XXL Nutrition

Boerkaverbod op scholen in Nederland

nee niemand heeft het RECHT begrijp ik heel goed .. denk je dat dat ook niet verleidelijk is voor de mannen of zelfs misschien vrouwen ?

Dat is het probleem van die mensen, niet van mij. Verleidelijk OK, maar ze moeten hun poten thuishouden.

tja dat al die conservatieve moslims al een stijve krijgen en hun coïtusuele frustraties niet in toom kunnen houden bij het zien van een blote vrouwenarm zegt meer over hen dan over de vrouw.

N000b heeft het wel degelijk over verkrachten, dat zegt ie zelf. :rolleyes: Besides, hoe kan jij weten wat hij denkt?

Denk aan de zomer ... een vrouw met een kort rokje die voor je loopt die loopt te showen met haar (grote) kont met een kleine topje erboven .... Als jij dat niet verleidelijk vind dan vind ik je of een goed iemand die zich goed kan inhouden of ik vind je een homo o.o

Die vrouw verlangt of vraagt ongeacht naar/om iets ... ga jij maar uitzoeken wat..

Waarom kom jij nu niet eens met bewijzen ?
Bewijs dat vrouwen die verkracht werden enkel door hun uitdagende kledij is.

bro dat is een feit tog??? een vrouw met een burka verkracht niemand niet dan iemand met een mooie korte broek etc etc

tja dat al die conservatieve moslims al een stijve krijgen en hun coïtusuele frustraties niet in toom kunnen houden bij het zien van een blote vrouwenarm zegt meer over hen dan over de vrouw.

Ja echt he, als ik op de fiets zit en je ziet een centimeter blote rug, gaan de autoraampjes al open en hangen er schreeuwende mannen uit... :rolleyes:

Denk aan de zomer ... een vrouw met een kort rokje die voor je loopt die loopt te showen met haar (grote) kont met een kleine topje erboven .... Als jij dat niet verleidelijk vind dan vind ik je of een goed iemand die zich goed kan inhouden of ik vind je een homo o.o

Die vrouw ongeacht om iets ... ga jij maar uitzoeken wat..

ja nou? kun je toch met je poten van afblijven of niet ???

ik loop ook graag in mn zwembroek rond in de zomer, waarom zouden die vrouwen dan in dikke winterkleding moeten gaan lopen. get a ****ing life man

Die vrouw verlangt of vraagt ongeacht naar/om iets ... ga jij maar uitzoeken wat..

Misschien is het wel verleidelijk voor iemand maar dat geeft hem toch niet het recht daadwerkelijk iets met die verleiding te doen? Sommige vrouwen showen graag hun vrouwelijkheid, ja ook ik... en in de zomer lopen mensen wel vaker met korte rokjes/blote truitjes.

Waarom kom jij nu niet eens met bewijzen ?
Bewijs dat vrouwen die verkracht werden enkel door hun uitdagende kledij is.

Owjah elke keer als men met een verkrachting in het nieuws komt is het iemand met een Burka ( dan heb ik het over een goed gelovig iemand niet een terrorist of iemand die doet alsof ) he ... of is het een meisje met uitdagende kleding .. ( denk aan aruba en peter r de vries ) 1 van de vele voorbeelden

bro dat is een feit tog??? een vrouw met een burka verkracht niemand niet dan iemand met een mooie korte broek etc etc

Ik weet het niet, heb althans nooit een onderzoek gelezen waar dat ze aangetoond hebben dat de uitdagende kledij ervoor zorgt dat mannen over de scheef gaan.
Ik sluit wel niks uit, ben er gewoon benieuwd naar hoe men aan dat soort info komt. Als je berust op 'gewoon logica', dan wimpel ik het zo af. Dat is niks waard.

Owjah elke keer als men met een verkrachting in het nieuws komt is het iemand met een Burka ( dan heb ik het over een goed gelovig iemand niet een terrorist of iemand die doet alsof ) he ... of is het een meisje met uitdagende kleding .. ( denk aan aruba en peter r de vries ) 1 van de vele voorbeelden

en weet je ook dat de verkrachter doorgaans een bekende ?

in het geval wat je aankaart waren er overigens drugs en alcohol in het spel

Is dat je mindblowing bewijs ?
Want het nieuws uit belgië zal zeker ook het nieuws uitgeven dat er in 1 of ander moslimland iemand verkracht is...

Wie zegt dat het ging om de uitdagende kledij en niet om iets anders ?

...

btw in landen met de sharia krijgt de vrouw die verkracht word regelmatig straf en gaat de man vrijuit.

en wat te denken van afrikaanse moslimlanden waar vrouwen besneden worden :rolleyes:
allemaal onder het mom van een sprookjesboek van 2000 jaar oud.

haha wat een bescherming van de vrouw he

Terug
Naar boven