MuscleMeat

Shocking News Bodyenfitshop geeft 5 keer Unstoppable weg!

Zag dat in het engels ook goed was;

I am Unstoppable because I would rather suffer the pain of being Dedicated than suffer the pain of regret.

I'm unstoppable because I made a commitment to the person I looked at in the mirror, i'll do whatever it takes.

Ik ben Unstoppable omdat gingers niet te stoppen zijn!
:fa:

I am unstoppable because 3 years ago, I wasn't happy when I looked at myself in the mirror and now, while I'm happy. I am still not satisfied!

Laatst bewerkt:
...omdat ik blijf doorgaan.

12:00!!!

Ik ben Unstoppable want elke training is een Perfect Burn! Deze zomer sta ik helemaal Ripped en ben ik Crazy Magnificent want vanaf nu train ik Insane! That's the Whey (Perfection) it is! :D

Deze moet winnen!

(Ik had een soort gelijk iets maar zag niet dat jij eerder was:()

Ik ben Unstoppable omdat ik na de deadline nog inzendingen plaats

• Topic Starter Topic Starter
Het is iets later dan 12.00 uur, maar de winnaars zijn...

Trommel..

Trommel...

:banana::banana::banana::banana:

Mathijsimo
Reflector
Unstoppable
Fuzzybeer
Tieme

Jullie hebben allemaal een potje Unstoppable gewonnen! Gefeliciteerd!

Willen jullie mij een privébericht sturen met in de titel "Unstoppable" samen met je naam + adresgegevens. Dan regelen we de verzending voor je!

THE HYPE IS REAL!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had echt het gevoel dat ik deze keer zou winnen...
Maar ja de vorige 100 keren had ik dat gevoel ook

Ik ben unstoppable als ik diarree heb en naar de wc moet.

Dat zal weer groeien geblazen worden.

Ik ben nu stoppable omdat b&f mij geen unstoppable heeft geven :huilen:

XD succes met de prijzen, laat ff weten wat jullie er van vinden dan schaf ik over tijdje misschien wel potje aan

Fuu niet gewonnen

Nou dan stop ik er maar mee

Ik ben Unstoppable omdat ik dat een stoere nickname vond toen ik m'n account aanmaakte op dbb. Hier met die pot pls. Deze is duidelijk gemaakt voor mij :D

Ik ben Unstoppable omdat ik eet, train, slaap en Body&Fit gebruik.

Ik ben unstoppable omdat ik maar blijf gaan, zelfs als de tank leeg is.

Ik ben onstoppable omdat.. Daarom! Dus kom maar op!
Bazooka_103852_495429.jpg

Ik ben unstopabble omdat, ik fysiek en mentaal ontwikkelt ben sinds ik train. Het is fysiek zichtbaar maar mentaal onzichtbaar voor iemand die me niet kent. Men ziet het geboren en het nog steeds groeiende beest in mij niet. Laat het beest los in jezelf, leer het kennen en controleer het. De stappen naar unstopabble heb je in eigen hand.

Er zitten leuke bij maar ook andere minder grappige... Toch gefeliciteerd aan de winnaars, jullie zijn vanaf nu unstoppable! :D

Heb wel leukere voorbij zien komen....maandagmorgen bij B&F zeker :cool:

Serieus, deze bovenste vijf? Aparte noemer 'leuk', vind ik. Gefeliciteerd though.

Terug
Naar boven