MuscleMeat

WEDSTRIJD DBB Dames Contest: **Miss Beachproof 2011** door Bodyenfitshop.nl

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga vandaag alles naar BigT sturen. Dan komt het goed. :)

-Leon

Ok alles is in orde en wacht nog op 1 verhaaltje welke ik per ongeluk ben kwijt geraakt en dan stuur ik het gelijk op! :)

Er zitten echt wat toppers tussen! :)

-Leon

Ok alles is in orde en wacht nog op 1 verhaaltje welke ik per ongeluk ben kwijt geraakt en dan stuur ik het gelijk op! :)

Er zitten echt wat toppers tussen! :)

-Leon

heb jij mijn mail nog gezien over de kwaliteit van de foto's? en ikheb geen verhaaltje ingeleverd. Is dat erg?

Heb alles verstuurd naar BigT. Verhaaltje maakt niet uit. :)

-Leon

Hier kan op de vrouwen gestemd worden:

[Link niet meer beschikbaar]

:DBIi nader inzien maak ik toch geen nieuwe foto's.. foto is eigenlijk goed genoeg.:o:p

Jammer dat sommigen niet hebben gekozen voor een 'before-after' had ze zeker meer punten opgeleverd. Worden nou alle 10-en en 1-en van de uitslag afgehaald?

omdat een 10 vaak wordt gezien als een absurd cijfer :)

Je kunt het toch gewoon in de context plaatsen van deze wedstrijd?

Leon, dat Verhaaltje:'' is geen onderdeel van de tekst voor boven de foto he. Kan dat nog weg, staat zo raar :o

Mooi collage's allemaal! ( kijk ik nu toch wat anders tegenover;)).
Ik ga morgen stemmen. Is behoorlijk moeilijk omdat er grote verschillen zijn waarop je kan beoordelen. Nu eerst maar eens op de mannen stemmen:):):)

Mooi collage's allemaal! ( kijk ik nu toch wat anders tegenover;)).
Ik ga morgen stemmen. Is behoorlijk moeilijk omdat er grote verschillen zijn waarop je kan beoordelen. Nu eerst maar eens op de mannen stemmen:):):)

Hey Ara, heb je al gezien hoe je nieuwe topic onderaan in je posts beschreven staat?:D

laaaat maaaaar

Laatst bewerkt:
Leon, dat Verhaaltje:'' is geen onderdeel van de tekst voor boven de foto he. Kan dat nog weg, staat zo raar :o

Ik kan zelf helaas niet dat soort dingen aanpassen. BigT heeft alles voor mij in elkaar gezet.

Hierbij wil ik BigT wel bedanken voor zijn hulp! En natuurlijk alle dames voor het meedoen! :thumbs:

-Leon

Ja, is ook al weggehaald.

Bedankt Big T, Leon en alle dames! ;)

Ja ook van hieruit een thank you:) to the ladies t loggen is leuk;) en aan leon,cynthia en bigT

Graag gedaan! Ik was natuurlijk weer de held hier op kantoor omdat ik de laatste tijd met alle dames van Dutchbodybuilding.com mocht samenwerken! :D

-Leon

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
24.073
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236