- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou er een topic over openen op een bodybuildingforum.
Ook nog is 9 posts

de overheid heeft geen recht om te dicteren wat een persoon wel/niet doet zolang die persoon de veiligheid van anderen niet in het gedrang brengt. (net zoals die schijtregel die 2 jaar geleden ingevoerd is in belgie dat men niet meer mag kitesurfen zonder helm. Gewoon absurdWaarom een k*tregel? Of probeer je weer een kansloze discussie te starten die nergens eindigt?
)Het is wetgeving welk ingesteld is zodat de hulpdiensten geen brokjes hersenweefsel van het asfalt hoeven te schrapen nadat je over het dashboard, door de voorruit, als een pudding op straat gekwakt wordt. En daarnaast is het dan dus ook nog eens in je eigen belang, ervan uitgaande dat je leven je lief is uiteraard.
de overheid heeft geen recht om te dicteren wat een persoon wel/niet doet zolang die persoon de veiligheid van anderen niet in het gedrang brengt. (net zoals die schijtregel die 2 jaar geleden ingevoerd is in belgie dat men niet meer mag kitesurfen zonder helm. Gewoon absurd)
opruimdiensten worden betaald om shit op te ruimen, of dat nu glasscherven of hersenstukjes zijn is irrelevant en geen geldige reden om mensen te dwingen iets te doen wat geen direct effect heeft op de veiligheid van andere mensen.
Daar heb je een punt, alleen vergeet je dat als je geen gordel draagt, waardoor je door je voorruit heen schiet, je een gevaar vormt voor de rest. Jij kan overal heenvliegen..zo ook tegen andere weggebruikers.
Ja natuurlijkDaar heb je een punt, alleen vergeet je dat als je geen gordel draagt, waardoor je door je voorruit heen schiet, je een gevaar vormt voor de rest. Jij kan overal heenvliegen..zo ook tegen andere weggebruikers.

oo "te" vergeten.......dat is de grootste schijtreden die mensen zoals jij aanhalen wnn ze geen poot hebben om op te staan. De volgeladen rugzak/koffer naast je op de passagiersstoel kan net zo goed tegen die andere weggebruikers vliegen, dus ook maar rugzakken in je auto verbieden?
dat is de grootste schijtreden die mensen zoals jij aanhalen wnn ze geen poot hebben om op te staan. De volgeladen rugzak/koffer naast je op de passagiersstoel kan net zo goed tegen die andere weggebruikers vliegen, dus ook maar rugzakken in je auto verbieden?
En meteen ook maar de motor/scooter/... ook maar afschaffen als vervoermiddel?
Ja natuurlijk
vliegen , nou motor rijden maar helemaal afschaffen volgens JOU?!
maaar 10 komt de 20 ook nog denk je ?!
hoe durf je dan z'n klaag post neer knallen![]()

en waarom? Ik zeg dat de overheid geen recht heeft om mensen dit te verplichten, doe hem zelf altijd aan want het is gewoon idioot om dit niet te doenNee, vastmaken (mocht een rugzak dan al door een ruit heen kunnen vliegen). Net zoals dat je een hond moet vastmaken, en een kind moet vastmaken. Zo ook je spullen, vastmaken of in de kofferbak gooien.
Jou wil ik sws niet tegenkomen op de weg.

Op de stoel mag niet, als je hem op de grond zet is het geen probleem, kan die nergens heen vliegen.

en waarom? Ik zeg dat de overheid geen recht heeft om mensen dit te verplichten, doe hem zelf altijd aan want het is gewoon idioot om dit niet te doen
kerel, mensen met een open dak vliegen daar soms zelfs door, laat staan dat een koffer niet van de grond door de venster kan vliegen als je frontaal botst tegen 70-90km/u![]()
Alleen de overheid heeft wel het recht mensen dit te verplichten, het staat namelijk in de wet. Dit is verplicht. 
Naaaah, dan is het goedAlleen de overheid heeft wel het recht mensen dit te verplichten, het staat namelijk in de wet. Dit is verplicht.
![]()

als de overheid de doodstraf terug besluit in te voeren heeft de overheid ook het wettelijke recht om mensen te doden, ik bedoel recht in de ruimere dagdagelijkse zin![]()
Ik begrijp je niet. Recht in de ruimere dagdagelijkse zin, kun je een voorbeeld geven?