Fitness Seller

borst

random123

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
hallo,

iik heb een hele slappe borst om het zo maar te zeggen. Ik heb geen hangborst oftewel man boobs. Mijn borst is gewoon normaal maar wel een beetje vettig. Ik bedoel als ik mijn hand op mijn borst doe en ik doe em heen en weer kun je wel zien dat er totaal geen spieren in mijn borst zit alleen maar vet. als ik zelfs hardloop zie je ze wat heen en weer gaan.

ik doe elke dag wel wat oefeningen met gewichten maar hoe train ik mijn bovenlichaam wat?

Sd30tzi.jpg

pgPLni2.jpg

op de foto zie je het niet zo goed maar mijn borst is wat te slap en vind het beetje lelijk., Mijn moeder zegt dat het komt door de pubertijd ofzo :p

Laatst bewerkt:
Google eens wat, kijk eens wat op youtube.
Benchpress, dumbellpress enz enz.

Beginnen met elke dag 100x opdrukken. Geen halve push ups, zo recht als een plank en met de borst de grond aantikken.
Af en toe een dagje rust. 2 of 3 maanden verder zul je spieren zien verschijnen.

• Topic Starter Topic Starter
Beginnen met elke dag 100x opdrukken. Geen halve push ups, zo recht als een plank en met de borst de grond aantikken.
Af en toe een dagje rust. 2 of 3 maanden verder zul je spieren zien verschijnen.

en dan bijv 5x per dag 20x?

Ja maar dan beter 20 x / 2 min rust dan bijv. 15 als je dat nog haalt / weer 2 min rust dan bijv. nog 10.

"s Avonds hetzelfde maar dan wat minder.

Dat gaat werken hoor, wel goed eten

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Probeer tot het uiterste te gaan, in no time zul je sterker worden

Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan. Push ups. elke ochtend en elke avond 4x10.
Je moet eerst kijken wat je kan. Met de tijd ging ik over naar 40 reps per keer halen en zien in hoeveel sets dat lukt.

Ja maar dan beter 20 x / 2 min rust dan bijv. 15 als je dat nog haalt / weer 2 min rust dan bijv. nog 10.

"s Avonds hetzelfde maar dan wat minder.

Dat gaat werken hoor, wel goed eten

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Probeer tot het uiterste te gaan, in no time zul je sterker worden

oke bedankt zal het proberen! Ik doe elke dag ook nog wat met gewichten maar steld niet super veel voor. Ik kan nu maar 15x opdrukken en ben dan kapot haha.

oke bedankt zal het proberen! Ik doe elke dag ook nog wat met gewichten maar steld niet super veel voor. Ik kan nu maar 15x opdrukken en ben dan kapot haha.

Nou dat is nog niet zo slecht hoor.
Het is een leuk begin, dan doe je bijv. 15 dan 2 min rust / 10 weer 2 min rust / dan nog een keer 7

's Avonds hetzelfde. Dan ga je zeker resultaat boeken.;)

Push-ups zijn zeker aan te raden, ik kreeg na 1 week al resultaten te zien. Echter zou ik ze niet dagelijks doen maar om de dag ( dag Push-ups, dag rust, dag Push-ups, ...) Wat je wilt opbouwen is spieruithoudingsvermogen, je wilt zolang mogelijk pus-ups. Vanaf je merkt dat je techniek verslapt stop je ermee. Wat ook zeker aan te raden is push-ups op de vuist, meestal doe ik ze gewoon op de open hand maar je krijgt het risico om je polsen (net als ik) te bezeren. Nu kraken ze constant omdat ik teveel push-ups deed. Ikzelf zit nu op 80 push-ups zonder rustpauze en ik merk als zeer snel resultaten.

Onderstaande link kan helpen met het behalen van 100 reps in 1 keer (aanrader).

http://www.hundredpushups.com/

Ik kan ongeveer 15 keer opdrukken. Daarna ben ik wel ff kapot haha.
Ik ben van plan om in de zomer 3-4x per week naar fitness te gaan. Ook gaat een kennis van mij dan een voedingschema voor mij maken. ik heb ook nog wat foto's toegevoegd van hoe mijn bovenlichaam er uit ziet

Ik kan ongeveer 15 keer opdrukken. Daarna ben ik wel ff kapot haha. Ik ben van plan om in de zomer 3-4x per week naar fitness te gaan. Ook gaat een kennis van mij dan een voedingschema voor mij maken. ik heb ook nog wat foto's toegevoegd van hoe mijn bovenlichaam er uit ziet

Succes !

Push ups is idd goed begin. Ken iemand die maanden aan een stuk alleen maar push-ups deed en toen is hij begonnen met trainen. Nu paar jaar later loopt zijn borst voor op de rest :D

Push ups is idd goed begin. Ken iemand die maanden aan een stuk alleen maar push-ups deed en toen is hij begonnen met trainen. Nu paar jaar later loopt zijn borst voor op de rest :D

Enkel borst of ook nog triceps? Want push-ups werken niet enkel op borst of wel?

dit is hoe een lichaam eruit ziet van een 15-jarige die niet sport. Niet alleen je borst gaan trainen maar de rest ook..

dit is hoe een lichaam eruit ziet van een 15-jarige die niet sport. Niet alleen je borst gaan trainen maar de rest ook..

tuurlijk ga ik niet alleen mijn borst trainen. Ik ga alles trainen. Denken jullie dat als ik goed ga eten en me aan een voedingsschema en 3/4 x per week te fitnessen in de zomervakantie misschien al wat klein resultaat zie? Want resultaat geeft me motivatie ;)

tuurlijk ga ik niet alleen mijn borst trainen. Ik ga alles trainen. Denken jullie dat als ik goed ga eten en me aan een voedingsschema en 3/4 x per week te fitnessen in de zomervakantie misschien al wat klein resultaat zie? Want resultaat geeft me motivatie ;)

Vergeet je benen niet en als je goed gaat eten en 3/4 keer per week krachtraining gaat doen zul je wat resultaten zien. Ik het begin gaat alles vlug en goed maar let vooral op je techniek, als die niet klopt kan je beter stoppen. Blessures kunnen je lichaam echt verpesten. Verder ook ook minstens 9uur slapen voor jouw leeftijd om optimaal te kunnen groeien.

Volhouden en je komt er ;)

Wat is je doel eigenlijk?

Vergeet je benen niet en als je goed gaat eten en 3/4 keer per week krachtraining gaat doen zul je wat resultaten zien. Ik het begin gaat alles vlug en goed maar let vooral op je techniek, als die niet klopt kan je beter stoppen. Blessures kunnen je lichaam echt verpesten. Verder ook ook minstens 9uur slapen voor jouw leeftijd om optimaal te kunnen groeien.

Volhouden en je komt er ;)

Wat is je doel eigenlijk?

Ik ga zeker ook mn benen trainen :)

Verder gym ik ook 6 uur per week op school. Mijn doel is niet om zeg helemaal ripped te worden maar gewoon wat breder beetje gespierd en goeie houding enzo.

Terug
Naar boven