MuscleMeat

Borsten wegtrainen

fashionkleding

Cool Novice
Waardering
0
hallo,

ik ben een jongen van 17 jaar.
ik ben 170 cm lang en weeg 71 kilo ,op zich ben ik niet dik maar heb last van grote borsten die ik over heb gehouden van mijn jeugd,toen kampte ik met overgewicht.
ik probeer er al een lange tijd van af te komen ,ik heb lang zitten opdrukken waardoor ik volgens mij borstspieren heb gekweekt. mijn borsten voelen hard aan ,aan de bovenkant ,maar aan de onderkant en de omvang is nog zo vlesireg ,voelt niet blubberig aan .

ze steken uit over kleding.

wat kan ik er het beste doen om hier van af te komen ?

alvast bedankt

Heb je misschien een foto?

een foto is idd handig

waarschijnlijk is je bf nog dusdanig tehoog want 17 jaar 71 kilo bij 170 is best veel imo

hoe dik ben je geweest is ook een vraag als je ooit 100 heb gewogen zul je veel hangent vel hebben dit krijg je niet zomaar weg.
is dit niet het geval en is je bf gewoon nog net te hoog kan ook goed zo zijn

is cardio en voeding aanpassen de sleutel voor jou

Gewoon nog vet.
Ik heb het zelf ook gehad.
Ik raad aan om dieper te cutten (aftrainen)

• Topic Starter Topic Starter
nee ik ben geen 100 kilo geweest wel was ik bv 65 kilo op mijn 14 ofzo ,wat dus wel dik was.

ik zal proberen fotos te maken.

ik stel uw reacties zeer op prijs vooral mensen die er last van hebben/hadden.

hier wat fotos , ik hoop dat iemand me kan helpen.

alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
nogmeer afvallen, onder 10% vet gaan ze weg
je kan je er ook overheen zetten en gewoon gaan bulken

t kon erger
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zou toch niet graag de eerste uit 2e rij horizontaal zijn :P

ja, valt goe mee.. het klassieke antwoord: cardio en een aangepast voedingschema

ok bedankt jongens nog een laatste vraag moet ik echt naar de sportschool of kan ik ook gewoon doorgaan met opdrukken en er mischien wat dumbelss bij aanschaffen?

ok bedankt jongens nog een laatste vraag moet ik echt naar de sportschool of kan ik ook gewoon doorgaan met opdrukken en er mischien wat dumbelss bij aanschaffen?
Alst alleen om de borst gaat kun je evengoed een bankje met dumbbells kopen ja, maar sportschool is veel beter imo

die heeft lekkere tietjes :P

hey jongens tanx voor al jullie reacties!

ik hoor de laatste tijd veel over groene thee dat mensen afvallen door groene thee te drinken.

ik ben nou niet echt dik maar heb wel wat vet op mijn buik en zoals jullie weten de borsten die eraf moeten.

nou heb ik een vraagje zal het drinken van groene thee mij kunnen helpen om mijn vet kwyt te raken(borsten) tegelijk met sporten of is dit alleen maar een fabeltje ?

heeft iemand er enig ervaring mee ?

Die thee is op zich wel gezond, maar ik zou er niet heel veel van verwachten kwa vetverlies. Een aangepast voedings- en trainingsschema zijn hier de 2 sleutelelementen voor het gewenste resultaat.

groet :)
Kim

van jouw naam schiet ik echt in de lach :(

Borst trainen, INcline en Flat Bench Press dat je borst steviger wordt en tegelijkertijd nog wat cutten.

Koolhydraten worden op een gegeef moment omgezet in vetten als ze niet verbruikt worden, door groene thee te drinken word dit proces verlaagd. Dus zul je meer "energy", koolhydraten, hebben om te trainen.
Ik raad je aan om gewoon door te gaan met cardio!

Terug
Naar boven