XXL Nutrition

Boerka-verklikkers België

Ik antwoord met:
Ik dacht al zoiets

Zou ook maar dom zijn om constant aan te passen want dan heb je niet veel meer aan dat cijfer. Als 1 jaar veel slimme mensen IQ test zouden ondergaan (wat ook gebeurt, ik moest vroeger ook IQ test doen via CLB ofzo omdat ze dachten dat ik hoogbegaafd was, dus automatisch worden tegenwoordig vooral slimmere mensen gemeten), en gemiddelde op 100 zetten, dan krijg je een bevolking met een gemiddeld IQ van 90 :rolleyes:

Elke jaar opnieuw een nieuwe normgroep zetten is ook niet reëel

IQ 100 bepalen ze dan ook niet aan de hand van de mensen die bij CLB IQ test moeten doen hé... Dat zou even dom zijn als het IQ van de gemiddelde persoon in een instelling gebruiken voor IQ = 100.

Maar wat jij zegt dat je niet veel aan dat cijfer hebt is niet juist. Jij wil er enkel de verkeerde dingen mee meten.
IQ dient NIET om te meten hoe slim de bevolking in het algemeen is. IQ dient om te meten hoe slim een individu is in vergelijking met de rest.

Wechsler introduced a different procedure for his test that is now used by almost all IQ tests. When an IQ test is constructed, a standardization sample representative of the general population takes the test. The median result is defined to be equivalent to 100 IQ points. In almost all modern tests, a standard deviation of the results is defined to be equivalent to 15 IQ points. When a subject takes an IQ test, the result is ranked compared to the results of the standardization sample and the subject is given an IQ score equal to those with the same test result in the standardization sample.

doet me er idd aan denken, maar dit is leuker

Lol,ff discussieren wie het slimste is. Mooi topic.

Je kan er kort of lang over lullen, maar op het moment dat jij de politie gaat bellen als je iemand over straat ziet lopen met een boerka ben je gewoon een epische kneus die echt iets te weinig om handen heeft in zijn leven.

Denk dat het de meeste niet zoveel uitmaakt wat jij of andere vinden. Ze denken **** that shit toch weer 250€ verdiend. Er worden ergere dingen gedaan voor geld. Denk prostitutie, diefstal, moord, dealen enz enz.

Laatst bewerkt:
Denk dat het de meeste niet zoveel uitmaakt wat jij of andere vinden. Ze denken **** that shit toch weer 250€ verdiend. Er worden ergere dingen gedaan voor geld. Denk prostitutie, diefstal, moord, dealen enz enz.

Ik moet nog zien hoeveel er nou daadwerkelijk mee gedaan wordt. Nou denk ik niet dat die vrouwen in boerka's de meest snelle der wezens zijn. Op het moment dat ik de politie bel om te melden dat ik iemand in boerka heb gezien op straat denk ik niet dat ze binnen 5 minuten met 3 wagens klaar staan om je tip te controleren. Dus ja, wat is nou de kans dat je die 250 daadwerkelijk gaat verdienen? Dan moet je dat weer gaan verhalen bij het VB. Voordat jij die 250 euro daadwerkelijk in de pocket hebt ben je weet ik hoeveel uur aan gehannes verder, als het al zal gebeuren.

Als je er 10 per dag pakt verdien je jaarlijks 720.000 euro :trollface:

tja wat wil filip de winter hiermee bereiken.. agentjes staan echt niet te trappelen om iemand mee te nemen die een boerka draagt, die hebben wat beters te doen (als t goed is)

Eigenlijk is het gewoon om de media aandacht te doen. Topic aankaarten,de politie confronteren en zeteltjes winnen offcourse. Iedereen praat er over maar niemand zal die 250 innen,daar ben ik vrij zeker van.

en moest dit toch gebeuren weten ze ook dat er relletjes van gaan komen en dan winnen ze ook

Ik word rijk

Eigenlijk is het gewoon om de media aandacht te doen. Topic aankaarten,de politie confronteren en zeteltjes winnen offcourse. Iedereen praat er over maar niemand zal die 250 innen,daar ben ik vrij zeker van.
Dat is ze goed gelukt, 12 pagina's in 1 dag

IMO. Je moet herkenbaar zijn dus dat tafelkleed mag je thuislaten. Als je in een ander z'n huis komt en ze vragen je je schoenen uit te doen doe je dit toch ook?
Grootste probleem van die mensen is aanpassen en ik vrees echt dat BE een islamitische staat gaat worden.

tja wat wil filip de winter hiermee bereiken.. agentjes staan echt niet te trappelen om iemand mee te nemen die een boerka draagt, die hebben wat beters te doen (als t goed is)

Ja dopingcontroles uitvoeren in fitnesscentra..

Ugh, wat is het volgende? Koran verbrandingen, een verplichting om 1 keer per week varkens vlees te eten als je in Belgie wil wonen? En dan staan mensen versteld dat je organisaties zoals Sharia4belgium en andere BS krijgt. Het is gewoon een politiek (geen religieus) spelletje van wederzijdse provocatie en overdreven tegenreacties.

Wees gewoon wat verdraagzaam en niet kleingeestig. Ga eens naar UAE of noord-afrika, daar zullen ze je nooit aanvallen of provoceren op deze manier omdat je een kruisje rond je nek hebt hangen of zelfs als ze een keppeltje draagt (ookal vinden ze Israel niet sympathiek).

Ugh, wat is het volgende? Koran verbrandingen, een verplichting om 1 keer per week varkens vlees te eten als je in Belgie wil wonen? En dan staan mensen versteld dat je organisaties zoals Sharia4belgium en andere BS krijgt. Het is gewoon een politiek (geen religieus) spelletje van wederzijdse provocatie en overdreven tegenreacties.

Wees gewoon wat verdraagzaam en niet kleingeestig. Ga eens naar UAE of noord-afrika, daar zullen ze je nooit aanvallen of provoceren op deze manier omdat je een kruisje rond je nek hebt hangen of zelfs als ze een keppeltje draagt (ookal vinden ze Israel niet sympathiek).

Hier toch ook niet?
Er is een verschil tussen een keppeltje of een kruis dragen om je geloofsovertuiging te uiten, dan zo'n niqab te dragen, waarbij je gehele gezicht bedekt is. Daar gaat het om. Vrouwen mogen (bij mijn weten) in BE een hele tent over zich dragen, zolang ze hun gezicht maar tonen. Dat is niet het geval bij die niqab en daarom dient het verboden te worden, heeft voor de rest niets met geloof te maken.

Dat het sneu is om iemand die een niqab draagt te melden aan de politie is een feit, maar als iemand rondloopt met een bivakmuts, dan ga je toch ook twijfelen?

Ohja, en Hoody is een idioot.

Terug
Naar boven