AndroidHealthClinic

borst!?!

No offence, maar met zulke krachtstats is het logisch dat je borst niet immense and bulging is. :D

Oefening die imo het meest de borstspier aanspreekt zijn cable flyes.
Waarom zou, als je kijkt naar de functie van de pec. major (grote borstspier), de benchpress zo'n fantastische borstoefening moeten zijn?

Ik eet per dag 1 pakje kalkoenfilet, en een lading pindakaas (op brood), verder een aantal liter melk, bak yoghurt, en 's avonds in het vlees.
Allemaal eiwitten, weet ik veel of het teveel of te weinig is, ik groei erop en wordt er sterk van.

En daar gaat het om. :)

Ik heb thuis ook pindakaas maar ik eet het echt nooit. Het is toch zo t*ring vet?? Ik eet op brood na werk ham,kipfilet,snijworst,kaas allemaal dunne plakjes en altijd bruin brood.

Ik heb thuis ook pindakaas maar ik eet het echt nooit. Het is toch zo t*ring vet?? Ik eet op brood na werk ham,kipfilet,snijworst,kaas allemaal dunne plakjes en altijd bruin brood.

vet = goed, het is sowieso vooral onverzadigd vet, mja als je moet groeien is pindakaas echt handig om aan die extra kcal te komen...

kaas is slechter dan pindakaas, kaas bestaat voor 1/5 uit verzadigd vet soms nog wel meer...

Zoals al eerder is gezegd, dumbbells, afwisseling. Mijn borst groeit ook niet geweldig en ik heb ook het gevoel dat ik deze minder goed onafhankelijk kan aanspannen. Na een paar weken trainen met dumbbells lukte dit wel.

Over dat voedingsschema: gewoon het meest nodige kopen, goedkoopste melk, goedkoopste kwark, 7granen ontbijt bij de aldi. Smeer gewoon wat extra stukken brood s'morgens als je naar school gaat en eet deze over de hele dag versreid. Dan valt t ook niet zo erg op dat je steeds bij de koelkast staat. Dat met je ouders is erg vervelend, heb t zelf ook en dikwijls fikse ruzie om gehad.
Ze wennen er vanzelf aan maar accepteren doen ze t nog steeds niet. Ze zijn het er helemaal niet mee eens met wat ik doe, maar als er bezoek die een opmerking maakt over mijn fysiek dan zijn ze wel weer trots, vreemde mensen.

Terug
Naar boven