Fitness Seller

Shocking News Bodyenfitshop geeft 5 keer Unstoppable weg!

Ik ben unstoppable, omdat ik niet stop voordat ik mijn naam kan veranderen in IkBenGrootGeworden

Ik ben Unstoppable omdat de supplementen die ik bij Body & Fithsop bestel de volgende dag al in huis zijn !

Ik ben unstoppable omdat ik dit zojuist getypt heb op het schermpje van mijn telefoon

ik ben unstoppable omdat ik een ontstopper heb

Ik ben unstoppable omdat ik nog nooit een goed werkende pre workout gehad heb en toch mn workouts kill

I'm Unstoppable because ... i'm dedicated to break my limits!

Ik ben unstoppable in de gym omdat ik anders naar mn vriendin dr getier moet luisteren...

I'm Unstoppable because while you're all counting sheeps im still counting bench presses

Ik ben unstoppable omdat ik na een zware griptraining een pot mayo open kreeg, zonder chalk!!!

Ik ben unstoppable omdat ik een eigen vlog heb!

Nice reflex ;)

Ik ben niet te stoppen omdat ik geen remmen heb.

Ik ben unstoppable want ik schijt in me broek als ik deadlift en ga dan op de barbell zitten met me blote reet. #yolo

I am unstoppable, because I have a nr 1. insane large vibrator in my a**hole which will stimulate me to go harder, because I want to build true mass.. I am magnificent:D

Assortiment kenner ten top;)

Edit: Aaaaaahh ****t up, zie net dat iemand anders al eerder een soort gelijke tekst getypt heeft:(

Laatst bewerkt:
Ik ben Unstoppable omdat... ze me elke avond weer opnieuw de sportschool uit moeten zetten omdat ze dicht willen.

Ik lift niet eens :sad:

Ik ben Unstoppable omdat ik sinds Unstoppable Unstoppable ben en daarom wil ik graag Unstoppable

Terug
Naar boven