Fitness Seller

Boerkaverbod op scholen in Nederland

ik snap de hele commotie rond boerka's eigenlijk niet, tot een paar jaar geleden droeg geen enkele moslimvrouw er 1 in Belgie, en waren het 1 en al de gewone hoofddoekjes die de klok sloegen. ik heb ook de indruk dat de hype uit Nederland waait.
extremisme van beide kanten die elkaar versterken, don't know. maar ik heb soms wel die indruk.

Die indruk heb ik ook. Vechten tegen de molenwieken lijkt ze harder doen draaien...

Ik zie niet in wat we opschieten met een burqaverbod. Ik vind het iig vrouwenonderdrukking.
En bang zijn voor een bomgordel onder zo'n ding vind ik echt het meest achterlijke argument dat ik ken. Laten we 'skatebroeken' dan ook maar afschaffen, daar gaat me een lading semtex in... Al dat linkse rotvolk dat er in rondloopt. Zit echt wel een keer een Volkert van der G. tussen...
Absurde initiatieven vanuit een te christelijke regering. Wankers.

Slap argument vind ik wel van die pvda minister. In scholen mag het niet, maar een algemeen verbod is dan overdreven omdat het in strijdt is met de grondwet...
Geldt de grondwet dan voor scholen niet ofzo ?

Op school en als ambtenaar vind ik het terecht. Slaat helemaal nergens op als er zo iemand in de klas zou zitten en stel dat ik bij de gemeente moet zijn en er zit zo iemand achter de balie dan wacht ik wel even totdat er iemand anders vrij is. Ik wil iemand aan kunnen kijken. Zo zullen er velen met mij ook over denken. Ik heb ze hier in Rotterdam weleens zien lopen en ze worden nagekeken, dat vind ik niet raar. Mensen vertrouwen het gewoon niet als je zo'n grote KOMO-vuilniszak ziet.

De film is bijna af en zal ongeveer vijftien minuten duren. Wilders hoopt dat die in maart op televisie zal worden vertoond. De nationale veiligheidscoördinator heeft de PVV-voorman aangeraden na het uitbrengen van de film in het buitenland onder te duiken.

Niet bang die jonge :D

Die indruk heb ik ook. Vechten tegen de molenwieken lijkt ze harder doen draaien...

Ik zie niet in wat we opschieten met een burqaverbod. Ik vind het iig vrouwenonderdrukking.
En bang zijn voor een bomgordel onder zo'n ding vind ik echt het meest achterlijke argument dat ik ken. Laten we 'skatebroeken' dan ook maar afschaffen, daar gaat me een lading semtex in... Al dat linkse rotvolk dat er in rondloopt. Zit echt wel een keer een Volkert van der G. tussen...

skatebroeken zijn toch geen vermomming?
Bij ons in de wet staat dat je je niet mag vermommen (op drie dagen na tijdens carnaval). Trouwens met die dagen wordt meer gevochten en allerlei onheilige dingen gedaan. Dat komt omdat je vermomt bent, niemand herkent je en de dader kan enkel beschreven worden..
Als je nu drie mannen een bank ziet buitenwandelen met een bivakmuts weet je dat er een overval gaat gebeuren of is gebeurd. Als iedereen met een burka rondloopt tja. Ik weet het zo niet hoor als ik mij dat eventjes inbeeld:)
Je kan doen wat je wil, eventjes verder Burka afdoen en je bent zo vrij als een vogel.

Bang voor een bomgordel niet, als er een zelfmoord terrorist iets van plan is maakt het weinig uit of die herkenbaar gaat zijn of niet..

Als wij de religie hebben waarin we ons verkleden als clown, en ik emmigreer naar een ver land..verwacht ik ook niet dat ze mij daarin gaan appreciëren. Ik zou eerder eens nadenken. Kan ik echt niet van mijn clownpak scheiden om welke reden dan ook. Dan blijf ik waar het wel mag.

Als wij de religie hebben waarin we ons verkleden als clown, en ik emmigreer naar een ver land..verwacht ik ook niet dat ze mij daarin gaan appreciëren. Ik zou eerder eens nadenken. Kan ik echt niet van mijn clownpak scheiden om welke reden dan ook. Dan blijf ik waar het wel mag.

Nederlanders en belgen zijn echt de enigste mensen die er zo over denken. Wij leren ook braaf de taal. Duitsers, Engelse en Franzen hebben daar ook gewoon schijt aan die hebben alleen de mazzel dat ze in het zelfde pakie als ons rond lopen.

Nederlanders en belgen zijn echt de enigste mensen die er zo over denken. Wij leren ook braaf de taal. Duitsers, Engelse en Franzen hebben daar ook gewoon schijt aan die hebben alleen de mazzel dat ze in het zelfde pakie als ons rond lopen.
???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik loop altijd zo over straat :thumbup:

HET belangrijkste argument blijft herkenning van het gezicht. We vinden het ook niet kunnen om met een bivakmuts een supermarkt binnen te lopen dus een burka zeker niet. Stel dat iemand daarmee gaat stelen of moorden dan kan het gezicht niet op video vastgelegd worden of door getuigen herkent worden.

Maar er zijn natuurlijk zat argumenten tegen dit middeleeuws kledingstuk. Niet in het minst dat het helemaal niet door vrouwen is uitgevonden maar door conservatieve moslim mannen die hun vrouwen onderdrukken, ze afscheiden van de buitenwereld omdat hun lichaam zogenaamd verborgen moet zijn voor andere mannen, met die achterlijke regeltjes moet je als moderne en progressieve democratie niets te maken willen hebben.

En TOCH moet je er mee (leren) leven :) of je het nou wilt of niet .. lees maar meer over de Islam als je denkt dat de burka voor onderdrukking van de vrouw is .. Ik zeg niet dat er niet zulke MENSEN zijn maar de Islam vertelt wat anders .. dus ga geen onzin plaatsen als je er niet veel over weet.
Wat jij plaatst zijn jouw meningen, kom met ECHTE feiten.
Jij vindt het best dat je vrouw of vriendin nagefloten wordt door andere mannen omdat ze halftnaakt loopt en of een strak broekie heeft of dat ze misschien kans loopt dat ze verkracht wordt maar dat vind jij vast niet erg maar WIJ WEL ..

En TOCH moet je er mee (leren) leven :) of je het nou wilt of niet .. lees maar meer over de Islam als je denkt dat de burka voor onderdrukking van de vrouw is .. Ik zeg niet dat er niet zulke MENSEN zijn maar de Islam vertelt wat anders .. dus ga geen onzin plaatsen als je er niet veel over weet.
Jij vindt het best dat je vrouw of vriendin nagefloten wordt door andere mannen omdat ze halftnaakt loopt en of een strak broekie heeft of dat ze misschien kans loopt dat ze verkracht wordt maar dat vind jij vast niet erg maar WIJ WEL ..
Daar gaat het allemaal niet om, 't gaat erom dat mensen herkenbaar moeten zijn. Geen boerka betekent niet per definitie hot pants.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Ja, want als een vrouw verkracht wordt omdat ze strakke kleding draagt is dat haar eigen schuld.

Is het al een keer voorgekomen dan ? dat een terrorist in een burka een bom heeft laten ontploffen? (vraag)

En waarom zou je bang zijn voor de dood?

Is het al een keer voorgekomen dan ? dat een terrorist in een burka een bom heeft laten ontploffen? (vraag)

Again: :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Ja, want als je dood bent, dán begint pas het paradijs. Laten we allemaal doodgaan.

:kots:

klopt ... Racen naar wie het mooiste en grootste kont heeft ... ze vragen er zelf om.

Wat een debiel ben jij, een vrouw vraagt er nóóit om om verkracht te worden, denk je dat nou echt?! Mannen moeten gewoon hun poten thuishouden, niemand heeft het recht elkaar zomaar aan te raken en al helemaal niet op zo'n manier. De t*ring.

Zodra een vrouw niet meer voor haar zelf mag beslissen wat ze draagt maar dat het opgedrongen is door haar geloof en omgeving is het fouter dan fout en dus wel onderdrukking. hetzelfde zie je overigens in christelijke milieus waar vrouwen geen broek mogen dragen maar enkel een rok tot de enkels.
Pure beperking van keuzevrijheid opgelegd door de directe omgeving.

En om op je laatste vraag na te komen (die ik overigens niet relevant vind ) ja ik heb wel eens foto's gezien van vrouwelijke terroristen. Wil je ze zien kijk dan maar effe op ogrish of liveleak.

boerka uit, anders geen uitkering..

Nee grote mogelijkheid dat jij naar de hel zou gaan met jouw ONGELOOF

Terug
Naar boven