XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl kortingscodes

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn verkozen tot Website van het Jaar! En daar willen we jullie natuurlijk voor bedanken!

Bij gebruik van de kortingscode WEBSITEVANHETJAAR krijg je 10 procent korting op ons hele assortiment :). De actie loopt t/m maandag, dus profiteer nu!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
We zijn verkozen tot Website van het Jaar! En daar willen we jullie natuurlijk voor bedanken!

Bij gebruik van de kortingscode WEBSITEVANHETJAAR krijg je 10 procent korting op ons hele assortiment :). De actie loopt t/m maandag, dus profiteer nu!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag de laatste dag om 10% korting op het GEHELE ASSORTIMENT te krijgen. Dat merken we:D Er zijn al veel collega's van alle afdelingen pakketten aan het verzamelen, alles gaat eruit en zal morgen weer geleverd worden:eek:
 
Beste Body en fit, waarom heb ik geen mail ontvangen van jullie dat er een korting liep? Ik heb ook gestemd op website van het jaar.. Ik zit niet altijd op het forum en wist niet van de code af.. Nu kan ik ze niet meer gebruiken.
 
Beste Body en fit, waarom heb ik geen mail ontvangen van jullie dat er een korting liep? Ik heb ook gestemd op website van het jaar.. Ik zit niet altijd op het forum en wist niet van de code af.. Nu kan ik ze niet meer gebruiken.

Er is een mail verstuurd naar iedereen die zich aangemeld heeft voor onze nieuwsbrief :) Daarnaast hebben we sinds afgelopen vrijdag tot en met gister op alle social media reclame gemaakt omtrent de 10 procent korting. Lijkt ons toch duidelijk genoeg :D

Bart
 
Nooit iets ontvangen en zit nogtans in jullie mailinglist
 
kortingscode-Nelly.png

Tijdens het testen van een nieuwe dienst moest een kortingscode aangemaakt worden. Ter waarde van 5 euro en te besteden bij een order van minimaal 50 euro. De dienst werkt, maar ga er zelf geen gebruik van maken natuurlijk:D Hij is slechts één keer geldig. Ik bestel zelf niets op de site, vandaar ik hem hier plaats. Degene die hem als eerste gebruikt bij een order, mag de 5 euro claimen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Kortingscode is: 2DZ0QF8
 
Zou er een soort eindejaarsactie komen?
Dan wacht ik nog even met bestellen.

:trollfacex:
 
Zou er een soort eindejaarsactie komen?
Dan wacht ik nog even met bestellen.

:trollfacex:
We zullen zoals gebruikelijk met leuke aanbiedingen komen in de laatste week van het jaar:D
 
We zullen zoals gebruikelijk met leuke aanbiedingen komen in de laatste week van het jaar:D

Fijn ¡

Het is vooral omdat ripped nu goedkoper staat en heb schrik dat die eind deze maand misschien zijn gewone prijs terug heeft :/

Kan je hier toevalig extra info over kwijt?
 
Fijn ¡

Het is vooral omdat ripped nu goedkoper staat en heb schrik dat die eind deze maand misschien zijn gewone prijs terug heeft :/

Kan je hier toevalig extra info over kwijt?
We hebben de Ripped! nu inderdaad scherper geprijsd. We weten niet voor hoelang, sorry:rolleyes:
 
We hebben de Ripped! nu inderdaad scherper geprijsd. We weten niet voor hoelang, sorry:rolleyes:

pffff..

Is er geen algemene richtlijn hoe lang iets in promotie blijft? en hoe lang is deze al in promotie?
Ik voel me zo genaaid D:

En die aanbiedingen waarover je het hebt is dat een korting op het hele gamma of enkele producten die korting hebben?

want ik wil nu dus ripped kopen en groene thee capsules (meestal geen tijd om constant opnieuw maar groene thee te maken en drinken :P)
Kans is klein dat deze korting zullen hebben?

Dus best ASAP bestellen?
 
Hi Body en Fit,

Wanneer leveren jullie meerdere smaken/varianten van Cellucor Whey?

Groeten,
Jay
 
Zou er een soort eindejaarsactie komen? Dan wacht ik nog even met bestellen. :trollfacex:

Euj goede keuze gemaakt.
Ripped staat nog steeds in promotie
En groene thee extract is zo maar eventjes 33% goedkoper.

Meteen 3 potjes besteld :)
 
goede reclame groet steensteen
 
ik zit nog altijd te wachten op de eindejaars knaller zoals die bij xxl 20% korting op alles inclusief andere kortingen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven