Fitness Seller

borst!?!

Dominiquosj

Cool Novice
Waardering
0
beste DBBers

ik train nu 3 maanden ongeveer en zie al goed resultaten
door gebrek aan voeding weeg ik nog maar 1,5 kg meer als aan het begin maar ik zie dat ik overal gespierder ben geworden en dikkere armen heb gekregen, alleen ik houd zo'n mini- borstjes:S

kan je hier wat aan doen?
ze zijn wel gespierd maar zo klein:(

vb van mijn laatste training:
- bp
- 45kg 12x
- 55kg 10x
- 60kg 8x
- 70kg 6x
- incl. bp
- 40kg 12x
- 45kg 10x
- 50kg 8x
- flyes (gewichten vergeten)

Dumbbells pakken ipv bar voor 't pressen.

Het is genetisch bepaald hoe snel je borst groeit. Bij de 1 groeit de borst sneller als de ander. Je moet eerst je voeding op orde zien te krijgen. In de voedingssectie kan je veel over voeding leren en dan kan je zelf een voedingsschema maken. Tot die tijd moet je gewoon alles blijven trainen want na 3 maanden kan je nooit veel spiermassa gewonnen hebben.

Mischien moet je nog een flye beweging er tussen proppen ( cable cross over bv. ). En idd zoals luuc zegt dumbbells pakken ipv een bar.

Suc6

• Topic Starter Topic Starter
Het is genetisch bepaald hoe snel je borst groeit. Bij de 1 groeit de borst sneller als de ander. Je moet eerst je voeding op orde zien te krijgen. In de voedingssectie kan je veel over voeding leren en dan kan je zelf een voedingsschema maken. Tot die tijd moet je gewoon alles blijven trainen want na 3 maanden kan je nooit veel spiermassa gewonnen hebben.

Mischien moet je nog een flye beweging er tussen proppen ( cable cross over bv. ). En idd zoals luuc zegt dumbbells pakken ipv een bar.

Suc6

ik mag geen voedingsschema van me ouders
kkan hooguit wat meer melk en boterhammen eten wat ik ook probeer

Hmm dat is wel minder. Ik zelf mocht dat ook niet. Na veel praten en zeuren ben ik er nu toch eindelijk mee begonnen. Maar in het begin deed ik het ook met meer boterhammen eten en dat werkte prima! Dus ga in iedergeval wat meer boterhammen eten met het juiste beleg ( Pindakaas, Kipfilet, Kalkoen etc. )

Hoeft ook niet gast, gewoon zorgen dat je eiwitten binnenkrijgt, en verder gewoon veel eten.

VOEDINGSSCHEMA IS NIET NODIG!!!

Waarom mag je dan geen voedingsschema ???
Als je eentje maakt, en je laat het zien aan je ouders, misschien overtuig je ze zo wel. Zet er extra veel fruit in ofzo ;)

Genoeg eiwitten binnenkrijgen zonder voedingsschema is toch behoorlijk lastig hoor luuc. Je kan wel wat gaan eten zonder te wegen etc. Maar eigenlijk probeer je dan op je gevoel genoeg eiwitten binnen te krijgen. Maar je hebt wel gelijk dat een voedingsschema niet perse nodig is. Het is maar net wat je doelstelling is..

Genoeg eiwitten binnenkrijgen zonder voedingsschema is toch behoorlijk lastig hoor luuc. Je kan wel wat gaan eten zonder te wegen etc. Maar eigenlijk probeer je dan op je gevoel genoeg eiwitten binnen te krijgen. Maar je hebt wel gelijk dat een voedingsschema niet perse nodig is. Het is maar net wat je doelstelling is..

Waarom is dat lastig? Ik vreet ook gewoon om de 2/3 hooguit 4 uur minimaal 25 gram eiwitten per maaltijd. Na een tijdje weet je echt wel alle produkten uit je hoofd qua eiwitten:) Ik groei goed. Eiwitten is essentieel de rest is vooral relevant in het kader van vet aanzetten of niet imo.

Eten is de sleutel.
Trainen en Rusten zijn bijzaak.
Klinkt hard!
Zonder flink en gezond te eten kan je trainen wat je wilt, maar die spieren groeien niet hoor.

Voedingschema hoeft niet.

Ze zijn alledrie even belangrijk imo, als een ervan niet in orde is zullen die spieren ook niet groeien.

Ik eet per dag 1 pakje kalkoenfilet, en een lading pindakaas (op brood), verder een aantal liter melk, bak yoghurt, en 's avonds in het vlees.
Allemaal eiwitten, weet ik veel of het teveel of te weinig is, ik groei erop en wordt er sterk van.

En daar gaat het om. :)

misschien druk je teveel vanuit je schouders en triceps

sorry maar kan imand me helpen? ik ben niew en weet niet hoe ik dingen moet vragen HELP

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dit nou weer voor onzin. Je bent verdorie 16, kun je dan zelf niet thuis bepalen of je gezond wilt eten of niet?

ik leef van me ouders...
dus als zei dingen niet kopen komen ze er niet in:S das toch logisch

en ik drink al 1 ltr melk s'morgens, rond de 25 boterhammen per dag en vaker een pot kwark:D

maar allemaal bedankt

ik mag geen voedingsschema van me ouders
kkan hooguit wat meer melk en boterhammen eten wat ik ook probeer

ik heb ook geen heel schema voor wat en wanneer ik precies ga eten, gewoon meer eten en vaker eten, smeer zelf boterhammen de avond voordat je naar school gaat en leg ze in de koelkast zodat je ze de volgende dag mee kan nemen. dat is een begin.

sorry maar kan imand me helpen? ik ben niew en weet niet hoe ik dingen moet vragen HELP

Je zegt iets en zet er een vraagteken achter.
Ik denk dat je nog niks hoeft te vragen, lees en leer eerst veel hier op het forum. Vooral de sticky's even doorlezen.
Als er dan nog dingen onduidelijk zijn, zijn we weer een paar dagen / weken verder :P.

Succes ermee

Terug
Naar boven