AndroidHealthClinic

Boldenone (equipose) altijd veterinair ?

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
ik lees dat equipose altijd veterinaire produkten zijn .
Wat met de zuiverheid van dit produkt ?
Is het wel veilig bij mensen ?
En zeker de bijwerkingen op lange termijn .
Deca is een geneesmiddel voor mensen , en equipose niet .
Zodus heb ik wel mijn bedenkingen voor Boldenone , kwa bijwerkingen ofzo op lange termijn .
Verder is het wel een veel belovend middel met goede eigenschapppen blijkbaar .

Tja wat wil je horen??
in principe is het idd zo dat dierlijke produkten minder zuiver zijn!! Maar zeker geschikt voor mensen.

Door gebruik van AAS loop je gezondheidsrisico.. of het nou humaan is veterinair is

Veilig genoeg. Ik bedoel, het is geen HG maar het zal wel kiemvrij zijn als er genoeg BA inzit.

Verder word het ook in labs gemaakt voor mensen maar dan underground...

vaak zijn bepaalde vetrinaire spullen beter dan de echte spullen omdat bepaalde vetrinaire spullen NIET gefaked worden.
Je hebt bijv. erg goede boldenone en nandrolone phenyl propionaat en nog wat nadrolone varianten.
nadeel is wel dat de ORGINELE vetrinaire spullen laag gedosseerd zijn mg/ml en dat ze erg duur zijn, das waarom er vaak gegrepen wordt naar underground labs.

wel is het zo dat ook het aantal vetrinaire middelen slinkt in het gebruik bij de dierenartsen en ze eigenlijk alleen nog maar nandrolon en boldenone gebruiken en hcg alle andere middelen worden in nederland niet meer gebruikt.
voorheen gebruikten de dierenartsen ook nog testo, maar die is helaas ook in het ongebruik geraakt.

nu als ze iets nodig hebben bijv. testo dan halen ze dat bij de aphotheek, maar wordt zeer weinig gedaan.

Om even die zuiverheid naar voren te halen; op ergo stond ooit dat human 99,99% zuiver, en dierlijk 99,9% zijn.

Als dat zo is zit er inderdaad verschil in, maar dat is dan wel te verwaarlozen.

scheelt een factor 10.

Factor tien? ofwel, negen honderste procent. Te verwaarlozen...... lijkt mij!!

nee.
ik bedoel dat human 10x zo zuiver is als dierlijk.

D. zei:
nee.
ik bedoel dat human 10x zo zuiver is als dierlijk.

Gewoon boldenone halen van een underground lab die zich richt op producten voor bb ers, mijn australian pacific boldenone ziet er niet uit alsof het voor vee bedoeld is :D

Juriaan zei:
Gewoon boldenone halen van een underground lab die zich richt op producten voor bb ers, mijn australian pacific boldenone ziet er niet uit alsof het voor vee bedoeld is :D

GS leverd ook Boldenone gemaakt voor bb'ers is gewoon goede kwaliteit

Je hebt equipose en boldenone het is hetzelfde produkt, alleen is equipose dus gemaakt voor mensen en boldenone/ganabol voor Vee. De zuiverheid van equipose is dan ook iets hoger.

Zo ver ik weet is er geen humaan geregistreerde variant van boldenone+ester(stofnaam). Ganabol(vee)/equipose(paarden)/vebonol(honden) etc zijn merknamen. Per variant kan de zuiverheid natuurlijk wel wat verschillen afhankelijk van de producent. Ik zou persoonlijk gaan voor iets wat in europa geproduceerd wordt of wat in europa geregistreerd is(voor dieren). Deze moeten voldoen aan GVP en GMP en worden dus gecontroleerd.
Verder heb je nog wat underground labs die het ook produceren, maar daar is helemaal geen controle op. Je hebt daarvan goede en minder goede.

Laatst bewerkt:
zoals jerry zegt: GS
speciaal voor bodybulders gemaakt door bodybuilders.

ik heb het hier al een paar keer gezegt, dat we hier in dit kleine land een mooie AS line hebben van GS. waarom zo ver halen het antwoordt is vaak zo dichtbij.ze hebben echt goede producten.maarja veel sus6 sportvrienden

Ja waarom gaan voor bekende merknamen die vaak gefaked worden als je ook voor generiek kunt gaan....
Kijk naar BBwannabe...hij had dbol van Naposim die waarschijnlijk fake waren...vervolgens heeft hij ze teruggedaan en nu heeft hij dbols van BD waarvan hij twijfelt of t fake is of niet....

Datzelfde ben ik ook al tegenaan gelopen (Als iemand nog belang heeft bij 400 Thai (caffeine) bols hoor ik t graag ;)

Dit is natuurlijk ook afhankelijk van je supplier....maar toch.

..Maar Australian Pacific ..is beter..
Cavallo

..Ja met allebei gekuurt..met G.S. weinig resultaten...met A.P. het ging "wat" beter..
Cavallo
P.S.
Trenbo A.P. is ook erg goed..

ccavallo zei:
..Ja met allebei gekuurt..met G.S. weinig resultaten...met A.P. het ging "wat" beter..
Cavallo
P.S.
Trenbo A.P. is ook erg goed..

Dit hoor ik vaker, liever gewoon deca erbij pakken, maar dat is best zwaar op je axis! Denk ook dat de resultaten voor iedereen natuurlijk verschillend zullen zijn.

Terug
Naar boven