MuscleMeat

Shocking News Bodyenfitshop geeft 5 keer Unstoppable weg!

Ik ben Unstoppable omdat ik clen eet, hard tren en mezelf test.

Ik ben unstoppable omdat ik diabetes heb en nu eindelijk door slin gebruik een adertje op m'n schouder zie #lookatmenow

Ik ben Unstoppable omdat... iI'm addicted to supplements of dedicated :-D

Ik ben Unstoppable, omdat ik verslaafd ben ":}

Ik ben Unstoppable omdat ik nog geen Unstoppable heb gehad!

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Ik ben Unstoppable omdat ik de hele Dedicated stack al heb gehad!

ik ben Unstoppable omdat ik jan heet

Ik ben unstoppable omdat mijn ADHD wel wat houdt van een GRATIS PWO JOEHOEEEEEEEEEEEE

ik ben unstoppable omdat ik er niks van bak, maar toch blijf doorgaan!

Ik ben unstoppable omdat ik 7 jaar in de shit gezeten heb, en op het randje van de dood heb gelegen - was maatje minimaal. Nu in 1 jaar heb ik er bijna 20 kilo bij getrained en heb ik 100% focus om nu het MAXIMALE uit mijn lichaam te halen, na 7 slechte jaren komen 7 goeie jaren!
Met mijn spirit en met een beetje hulp van body & fit suppss.. ben ik unstoppable!

ik ben unstoppable omdat ik in april 2 jaar train en er stilaan verslaafd aan geworden ben :)

ik ben unstopabble omdat ik dedicated ben! :P

Ik ben unstopabble omdat, ik fysiek en mentaal ontwikkelt ben sinds ik train. Het is fysiek zichtbaar maar mentaal onzichtbaar voor iemand die me niet kent. Men ziet het geboren en het nog steeds groeiende beest in mij niet. Laat het beest los in jezelf, leer het kennen en controleer het. De stappen naar unstopabble heb je in eigen hand.

Ik ben Unstoppable omdat ik Dedication gebruik om mijn toewijding te voeden.

Ik ben unstoppable omdat ik door de sport mezelf kan zijn.

Ik ben unstoppable omdat ik me nu door mijn blessure (nekhernia) heen ga slaan en daarna weer keihard ga knallen om mijn doel te halen!

Ik ben Unstoppable omdat ik een hoge zelfdiscipline heb, niet blijf stilstaan bij tegenslagen en altijd vooruit kijk in het leven!

Ik ben unstoppable omdat ik het kan!

Ik ben Unstoppable omdat alle krachtsporters één zijn. Waar je ook traint, ieder is bereidt om elkaar te helpen, of het nou om tips gaat, elkaar motiveren en het spotten. The gym is my motivation.

Terug
Naar boven