XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mijn vraag aan onze Belgische klanten: Hoe verloopt de levering van je pakket?

We verzenden sinds vorige week woensdag met een andere bezorgdienst.

• Heb je voor SMS meldingen gekozen of voor email?
  • Hoeveel SMS'jes of emails heb je gekregen?
  • Is er geleverd in het aangegeven tijdsblok?
  • Ben je tevreden over de levering?
  • Wat kan er beter?
Hoi René

Ik heb gisteren al contact met je gehad ivm mijn bestelling (SMSje ontvangen dag zelf ipv dag ervoor) maar wil hier nog eens mijn volledige bevinding neerschrijven:

SMSje of e-mail?
SMS

Hoeveel SMSjes ontvangen?
2. Eentje om te zeggen wanneer het geleverd wordt, hierin werdt ook uitgelegd dat ik kon antwoorden met 1, 2 of 3 om een van de volgende dagen te laten leveren ipv de dag die hun kiezen. De tweede SMS kreeg ik toen ik een SMS terug had gestuurd met een vraag erin, bleek ik tegen een machine te praten die enkel 1, 2 of 3 begrijpt :p

Is er geleverd in het aangegeven tijdsblok?
Ja. Ze hadden gisteren rond 12:15 gemeld. Rond die tijd was niemand thuis maar volgens de tracking site is het wel degelijk rond die tijd afgegeven. Dus hun schatting was wel goed.

Ben je tevreden over de levering?
Ja. Omdat ik niet thuis was dacht ik dat ze het pakje weer zouden meenemen. Ik vond echter geen briefje in mijn brievenbus en begon mij dus af te vragen of ze wel langs waren geweest! Die avond zie ik ineens een pakje liggen in mijn tuin achter het poortje :D De koerier heeft het pakje dus mooi uit het zicht van mijn buren in mijn tuin gelegd, dit vind ik zeer goed!

Wat kan er beter?
Alhoewel dit argument ontkracht wordt door het feit dat de koerier het pakje in mijn tuin had verstopt (en ik het dus toch heb ontvangen ook al was ik er niet) zou ik graag terug leveringen op zaterdag hebben. Ik werk elke dag heel ver van huis en ben van 6 tot 18 weg. Verlof nemen voor een pakje vind ik dan ook zonde. Mijn vorige bestelling werd ook gewoon op zaterdag geleverd.
Als laatste verbeterpuntje zou ik voorstellen om onmiddelijk een SMS te versturen zodra zij het pakje ophalen. Nu was het precies alsof er iets mis was gelopen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.682
Wel beetje raar dat er geen briefje in je bus zit dan met de melding dat er een pakketje in je tuin ligt ...

Ja dat vond ik ook wel! Misschien had hij gedacht dat ik het onmiddelijk zou zien... Toen ik in mijn tuin kwam zag ik het ook vrijwel onmiddelijk liggen.

XXL hebben jullie nog meer producten met 1.3-dimethylamylamine

Ik zou het eerlijk gezegd niet prettig vinden als een koerier dat deed met een pakket. Kost al gauw rond de 100 euro en als het door een dergelijke actie zoek raakt ben je vast minder in je nopjes met deze 'service'. De eerlijke vinder/gelegenheidsdief wordt zo wel heel erg in de kaart gespeeld. Persoonlijk wacht ik liever een dag dan dat je je pakketje kwijtraakt. Ik ga er natuurlijk vanuit dat XXL dit in een dergelijke situatie goed oplost, maar voorkomen is beter dan genezen is mij altijd verteld.

Ik zou het eerlijk gezegd niet prettig vinden als een koerier dat deed met een pakket. Kost al gauw rond de 100 euro en als het door een dergelijke actie zoek raakt ben je vast minder in je nopjes met deze 'service'. De eerlijke vinder/gelegenheidsdief wordt zo wel heel erg in de kaart gespeeld. Persoonlijk wacht ik liever een dag dan dat je je pakketje kwijtraakt. Ik ga er natuurlijk vanuit dat XXL dit in een dergelijke situatie goed oplost, maar voorkomen is beter dan genezen is mij altijd verteld.
Hier heb je natuurlijk gelijk in, maar omdat ik in een woonwijk woon en mijn ingangsdeur ook niet van straat uit zichtbaar is is het toch ietsie veiliger als zeg maar in een appartement oid :p In geval dat iemand anders dan toch mijn pakje zou hebben genomen was ik inderdaad wel lastig geweest maar meestal kies ik zelf al voor deze optie (indien mogelijk) omdat ik nooit thuis ben als een pakje aankomt. En verlof inzetten voor wat shakes? ???

Vandaag toegekomen, thanks ;)

Mijn vraag aan onze Belgische klanten: Hoe verloopt de levering van je pakket?

We verzenden sinds vorige week woensdag met een andere bezorgdienst.

• Heb je voor SMS meldingen gekozen of voor email?
    email
  • Hoeveel SMS'jes of emails heb je gekregen?
    2
  • Is er geleverd in het aangegeven tijdsblok?
    Ja. Stond aangegeven dat het na 14u kon toekomen, en om iets voor 14u werd er aan de deur gebeld.
  • Ben je tevreden over de levering?
    ja
  • Wat kan er beter?
    niets

• #22.688
René, welke burner zou jij aanraden?

dexaprine (de oude versie, heb hier nog een pot staan), (de oude versie) blackcats, of nog iets anders?

• #22.691
René, welke burner zou jij aanraden?

dexaprine (de oude versie, heb hier nog een pot staan), (de oude versie) blackcats, of nog iets anders?

Zijn beide goed die je noemt, die maken niet veel verschil. Oude versies zijn toch nog het sterkste ;)

thx voor de preworkout sample. Swanson health potjes zien er mooi uit en bij deze zijn de melatonine klein. Dwz puur 3mg melatonine en bij Natrol per 3mg ook nog 10mg vitb6. Weet jij waarvoor die vit b6 is Rene? van swanson health lijkrn ze op die ik op doktersrecept had.

• #22.693
thx voor de preworkout sample. Swanson health potjes zien er mooi uit en bij deze zijn de melatonine klein. Dwz puur 3mg melatonine en bij Natrol per 3mg ook nog 10mg vitb6. Weet jij waarvoor die vit b6 is Rene? van swanson health lijkrn ze op die ik op doktersrecept had.

ik heb geen idee, misschien voor de opname, maar normaal zit het er niet in. Succes en lekker :zzz:

René, hebben jullie er ooit aan gedacht om low kcal sauzen (bv walden farms) toe te voegen aan jullie assortiment?

• #22.695
René, hebben jullie er ooit aan gedacht om low kcal sauzen (bv walden farms) toe te voegen aan jullie assortiment?

Die hebben we jaren geleden als eerste in NL gehad maar zijn we mee gestopt, vaak stukken flessen tijdens het verzenden. Ellende dus ;)

• #22.697
Gaat er eig een nieuwe 1.3 dmaa / ephedrine op de markt komen?

Waarschijnlijk wel, maar is hier al iets over geweten of?

Er zijn zeker nieuwe stoffen die ook goed werken vind ik, we hebben die ook verwerkt in de nieuwe UNLEASH en Energize die begin volgende maand zullen komen :wl:

Het is een ander gevoel dan met DMAA, minder een rush maar wel een goede boost, focus en goed gevoel. En daarbij geen crash.

hey rené,

ik zie dat jullie black cat verkopen met 1,3 DMAA er in. zou je me misschien uit kunnen leggen hoe je het kan verkopen als t op dopinglijst staat? of mag je het wel gewoon verkopen. ben niet zo bekend met doping regels.

• #22.699
hey rené,

ik zie dat jullie black cat verkopen met 1,3 DMAA er in. zou je me misschien uit kunnen leggen hoe je het kan verkopen als t op dopinglijst staat? of mag je het wel gewoon verkopen. ben niet zo bekend met doping regels.

Dat iets op de dopinglijst staat wil niet zeggen dat het verboden is, het is alleen zo dat het blijkbaar zo goed werkt dat het oneerlijk wordt geacht als het door professionele sporters wordt gebruikt.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 14:46 ----------

Energize is weer binnen voor de allerlaatste keer :wl:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok, ok! beter.. gaan jullie dan nog andere dingen verkopen met dmaa erin of blijft het bij energize en black cat?

Terug
Naar boven