CobyBE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Hoi RenéMijn vraag aan onze Belgische klanten: Hoe verloopt de levering van je pakket?
We verzenden sinds vorige week woensdag met een andere bezorgdienst.
- Heb je voor SMS meldingen gekozen of voor email?
- Hoeveel SMS'jes of emails heb je gekregen?
- Is er geleverd in het aangegeven tijdsblok?
- Ben je tevreden over de levering?
- Wat kan er beter?
Ik heb gisteren al contact met je gehad ivm mijn bestelling (SMSje ontvangen dag zelf ipv dag ervoor) maar wil hier nog eens mijn volledige bevinding neerschrijven:
SMSje of e-mail?
SMS
Hoeveel SMSjes ontvangen?
2. Eentje om te zeggen wanneer het geleverd wordt, hierin werdt ook uitgelegd dat ik kon antwoorden met 1, 2 of 3 om een van de volgende dagen te laten leveren ipv de dag die hun kiezen. De tweede SMS kreeg ik toen ik een SMS terug had gestuurd met een vraag erin, bleek ik tegen een machine te praten die enkel 1, 2 of 3 begrijpt

Is er geleverd in het aangegeven tijdsblok?
Ja. Ze hadden gisteren rond 12:15 gemeld. Rond die tijd was niemand thuis maar volgens de tracking site is het wel degelijk rond die tijd afgegeven. Dus hun schatting was wel goed.
Ben je tevreden over de levering?
Ja. Omdat ik niet thuis was dacht ik dat ze het pakje weer zouden meenemen. Ik vond echter geen briefje in mijn brievenbus en begon mij dus af te vragen of ze wel langs waren geweest! Die avond zie ik ineens een pakje liggen in mijn tuin achter het poortje
De koerier heeft het pakje dus mooi uit het zicht van mijn buren in mijn tuin gelegd, dit vind ik zeer goed!Wat kan er beter?
Alhoewel dit argument ontkracht wordt door het feit dat de koerier het pakje in mijn tuin had verstopt (en ik het dus toch heb ontvangen ook al was ik er niet) zou ik graag terug leveringen op zaterdag hebben. Ik werk elke dag heel ver van huis en ben van 6 tot 18 weg. Verlof nemen voor een pakje vind ik dan ook zonde. Mijn vorige bestelling werd ook gewoon op zaterdag geleverd.
Als laatste verbeterpuntje zou ik voorstellen om onmiddelijk een SMS te versturen zodra zij het pakje ophalen. Nu was het precies alsof er iets mis was gelopen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!