geen slotje op dit topic zit :cheer:

• Like
Waarderingen: mat
Oh ik hooop toch zo dat jullie hem vandaag al in de shop hebben

Thnx Body en Fitshop !
Jullie hebben een pm. Ben erg benieuwd!
Top, verstuurd! :) Morgen in huis! Met Unstoppable heb je een training als nooit te voren :wl:
Oh ik hooop toch zo dat jullie hem vandaag al in de shop hebben
Vandaag wordt het helaas niet. De producttekst is nog in de maak door de leverancier, zodra deze er is samen met de producten. Gaat het direct online. Het makkelijkste is je aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is :) Dan ben je écht als eerste op de hoogte!

Ralf

gelukkig heb ik nog wat PwO :) met Cola smaak!

Wat is het vgrote verschil met Epic, wat toch ook een pre-workout was dacht ik; niet?

Wat is het vgrote verschil met Epic, wat toch ook een pre-workout was dacht ik; niet?
Epic is voornamelijk een luxe-creatine blend. Het bevat creatine ook agmatine, beta-alanine en wat andere toevoegingen. Het is voornamelijk een creatine die je ook voor de training kunt nemen. Met Unstoppable pakt Dedicated Nutrition een heel ander soort pre-workout. Die naarmate de training vordert telkens beter werkt. :) Deze geeft ook veel energie, uithoudingsvermogen en kracht.

Ralf

Wat ik ook een groot verschil van tussen die 2 is de smaak. Epic (ik had fruit punch) vond ik heel lekker terwijl de unstoppable toch echt moeilijk was weg te drinken...

Wat ik ook een groot verschil van tussen die 2 is de smaak. Epic (ik had fruit punch) vond ik heel lekker terwijl de unstoppable toch echt moeilijk was weg te drinken...
Epic is onlangs - ongeveer 1 week - vernieuwd kwa smaak :) We hebben net de nieuwe formule binnen en deze smaak is echt goed. Unstoppable Orange is voor een pre-workout erg goed van smaak hoor :) Ik vind hem zelf goed, ik heb ze wel veel minder gedronken en anders zit er vaak te veel onnodige smaakstoffen in. Maar smaak, blijft natuurlijk persoonlijk. De Orange smaak vond ik erg goed :)

Ralf

Uiteindelijk gaat t om de werking en niet de smaak

Ik ben unstoppable omdat; al is het niet te zuipen - tank ik het weg.

(zolang et maar werkt :P)

Terug
Naar boven