AndroidHealthClinic

Nieuws BODYPOWER UK EXPO - 15-17 Mei 2015

Bezoekers in dit topic

Musculi

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2015
Berichten
137
Waardering
34
Volgend weekend, van vrijdag 15 tot zondag 17 mei loopt de Bodypower UK expo in de NEC in Birmingham, in Engeland. Analoog aan FIBO is het een van de grootste sportbeurzen in Europa, en in tegenstelling to FIBO wel volledig aan sport gewijd.

MUSCULI is er alvast nadrukkelijk aanwezig het hele weekend. Onze indrukwekkend Musculi bus zal voor de ingang geparkeerd staan, en de Musculi stand, de meest indrukwekkend en derde grootste van de hele beurs, kun je vinden aan je linkerkant bij het binnenkomen van hall 18, recht tegenover Gymshark (kun je even op het gemak voor een t-shirtje shoppen als het te druk is aan de musculi stand ;) )

We staan er niet enkel met staaltjes en proevertjes, en tablets waar je met 20% korting ter ere van Bodypower rechtstreeks kan bestellen, we staan er ook met al onze athleten en promogirls en een groot podium waar ze zichzelf voor de eerste keer echt kunnen laten zien.

Als er mensen van DBB zijn die naar Bodypower gaan, kom dan zeker langs de stand en maak je kenbaar, we voorzien jullie graag van wat staaltjes en proevertjes ;)
 
Jo, dat is om de hoek. Kom wel even langs :) Tot dan!
 
Gratis samples en proevertjes! Mooi!
Beetje ver, maar als het niet uitmaakt mag je ze ook opsturen.
Ik PM even mijn adres.
Ik ga vast ruimte maken in de keukenkastjes.
 
Volgend jaar vlieg ik er waarschijnlijk naar toe! Eerst FIBO, dan Bodypower.
 
Volgend jaar vlieg ik er waarschijnlijk naar toe! Eerst FIBO, dan Bodypower.

Ja, het is iets kleiner dan FIBO, maar wel specifiek op sport en fitness gericht, dus geen zonnebanken, doe-het-zelf sauna's en al van die dingen :p Zijn ook verschillende athleten die wel geneigd zijn naar BP te komen, maar niet zo zeer naar FIBO, dus best wel een bezoekje waard ;)
 
Back
Naar boven