MuscleMeat

Boerkaverbod op scholen in Nederland

Zodra een vrouw niet meer voor haar zelf mag beslissen wat ze draagt maar dat het opgedrongen is door haar geloof en omgeving is het fouter dan fout en dus wel onderdrukking. hetzelfde zie je overigens in christelijke milieus waar vrouwen geen broek mogen dragen maar enkel een rok tot de enkels.
Pure beperking van keuzevrijheid opgelegd door de directe omgeving.

En om op je laatste vraag na te komen (die ik overigens niet relevant vind ) ja ik heb wel eens foto's gezien van vrouwelijke terroristen. Wil je ze zien kijk dan maar effe op ogrish of liveleak.

NIEMAND DWINGT JOU OM TE GELOVEN ..begrijp het is even,ben je dan zo stom ? je hebt KEUZE om te geloven ..en als je gelooft dat doe je dan omdat je wilt niet omdat het moet! Als jij voor Islam of Christelijk geloof dan hou je je ook aan de regels anders heeft het gezin lijkt mij of toch wel?

Over je laatste opmerking had het over vrouwen of mannen in burka die een aanslag hebben gepleegd heb je daarbewijzen van .

NIEMAND DWINGT JOU OM TE GELOVEN ..begrijp het is even,ben je dan zo stom ? je hebt KEUZE om te geloven ..en als je gelooft dat doe je dan omdat je wilt niet omdat het moet! Als jij voor Islam of Christelijk geloof dan hou je je ook aan de regels anders heeft het gezin lijkt mij of toch wel?

Over je laatste opmerking had het over vrouwen of mannen in burka die een aanslag hebben gepleegd heb je daarbewijzen van .
Je hebt zeker voor deze uitspraak zelf goed gezocht?

Monday, October 01, 2007

Burka-Clad Suicide Bomber Kills 16 in Pakistan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
An injured being treated at a hospital in Bannu. A suicide bomber disguised in a woman's burqa blew himself up at a busy police checkpost in northwest Pakistan, killing at least 16 people including four policemen.(AFP/Tariq Mahmood)

The burka-clad bomber exploded himself (or possibly herself) when police stopped to check his rickshaw.
The BBC reported:

A suicide bomber, wearing a woman's burka, has killed at least 15 people in an attack at a busy police checkpoint in north-west Pakistan, officials say.

Four policemen were among the dead, and at least 20 people were injured in the blast in the garrison town of Bannu.

The bomb was detonated in a rickshaw, which had been stopped for inspection.

It is the latest in a series of deadly attacks blamed on Islamist militants in the North Waziristan tribal region near the border with Afghanistan.

Police officials said the bomber was wearing a burka, a woman's garment which covers the body from head to toe.​
Previously:
Men Dressed in Burkas Jailed for London Robberies
Red Mosque Leader Nabbed Fleeing in Burqa (Photo)
US Soldiers Arrest Terrorist Dressed as Pregnant Woman
3 Terrorists Busted in Hijabs With 500 KG of Explosives

UPDATE: The Daily Times today said the burka-clad bomber was a man.
Afghans detain woman with suicide bomb under burqa
24 Dec 2007 11:34:20 GMT
Source: Reuters

ASADABAD, Afghanistan, Dec 24 (Reuters) - A woman carrying a waistcoat filled with explosives under her all-enveloping burqa was arrested on Monday in eastern Afghanistan, provincial officials said, in the first possible reported case of a female suicide bomber in the country. She was arrested on a tip-off in Jalalabad after being followed by intelligence department officials near the border with Pakistan. The elderly woman's identity was not given, but she was now being questioned, officials said. It was not immediately clear if the woman wanted to use the explosives herself or was carrying the bomb to deliver it. If the former, she would be the first reported female suicide bomber in Afghanistan where hundreds of people, many of them civilians, have been killed this year alone in such attacks. Despite the overthrow in 2001 of the Taliban -- who forced women to wear the all enveloping burqa whenever outdoors -- most women still wear it. Security checkpoints in Afghanistan are usually manned only by men who are not supposed to check women for fear of offending their modesty. Afghanistan has seen steady rise in violence in the past two years, the bloodiest period since Taliban's ouster. In the latest reported violence, two civilians were killed, after they tried to retrieve the bodies of two men who were beheaded on Sunday by suspected Taliban insurgents in the southern province of Kandahar, a provincial official said. (Writing by Sayed Salahuddin; Editing by David Fox and Sanjeev Miglani)

Is geen waar. Als je als kind verplicht mee moet naar een kerk of moskee en er is druk uit je naaste omgeving dan is het een enorme stap om er van af te stappen. Ik ken gevallen uit mijn omgeving waarbij een meisje gewoon uit het huis gezet werd omdat ze niet meer mee wilde naar de kerk.

Oh wat betreft dat bewijs - zal effe kijken of ik ze 1,2,3 kan vinden als je het zo nodig wilt zien.

edit heb nog een filmpje waarbij een vrouwelijke zelfmoordterroriste haar hoofd er af ligt. maar ik zie dat tjok al een net artikel gevonden heeft dus ik zal em ook maar niet posten.

wil je zeggen dat het niet waar is dan ?

:rolleyes: Damn... Als ik een strakke broek of kort rokje draag dan doe ik dat omdat ik dat leuk/mooi vind. NIEMAND heeft het recht om me ook maar met een vinger aan te raken of zelfs te verkrachten! Ben jij niet goed bij je hoofd ofzo?!

:rolleyes: Damn... Als ik een strakke broek of kort rokje draag dan doe ik dat omdat ik dat leuk/mooi vind. NIEMAND heeft het recht om me ook maar met een vinger aan te raken of zelfs te verkrachten! Ben jij niet goed bij je hoofd ofzo?!

pff die gast is van het padje af..

noob formuleerde het verkeerd, sommige vragen idd om een grote derde been maar dat houd niet in verkrachten

nee niemand heeft het RECHT begrijp ik heel goed .. denk je dat dat ook niet verleidelijk is voor de mannen of zelfs misschien vrouwen ?

noob is een kloo n

Terug
Naar boven