AndroidHealthClinic

borst spieren trainen

Ik snap wat je bedoelt Santino88. Dat eerste stukje heeft een vriend van mij geschreven die die dag bij mij was. Ik ben diegene die de laatste reactie heeft gegeven. Sorry voor de verwarring.

hahahahaha hmmmm jaja vreemde vrienden die onder jou naam hier advies gaan geven....ach ja..voortaan ff dr bij zette of de post van jou komt of van die vriend van je;)

Gewoon lekker aan de slag, niks mis mee om nu al te beginnen. Zal wel je gewichten wat uitbreiden, die 2 Kg ben je snel mee klaar. Opdrukken is een goede oefening als je geen extra gewichten wilt kopen.

Zolang je maar bezig bent is het prima, krijg je eenmaal de smaak te pakken kan je altijd nog wat gerichter gaan trainen. Nu is het tijd om de oefeningen onder de knie te krijgen, daar heb je geen zware gewichten voor nodig.

heee gosertje
luister niet naar die ouwe lullos hier:D
koop een stang en koop daar wat gewichten bij die je aan de zijkant kan hangen
maar let wel op koop gewichten tot max 8 kg
dat zou goed genoeg moeten zijn
voor de rest goed eten dus alles opeten wat je ouders je voorschotelen
en je veel oefeningen doen met eigen lichaamsgewicht
en dan zal je zeker wat merken !!!
veel geluk kleine man

matthijs02 zei:
Hartstikke bedankt iedereen,
Maar ik bedoelde niet dat ik een schema wou waarin staat dat ik blokjes in één week krijg, maar gewoon een weekschema voor het jaar.
Zou iemand ook zo'n schema voor me willen maken?:rolleyes:
Bijv.
Maandag:
3x 20 opdrukken
3x buikspieren trainen

Dinsdag:
3x 100 bieceps
etc.

Alvast bedankt
Matthijs

p.s.
Mijn doel is eigelijk nog niet om bodybuilder te worden, maar mijn doel is dat ik blokjes krijg en iets grotere borstspieren en arm spieren.

:o die jeugd van tegenwoordig hé

13 jaar dan moet je niet gaan opdrukken maar afrukken.... lol
heb bewondering voor jouw kerel.... op mijn 13 wist ik nog niet dat borstspieren bestonden. eigelijk vind ik het ook te jong maar begrijp wel..... je hebt er zin in en je wil wel wat op mister proper gelijken..
Mijn raad voor jou..... spaar je nieuwjaargeld en koop er wat zwaardere gewichten mee want geloof me met 2 kg kun je echt niets doen....
succes kerel met alles.

tipss?

ik ben ook 14 bijna 15, ik doe per dag eerst 50x sit-ups, dan ff 10 sec rusten
15 keer opdrukken, ff pauze 10 sec, 50x sit-up, 15 keer opdrukken, 50x sit-up, opdrukken 15x en dan 25x sit-up

TiPS...?

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

0wja en ik ben miss ook van plan te gaan hardlopen,

tips iemand>?

ik ben ook 14 bijna 15, ik doe per dag eerst 50x sit-ups, dan ff 10 sec rusten
15 keer opdrukken, ff pauze 10 sec, 50x sit-up, 15 keer opdrukken, 50x sit-up, opdrukken 15x en dan 25x sit-up

TiPS...?

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

0wja en ik ben miss ook van plan te gaan hardlopen,

tips iemand>?

Ja, ga hier eens wat meer rondkijken

Hoi,
Ik ben een jongen van 13 bijna 14 jaar en wil graag me borst spieren trainen.
Ik heb net 2 gewichtjes van 2kg gekocht.
Hoe kan ik m.b.v. deze gewichtjes me borstspieren trainen?

Alvast hartstikke bedankt,
Matthijs

p.s.
Als ik de oefening(die help om de borstspieren te vergroten/versterken) zou doen, of je snel resultaat ziet?

Koop een dumbbellsetje en ga knallen ;) Stickies lezen hier voor oefeningen etc

Terug
Naar boven