XXL Nutrition

Nieuws Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind het best wel een sexy meid,ben altijd benieuwd naar meer als ik zo een meid zie:D

Binnen het land waar je leeft moet de regering de kaders opstellen waarbinnen de burgers mogen opereren. De basis in Nederland blijft dus ten alle tijde de christelijke cultuur. Zowieso met het vermogen om een soort verwevenheid te creeren met het jodendom en de Islam.

Specifiek over het onderwerp boerka/boerkini etc. ben ik luid en duidelijk. Accepteer deze niet!! De tijd dat de vrouwen binnen de islam op ze minst een hoofddoek droegen omdat zij zogenaamd 'rein' zijn is allang voorbij. Je moet dergelijke middelen toepassen zodra jij 'echt!!' je geloof beleidt. Niet als je uit passieve tegenreactie wilt laten zien hoe gelovig je wel niet bent.

Als je alleen al een middag op een willekeurig station staat zul je waarschijnlijk opmerken dat je deze volwaardige moslima's met strakke heupbroeken ziet rondhuppelen inclusief een hoofddoek of boerka. Een vrouw wil haar coïtus-appeal onderdrukken door een hoofddoek te dragen maar toont ondertussen wel 'de gehele wereld' haar 'goddelijke' vormen.

Dat is m.i. een uiting van disrespect naar de Islam. Niet doen dus!!

Daarbij moet ik ook eerlijk toegeven dat een boerkini/boerka etc. gewoon een provocerende werking hebben op haar omgeving.

Ronduit belachelijk. En dan mogen wij lekker in ons zwembroekje zwemmen ipv zwemshort.

De basis in Nederland blijft dus ten alle tijde de christelijke cultuur

Kvind vrijzinnig eerder bij nederland passen. Nederland kent een historie waar tolerantie hoog op het vaandel staat. Vroegere filosofen vluchtten naar nederland om hun heidense werken te publiceren, daar waar ze in andere landen de doodstraf kregen die religieus (christelijk) geïnspireerd was.

Zelfs het europees grondwet is vrijzinnig (correct me if i'm wrong).

Iedereen bitched wel dat we de moslim jeugd discrimineren. Maar hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald? Het zijn bijna alleen die k*t moslim jongeren waar we last van hebben, de jongeren van de andere culturen en religies gedragen zich over het algemeen normaal en worden thuis ook normaal opgevoed. Het zijn bijna altijd de stereotype gebrekkig Nederlands sprekende, gangster voelende Ali's die (bijna altijd in groepsverband)betrokken zijn bij al dat gezeik zoals straatroofjes, overvallen e.d.

Toeval? nah.

Iedereen bitched wel dat we de moslim jeugd discrimineren. Maar hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald?

En de deel-oplossing is:
Hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald?
Omdat we de moslim jeugd discrimineren.

En de deel-oplossing is:
Hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald?
Omdat we de moslim jeugd discrimineren.
De aziaten worden ook gediscrimineerd.
Iedereen discrimineerd elkaar, dat zit nou eenmaal in de natuur van de mens.
Sommige mensen daarintegen willen gewoon graag gediscrimineerd worden.

:haha: Laat ze dan ergens anders zwemmen ofzo, wtf is dit voor onzin :cyborg:

Iedereen bitched wel dat we de moslim jeugd discrimineren. Maar hoe komt het dat we bijvoorbeeld geen last hebben van de kinderen van alle Indo's en andere aziaten die we hier naartoe hebben gehaald? Het zijn bijna alleen die k*t moslim jongeren waar we last van hebben, de jongeren van de andere culturen en religies gedragen zich over het algemeen normaal en worden thuis ook normaal opgevoed. Het zijn bijna altijd de stereotype gebrekkig Nederlands sprekende, gangster voelende Ali's die (bijna altijd in groepsverband)betrokken zijn bij al dat gezeik zoals straatroofjes, overvallen e.d.

Toeval? nah.
die kleine boefjes zijn geen moslims maar gewoon crimineeltjes,dat heeft niets met islam te maken,al die blanke pedofielen gaan we toch ook niet katholiek noemen,je zit hier dingen te zeggen die niet echt kloppen:rolleyes:je hebt bv veel nederlandse moslim's en er bestaan ook marokkaanse katholieken,of ongelovige

die kleine boefjes zijn geen moslims maar gewoon crimineeltjes,dat heeft niets met islam te maken,al die blanke pedofieken gaan we toch ook niet kotholiek noemen,je zit hier dingen tee zeggen die niet echt kloppen:rolleyes:
Niet...? oo...

Ik nam aan dat je snapte wat ik bedoelde met moslim jongeren want het zijn niet alleen marokkanen. Maar dat snap je dus duidelijk niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven