- Lid geworden
- 10 okt 2002
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
volgens mij is het http://ExRx.net 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
die gast op Exrx.net voert veel oefeningen niet correct uit.
Originally posted by Pump
mhhh...zou ik niet te snel zeggen, het ligt eraan, hij traint zo ook zijn onderrug spieren mee, alleen met het laatste deel traint hij zijn bovenrug, ik doe hem zelf niet zo maar ik ken er zat die dat wel doen onder het motto van dan hoef ik geen aparte onderrug oefening te doen.
Mmm, ben ik niet de enige die dat dacht :rologen: ... Ik neem al niet klakkeloos meer de precieze uitvoering van die site over, omdat ik sommige dingen er ronduit ongezond uit vond zien.Originally posted by f*cking ecto
Je moet eens kijken naar de andere oefeningen die hij uitvoert...
Originally posted by jamesz
buigen jullie ook zo ver naar voren als die gozer op het plaatje? of blijf je rechtop zitten?
Originally posted by KaLe
ik blijf ook mooi recht op zitten. als je zo naar voren buigt, kun je onwijs smokkelen.
Het eerste is een goeie oefening voor de benen, het tweede is het bewijs dat de zwaartekracht nog steeds werktOriginally posted by matthieu
Ik heb er op de sportschool wel eens gezien die dan de pin ver onderin doen, en dan gewoon van voor naar achteren bewegen terwijl de armen bijna gestrekt blijven.... :thumbdown
Ook bij lat-pully vaak pin lekker ver onderin en de meest rare vormen aannemen om die stang naar beneden te trekken...![]()