Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl kortingscodes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger kon je bij een bestelling voor verschillende smaken whey kiezen om uit te proberen, is dat tegenwoordig helemaal niet meer?
 
Vroeger kon je bij een bestelling voor verschillende smaken whey kiezen om uit te proberen, is dat tegenwoordig helemaal niet meer?
We hebben altijd één sachet als cadeau gehad in een willekeurige smaak. Zoek je de variety box, die is er momenteel niet. De focus ligt nu op nieuwe verpakkingen bij de huismerkproductne. We hopen deze in februari weer te hebben :)
 
We hebben altijd één sachet als cadeau gehad in een willekeurige smaak. Zoek je de variety box, die is er momenteel niet. De focus ligt nu op nieuwe verpakkingen bij de huismerkproductne. We hopen deze in februari weer te hebben :)

De variety box zocht ik idd! Maar helaas is die er dus niet... :(
 
Staat er weer een kortingscode van 23% op het gehele assortiment op de planning?
 
hoe kun je website van het jaar zijn als je whey niet deugt?
 
hoe kun je website van het jaar zijn als je whey niet deugt?


omdat ze werkelijk alles gekocht / gemanipuleerd hebben :rolleyes:



* korting voor positieve reviews op hun site


* prijzenpakket voor de stemmers voor deze verkiezing


* korting op aankopen voor de welbekende fanboys (dus eigenlijk fake reviews )
 
Hele verkiezing was rigged, inderdaad.
 
Vrij triest dat de wheyperfection 1 dag na de korting weer op de oude prijs ligt (€31,90), terwijl het toen de korting gold €34,90 was. Is dus uiteindelijk ongeveer 18% korting.

Lijkt de mediamarkt wel.
 
Laatst bewerkt:
Vrij triest dat de wheyperfection 1 dag na de korting weer op de oude prijs ligt (€31,90), terwijl het toen de korting gold €34,90 was. Is dus uiteindelijk ongeveer 18% korting.

Lijkt de mediamarkt wel.

Misleidende marketing tjaaa
 
Vrij triest dat de wheyperfection 1 dag na de korting weer op de oude prijs ligt (€31,90), terwijl het toen de korting gold €34,90 was. Is dus uiteindelijk ongeveer 18% korting. Lijkt de mediamarkt wel.
Daarom heb ik de emmertjes besteld.
 
Wanneer komt de Whey weer in de korting?
 
Ik heb Bodyenfitshop een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen dus ik probeer het hier. Bij het product Clarinol CLA staat niet vermeld hoeveel milligram/gram CLA een capsule bevat, ik wil dit graag weten en hoop dat je me verder kan helpen. Link naar het product: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/cla/body-fit-sportsnutrition/clarinol-cla/ Contactnummer: 148705

Wij komen zo spoedig mogelijk hier op terug, mijn collega van de inkoop is vaseline gaan halen, het raakt hier snel op met alle klanten die wij naaien.
Je mag gerust ons CLA kopen, ik zet zo "Lab Tested" ernaast zodat je niet hoeft te twijfelen.

Groet,

Chantal
 
Waarom is dit topic nog niet verwijderd ?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven