Fitness Seller

Nieuws Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
en er bestaan ook marokkaanse katholieken
En ik neem aan dat je geen marokkaanse katholieken avondwinkels zult zien beroven.

Een ding is zeker, die criminelen zijn geen moslims.
De islam verbiedt dat soot dingen.
Als we zo gaan beredeneren dan zijn 90% van de mensen die zich moslim noemen geen moslim, en al helemaal niet in het midden-oosten.

Het is verboden te doden volgens de Koran, maar desondanks houden niet veel zich daaraan. Kijk alleen maar naar de Sharia. De Koran is net zoals de Bijbel en hun beide volgelingen, ze zijn allemaal gewoon fokking tegenstrijdig en hypocriet.
Kheb echt een schijthekel aan geloof.

En ik neem aan dat je geen marokkaanse katholieken avondwinkels zult zien beroven.

Jawel, maat je zal ze niet kunnen onderscheiden tussen marokanen met een islamitische achtergrond.

Als we zo gaan beredeneren dan zijn 90% van de mensen die zich moslim noemen geen moslim, en al helemaal niet in het midden-oosten..
90% Is wel wat overdreven, maar der zit d'r wel wat in.

Het is verboden te doden volgens de Koran, maar desondanks houden niet veel zich daaraan.
tijdens een oorlog gelden er andere regels

Het is verboden te doden volgens de Koran, maar desondanks houden niet veel zich daaraan. Kijk alleen maar naar de Sharia. De Koran is net zoals de Bijbel en hun beide volgelingen, ze zijn allemaal gewoon fokking tegenstrijdig en hypocriet.
Kheb echt een schijthekel aan geloof.
Noem 1 ding van de sahria wat jij hypocriet vind.

oei oei de echte neo nazi komt zich in het onderwerp moeien,arnoldfan ik zou echt graag eens een pic. van je zien,gewoon nieuwsgierig of je er zo stoer uitziet dan dat je je voordoet,of volg je gewoon de meerdeheid ???

[dit soort kreten post je maar op Stormfront] [admin - 22:11]

Ik volg niemand, alleen mijzelf, mensen volgen mij ! omdat ze weten dat ik de waarheid spreek, er komt een dag dat jij voor mij ligt te knielen om mijn respect.

[dit soort kreten post je maar op Stormfront] [admin - 22:11]

Ik volg niemand, alleen mijzelf, mensen volgen mij ! omdat ze weten dat ik de waarheid spreek, er komt een dag dat jij voor mij ligt te knielen om mijn respect.
grappig ben je alvast,maar denk toch eerder dat je een meeloper bent dan een leidersfiguur,bewijs me het tegendeel,een gezicht spreekt boekdelen,dus plaats eens een pic. heb ergens gelezen dat alle chikies in de gym zitten te kwijlen en je een trainingsmachine bent je bent al jaren op het forum laat zien dat goddelijk lichaam,knielen zal ik niet doen maar zal je een eerlijk cijfer geven,ik vind je best wel leuk,je bent een grappig rasistje:D

• Topic Starter Topic Starter
Ok zo is het wel weer genoeg geweest voor dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven