MuscleMeat

bokszak = cardio?

Volgens een calorieverbruik calculator (ongeveer dus!) Voor een 25 jarige, 70 kg en 1,85 lang:

U heeft bruto 420 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten touwtjespringen, hoog tempo
Netto heeft u 383 calorieen verbruikt.

U heeft bruto 210 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten boksen, bokszak
Netto heeft u 173 calorieen verbruikt.

Vergeleken met bijv.

U heeft bruto 280 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten hardlopen, normaal
Netto heeft u 243 calorieen verbruikt.

U heeft bruto 280 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten fietsen, 18-20 km/uur

Scoort het vrij laag. (netto houd btw in dat de calorien die je sowieso al verbruikt ervan af zijn getrokken). Het blijft een schatting uiteraard. Als je intensief gaat schaduw boksen kun je ook al een goede workout krijgen ;)

Kijk hier om een eigen inschatting te maken: http://www.mget.nl/calorieen-verbruik-per-activiteit.html

Wow!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens een calorieverbruik calculator (ongeveer dus!) Voor een 25 jarige, 70 kg en 1,85 lang:

U heeft bruto 420 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten touwtjespringen, hoog tempo
Netto heeft u 383 calorieen verbruikt.

U heeft bruto 210 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten boksen, bokszak
Netto heeft u 173 calorieen verbruikt.

Vergeleken met bijv.

U heeft bruto 280 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten hardlopen, normaal

U heeft bruto 280 calorieen verbruikt tijdens 30 minuten fietsen, 18-20 km/uur

Scoort het vrij laag. (netto houd btw in dat de calorien die je sowieso al verbruikt ervan af zijn getrokken). Het blijft een schatting uiteraard. Als je intensief gaat schaduw boksen kun je ook al een goede workout krijgen ;)

Kijk hier om een eigen inschatting te maken: http://www.mget.nl/calorieen-verbruik-per-activiteit.html

da soort mense heb ik nog ze :p
merci vo de moeite e kerel :)

"ze fack" :roflol:

wat een instelling heeft die gast :rolleyes:
ik heb 10jaar voetbal gedaan en ben het rondrennen meer dan beu,en men fiets is echt volledig kapot...
daarom GEEN lopen en GEEN fietsen,toch normaal?
en ik vraag tips,geen kritiek op de manier hoe ik wil trainen

dan steel je er toch een van je buurmeisje..... Jezus, die dingen kosten 3 euro bij de sportzaak, wat is nu het probleem

Ben je lui ofzo ?

jongen keb al gng gelopen in mijn leven
en kzal wel een touw kope ze fack
/thread closed

Is dit zo'n woord-raadsel spelletje waarbij ik letters moet raden ?

Ik koop een E .....

PS: Als het goed genoeg is voor Jay Cutler....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/wandelen-op-loopband-169398/

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
ot: ik ga vandaag ook mijn bokszak ophangen,(ik wou gaan hardlopen, maar met dit k*tweer zal er niets van in huis komen) maar weet niet goed hoe, ben bang dat het plafond naar benenden komt :grinny:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
ot: ik ga vandaag ook mijn bokszak ophangen,(ik wou gaan hardlopen, maar met dit k*tweer zal er niets van in huis komen) maar weet niet goed hoe, ben bang dat het plafond naar benenden komt :grinny:

zie gwn da ge een goe stevige balk hebt en alles komt goe :p
geen touw zoals ne maat van mij:rolleyes:want dan ligtie zo op de grond
leef u maar keer goe uit :p

Ik weet wel wat koop een home trainer 5 min fietsen direect erna 3 min leeg stoten en trappen weer 5 min fietsen enra weer 3 min je leeg stoten en trappen.
Die die cycle een paar keer en je heb een mooie cardio workout

Ik weet wel wat koop een home trainer 5 min fietsen direect erna 3 min leeg stoten en trappen weer 5 min fietsen enra weer 3 min je leeg stoten en trappen.
Die die cycle een paar keer en je heb een mooie cardio workout
ik heb een hometrainer staan!n een bokszak!maar ze staan 45minute rijde van elkaar:( (ouders gescheiden)
maar toch merci vo de tip :cool:

kijk als je bodybuilder bent en je gaat intensief boxen, dan verbrand je spiermassa

Binnekort begint de grote vakantie voor mij 2 maanden, en zou ik willen gaan bben en aan mijn fysiek werken.. vooral door te lopen, touwspringen. Wil dit dan zeggen dat ik geen spiermassa ga kweken?

Als je gewoon genoeg eiwitten nuttigt hoeft er niet zozeer spiermassaverbranding voor te komen, hoor.

ik heb 10jaar voetbal gedaan en ben het rondrennen meer dan beu,en men fiets is echt volledig kapot...
daarom GEEN lopen en GEEN fietsen,toch normaal?
en ik vraag tips,geen kritiek op de manier hoe ik wil trainen

Uit kritiek kan je ook tips halen, en nee ik vind het niet normaal dat je niet wilt lopen en niet wilt fietsen.

Je bent 17 jaar en begin nu al te zeuren dat je geen zin hebt om te fietsen en te lopen, lijkt wel een oud wijf. En ja dat is weer kritiek waar je een tip uit kunt halen.

We geven je meer dan waar je om vraagt. Wees blij dat we zo om je geven :D

Terug
Naar boven