- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Niet iedereen heeft een ultra comfortabele Starlett Cor..![]()

True.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet iedereen heeft een ultra comfortabele Starlett Cor..![]()

True.Waarom "installeren" tijdens het rijden? Ik zie vaker van die idioten die nog van alles aan het doen zijn (radio afstellen, spiegels, airco weet ik wat), moet je doen als je stil staat niet al rijdend..
hoezo erna?
Juist ervoor.
Vaak als je bezwaar gaat maken, hebben die lui al geeneens zin meer om het helemaal te gaan checken. Zelfde met snelheidsovertredingen, als je foto etc gaat opvragen word die in meer dan 50% van de gevallen al vrijgescholden.
Zijn gegevens genoteerd.
Dat is al genoeg.
Maar oke, bezwaar maken kan TS doen. Wel eerst de boete betalen (als je die nog binnenkrijgt dan).
Ja ik ga wel bezwaar maken, niet dat het veel zal uitmaken maar idd, nee heb ik ja kan ik krijgen.
En zoals ik zelf al aangaf is het geen excuus om mijn gordel niet te dragen, maar als ik weg rij van mijn werk dan heb ik mijn parkeer plaats en dan misschien 1 meter tot een drukke baan en ik was blij dat ik er eindelijk tussen kon dus ik vertrok al zonder gordel.
Ik hoor heel de tijd een geluid als ik mijn gordel niet vast maak dus het is niet dat ik hem niet ging aan doen.
Wat ik wil zeggen met deze situatie is dat politie agenten eigenlijk gewoon nummer platen kunnen noteren en zeggen dat je zonder gordel reed want ze moeten je niet tegen houden en ik vind dit persoonlijk niet kunnen.
Als ik een boete krijg, wil ik wel bewijs hebben.
En als je geflitst wordt dan hebben ze een foto van je nummer plaat die ze kunnen laten zien.
Hier heeft die knul alleen zijn kladblokje met mijn gegevens op die hij ook had kunnen vinden in de computer dus hij had mijn paspoort daar niet voor nodig, dus maw hij kan boetes schrijven zoveel hij wil.
Politie agenten zijn beëdigd maar zou er niet van verschieten dat ze ook dingen doen dat niet kunnen.
Ah niet opgelet haha. Voor belgie weet ik het niet.
Wat ik wil zeggen met deze situatie is dat politie agenten eigenlijk gewoon nummer platen kunnen noteren en zeggen dat je zonder gordel reed want ze moeten je niet tegen houden en ik vind dit persoonlijk niet kunnen.
maar als ik weg rij van mijn werk dan heb ik mijn parkeer plaats en dan misschien 1 meter tot een drukke baan en ik was blij dat ik er eindelijk tussen kon dus ik vertrok al zonder gordel.

is ook maar een belachelijke k*tregel die nergens op slaat.
is ook maar een belachelijke k*tregel die nergens op slaat.