MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl and Dutchbodybuilding.com presents: Miss Beachproof 2009

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Bodyenfitshop.nl and Dutchbodybuilding.com presents: Miss Beachproof 2009 (31 al!)

Dit is een oproep naar alle dames van Dutchbodybuilding.com!

Ben jij het zat dat altijd alle aandacht naar de mannen van Dutchbodybuilding.com gaat? Moe dat je geen steun krijgt van je omgeving met je sport? Of wil je het liefst een schop onder de kont krijgen om je eigen lichaam naar een nieuw niveau te brengen?

Dan heeft Body en Fitshop de oplossing voor jullie!

Dit jaar zal voor het eerst in samenwerking met Dutchbodybuilding.com een online contest plaatsvinden speciaal voor de dames!

Miss Beachproof 2009!

14sjq5s.jpg


Wat zijn de spelregels?

We beginnen op maandag 11 mei. Vanaf deze startdatum heeft elke deelneemster de kans om een lichaamstransformatie te ondergaan. Zij krijgt hiervoor in totaal acht weken. Na de acht weken zullen de leden van Dutchbodybuilding.com en een jury van Body en Fitshop een keuze maken welke deelneemsters de top 3 halen! Tip: Deel veel karma uit aan je volgelingen! :D

Hoe kan ik zoveel mogelijk stemmen krijgen?

Elke deelneemster moet een eigen log openen in de damessectie. Deze log zal de volgende titel hebben: Miss Beachproof 2009 : (Hier je Dbb naam). In deze log kan je aan de lezers vertellen welke trainingen je volgt, diëten je gebruikt en wat je vorderingen zijn. Maar naast dit kan je natuurlijk ook gewoon praten over je ervaringen met deze wedstrijd. In de eerste post van dit topic zal ik een link plaatsen naar elke log. Foto's dienen naar mij opgestuurd te worden, zodat deze ook in de eerste post worden gezet. In totaal moet elke deelneemster , drie foto's sturen. Begin, na 4 weken, Eind.
Aan het eind van de 8 weken, zal men een week de tijd hebben om te stemmen. Fake foto's worden snel genoeg achterhaald. :)

Das heel fijn, Ryu. Maar wat kan ik winnen?

Natuurlijk krijgt de top 3 super prijzen! Zo heeft Body en Fitshop speciaal voor deze wedstrijd "Het Beachproof prijzenpakket" ontworpen!

Eerste plaats: Miss Beachproof 2009 GOLD

- De winnares mag voor 250 euro uitzoeken bij Body en Fitshop! + 2000 karma punten en Elite membership :thumbs:

Tweede plaats: Miss Beachproof 2009 Zilver

1 x Lipo6
1x Whey Proteine Isolate (Smaak naar keuze )
1x Nectar Syntrax ( Smaak naar keuze )
1x Vaporize
1x Multivitamine naar keuze

1000 karmapunten

Water Out
Bidon
Shaker
Pillenbox


Derde plaats: Miss Beachproof 2009 Brons

1x Whey Proteine Isolate (Smaak naar keuze)
1x Lipo 6
1x Multivitamine naar keuze
1x Omegavetzuur capsules
Bidon
Shaker

500 karmapunten


Maar het zou niet een echte wedstrijd zijn als er niet een soort van ''Best posing award'' beschikbaar zou zijn. Nu hebben wij er alleen een andere wending aan gegeven. Naast de top 3, is er speciale award door het Body en Fitshop juryteam in het leven geroepen:

The PhotoPerfect Award!



Win een prachtige fotoshoot met een topfotograaf en wordt het boegbeeld van een promotiecampagne voor de Body en Fitshop, welke gepubliceerd zal worden in de Muscle and Fitness!!!

Als dat geen motivatiefactor is! :eek::D Hier alvast een leuk doel, dames! :)

108117028_1bd6e98036.jpg


2974219863_b0634c7d5d.jpg



Waar kan ik mij aanmelden?

Stuur een p.m naar Ryu. Dat is alles. :) Je mag voor deze actie ook gerust nieuwe dames strikken! Dus ken je fanatieke dames ? Leef je uit. :)

Belangrijk:

Dames, probeer jezelf zo leuk mogelijk te presenteren. Maak leuke maar vooral ook mooie foto's van jezelf. Tanning, belichting alles is toegestaan. Het moeten alleen wel fullbody foto's zijn. Elke dame heeft de mogelijkheid om de fotoshoot te winnen!

Succes!

Inschrijvingen kunnen t/m 10 mei 2009. Dus kom op , dames!

Elke deelneemster van de Miss Beachproof 2009 zal namens Body en Fitshop ( als er behoefte naar is ) gratis begeleiding krijgen. Dit geldt voor advies in voeding,training,poseren en supplementen!

Er staat een consultantteam klaar, welke elke deelneemster naar een nieuw niveau zal brengen!


Deelneemster lijst:


Nu: 30 --- > Op naar de 40! :D

- Loca
- Purpleflower
- Joellen25
- Dwarvenwarrior
- The_Special_K
- Onnielief
- Jerney
- IsabelleVD
- Linke Greetje
- Sanne89
- Dendrietje
- Romina
- SJ2
- SyLLieJ
- Maaike1976
- Peetjuh83
- Ceska
- Nina
- Nesh
- Flowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgirl
- Petje31
- Aurora81
- EvilAngel
- Loesbiet
- Sue
- Cecile9910
- Mel

- DeeDee24
- Bengel Bengel
- Cynthia
 
Laatst bewerkt:
Geweldig initiatief! :thumbs:
Tijd om maar eens op dieet te gaan. :D
 
Wow, met sponsor alles erop en eraan.
Very nice!
 
Er zijn de laatste jaren toch steeds meer (beetje bij beetje) dames bijgekomen, dus moet kunnen deze keer. Succes aan de dames en vooral gewoon doen, dit is een zeer mooie buitenkans!
 
Er zijn de laatste jaren toch steeds meer (beetje bij beetje) dames bijgekomen, dus moet kunnen deze keer. Succes aan de dames en vooral gewoon doen, dit is een zeer mooie buitenkans!

Hoor ik daar Elitemembership voor de top 3? :D

Wat zeg je? 2000,1000 en 500 karmapunten voor de top 3? :eek::eek::D

Leuk idee! :D
 
Hooooooooooooo

chickiesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Succes hoor!
 
Sanca, jij hebt toch ook lang haar? :D

+ ik heb de ervaring als Dbb-hunk off the year :D


Zou leuk zijn om die 1ste prijs te winnen ;)
 
Hoor ik daar Elitemembership voor de top 3? :D

Wat zeg je? 2000,1000 en 500 karmapunten voor de top 3? :eek::eek::D

Leuk idee! :D
Wahahah waarom niet, zet maar erbij :cool:

Elite alleen voor #1 hoor ;)
 
leuk initiatief :D ben benieuwd!
 
Leuk initiatief, ik hoop voor jullie dat het een succes wordt. Succes aan de dames die meedoen! :thumbs:
 
Back
Naar boven