AndroidHealthClinic

Opa op de ROLLERBANK

Top verhaal :p
Altijd mooi die rollerbanken die ook nooit hetzelfde aangeven.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens de tabel is 1,6KW 69-72km per uur.
Dan zou ik een boete moeten krijgen van 121 euro.

:roflol:

Lache verhaal. Volgens mij ben je dan echt flink gematst ouwe :D

Die politiejuf geilde gewoon op me :cool:

1,6kw staat idd gelijk aan 60kmp/h ofzo. Dus het klopt allemaal wel. Maaaaaaar, wat niet klopt zijn die rollerbanken, dingen geven totaal foute waardes aan, kijk volgende keer niet raar op, als je dik over 2kw knalt. En dat is k*t, want dan bepaald justitie de hoogte van de boete:D

Moest paar weken geleden trouwens ook op de rollerbank, scooter loopt ook 85. Is dus over de 2kw, had 0,6kw, oftewel geeneens een boete:roflol:

bull

M'n honda mtx had 0.7Kw ( jaja :D ) en dat ding liep 60-65.

Ofwel was het geen vergissing maar waren het je charmes die haar goedgezind hebben gemaakt, leuk verhaal, zeker dat van de coke hehe :)

pff bwhaha wat een verhaal!

Een maat van me belde een keer in paniek op, hij was aangehouden en moest de volgende dag (???) op de rollerbank, of ik even een prop in zn uitlaat kon lassen. Prop erin gelast, liep weer keurig 40 km per uur :D Geen boete dus. Snel weer naar mn huis, prop eruit en met 80 wegscheuren :D

toen ik 16 was een mt5 gekocht ging even hard genoeg toen maar snel gemaakt
resultaat krom frame kon er niet tegen dat ie harder als 120 liep maar nooit aangehouden .

bull

M'n honda mtx had 0.7Kw ( jaja :D ) en dat ding liep 60-65.
die rollers kloppen gewoon niet hoor...

je kunt toch nooit per brommer kwa vermogen beoordelen hoe snel de brommer gaat?

een grote brommer zal met hetzelfde vermogen langzamer gaan als een kleine brommer met hetzelfde vermogen, waarom? luchtweerstand etc. worden buiten beschouwing gelaten...

maat van mij heeft een brommer en die rijd netjes 45 en hij trok 0.3 op de roller

geloof me die dingen kloppen niet.

zolang het maar in je voordeel is, is het goed:D

toen ik 16 was een mt5 gekocht ging even hard genoeg toen maar snel gemaakt
resultaat krom frame kon er niet tegen dat ie harder als 120 liep maar nooit aangehouden .

MT5 was voor aso's en 100% plastic dat spul. Zag eruit als een crossmotor maar zodra je dat ding aantrapte maakte ie het geluid als van een vrouwtjesmug: Een hoop hoog gezoem en trillend plastic.

MT5 was voor aso's en 100% plastic dat spul. Zag eruit als een crossmotor maar zodra je dat ding aantrapte maakte ie het geluid als van een vrouwtjesmug: Een hoop hoog gezoem en trillend plastic.
lol, zegt meneer met z'n tupperware scooter, geluid van een stofzuiger die scooters :P

mt maakt tenminste een knap geluid... in vergelijking met al die scrale scootertjes dan.

vroeger op school was het normaal dat in de eerste week van het schooljaar een scootercontrole plaatsvond . eerste dag van het schooljaar kwam koetje aangereden met zijn blitse scooter , bij het terug naar huis rijden kwam ik de buurtagent op zijn fiets tegen .

'hey koe kom morgen maar met de fiets he ! ''

ik volgende dag op de fiets wuivend :hello: naar alle knulletjes die op de roller moesten :roflol:

Mt5 is juist geen plastic;) Heb zelf ook 1 gehad, leuke brommers.

Haha goed bezig opoe

Haha mooi man. Ik had tot 2 jaar terug ook een scootertje, ding liep ongeveer hetzelfde als die van jou, ook 80-85. 4 Weken voordat ik mocht afrijden voor mijn autorijbewijs werd ik aangehouden voor de rollerbank. "Nee hoor mevrouw, ik heb er echt niet aan gesleuteld.." :D Ik uitleggen dat ik nog nooit een boete had gekregen en dat ik over 4 weken mocht afrijden voor mijn autorijbewijs. Nou, zij toch dat ding op de rollerbank, weet niet eens meer hoeveel kW ik haalde, volgens mij iets van 1.4 ofzo. Dat mens rekenen, zegt ze na een tijdje: "Je krijgt binnekort een boete thuis ter hoogte van 30 euro". Ik heb nog nooit zo hard gelachen :roflol:

Politie matst mij ook altijd..
Ik reed door rood op mn scooter, er stond echt helemaal niets bij het stoplicht. Rijdt er opeens een politie auto naast me, of ik even aan de kant wilde staan. Wij even babbelen.. het kwam er op neer dat ik door rood reed, geen ID bij me had, geen verzekeringspapieren en geen certificaat (was op weg naar mn werk en in de haast alles vergeten). Ik begon hem te knijpen en dat al aan een enorm bedrag..

Nee wat zegt ie: "Het is niet volgens de regels, maar ik mag je wel. Je krijgt 45 euro boete en dan praten we nergens meer over" :roflol:

Kom ik (veel te laat) op mn werk aan.. vraagt mn baas hoe het komt dat ik te laat ben. Ik alles uitgelegd zegt mn baas: "a joh.. ik betaal je boete wel.. omdat je altijd zo hard werkt". Hij loopt naar zn kantoor, pakt 45 euro en hoppaaaaa mijn dag kon niet meer stuk :D

(Ps. geen opmerkingen over dat ik iets heb gedaan met die agent.. ik heb alleen lief gekeken ;))

die dbc maakt wat mee ;) :D

Terug
Naar boven