- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cloon van anroldfanWeg met die achterlijke boerkini. ZE PASSEN ZICH potverdomme MAAR AAN, ZONIET: OPSODEMIETEREN! Heel het straatbeeld word al bepaald door die belachelijke theedoeken.

racist!!Tja, los van de boerkini zou het ook fijn voor de mensen zijn om mocròs in het algemeen te weren bij b.v zwembaden.

laag IQ,en kinderachtige opmerking,zal zijn omdat je geen buitelanders kent je zo denkt,je bent een schande voor elke nederlander!!!Tja, los van de boerkini zou het ook fijn voor de mensen zijn om mocròs in het algemeen te weren bij b.v zwembaden.
zo zijn er hier wel meer,dat is mij in meerdere topics al duidelijk geworden

De basis in Nederland blijft dus ten alle tijde de christelijke cultuur
De basis in Nederland blijft dus ten alle tijde de christelijke cultuur.

nederland staat open voor alle godsdiensten,wil wel niet zeggen dat alles toegelaten hoeft te worden.geloof maar met mate
extremisten,en johova's die aan elke deur gaan bellen zijn we een beetje meer dan beu denk ik
Iedereen bitched wel dat we de moslim jeugd discrimineren. Maar hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald?
De aziaten worden ook gediscrimineerd.En de deel-oplossing is:
Hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald?
Omdat we de moslim jeugd discrimineren.

die kleine boefjes zijn geen moslims maar gewoon crimineeltjes,dat heeft niets met islam te maken,al die blanke pedofielen gaan we toch ook niet katholiek noemen,je zit hier dingen te zeggen die niet echt kloppenIedereen bitched wel dat we de moslim jeugd discrimineren. Maar hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald? Het zijn bijna alleen die k*t moslim jongeren waar we last van hebben, de jongeren van de andere culturen en religies gedragen zich over het algemeen normaal en worden thuis ook normaal opgevoed. Het zijn bijna altijd de stereotype gebrekkig Nederlands sprekende, gangster voelende Ali's die (bijna altijd in groepsverband)betrokken zijn bij al dat gezeik zoals straatroofjes, overvallen e.d.
Toeval? nah.
je hebt bv veel nederlandse moslim's en er bestaan ook marokkaanse katholieken,of ongelovigeNiet...? oo...die kleine boefjes zijn geen moslims maar gewoon crimineeltjes,dat heeft niets met islam te maken,al die blanke pedofieken gaan we toch ook niet kotholiek noemen,je zit hier dingen tee zeggen die niet echt kloppen![]()
+1die kleine boefjes zijn geen moslims maar gewoon crimineeltjes,dat heeft niets met islam te maken,al die blanke pedofieken gaan we toch ook niet kotholiek noemen,je zit hier dingen tee zeggen die niet echt kloppen![]()
Niet...? oo...
Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel met moslim jongeren want het zijn niet alleen marokkanen.