MuscleMeat

Borsten

ik train nu 1j5 en heb cup E,maar ik bench ook niet zo zwaar

Dat heb je dan goed voor mekaar. Als je stats kloppen en je hebt cup E op 16% heb je wat dat betreft niet de verkeerde genen gekregen. Mn vriendin vindt het altijd verschrikkelijk dat bij afvallen het zo 2 maten kan schelen.

En wat mannen ervan vinden zou in mijn ogen niks uit mogen maken. Ze moeten je nemen zoals je bent, wat als je cup E hebt, en je moet door een ziekte als kanker borstamputatie.. verlaat hij je dan?
http://www.facebook.com/NaturalFitsique?fref=ts

En indien het toch uitmaakt is dit niet alleen door hoe mannen kijken maar vooral de onzekerheid van vrouwen. Je lijf en voorgevel is in eerste instantie toch iets van jullie vrouwen. Jullie moeten er de hele dag in lopen en daarom moet het bij jullie passen zoals je wil zijn. Net als trainen eigenlijk dat doe je ook uit intrinsieke motivatie en niet om wat de dames/heren er van vinden. Tenminste dat zou eigenlijk niet je belangrijkste motivatie moeten zijn imo. Maar blikken en complimenten om je looks krijgen vind elke BB-er leuk man of vrouw :)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 21:48 ----------

naaistreek van moeder natuur of van m'n genen

En dan moet de naaistreek van vadertje tijd nog komen :p (kon het niet laten dit inkoppertje)

Help me even, waaraan kunnen we zien dat ze kt doet?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 22:36 ----------

Zijn er inderdaad, maar is meestal bij de smalle, kleinere vrouwen.

Bij vrouwen die wat groter zijn en niet de typische ecto bouw hebben is het echt niet mooi, vind ik.

Vb: Bij dana linn bailey valt het nog mee dat ze geen borsten heeft. Maar bij die Larissa reis of wat haar naam ook is, zou ik het niet mooi vinden.

OT: Mijn vriendin is nu ook al een tijdje met mij samen aan het trainen en we hadden het er nog niet zo lang geleden over. Haar borsten zijn ook een stuk kleiner geworden. Wat ze op zich niet erg vind, maar ze zat er eigenlijk een beetje mee in omdat ze dacht dat ik haar minder aantrekkelijk zou vinden omdat ze kleinere borsten heeft.

Heb haar dan ook gezegd dat ze niet minder aantrekkelijk is daardoor, maar heb ook gezegd dat ik het niet echt zie zitten als haar borsten volledig plat zijn.
Die heeft juist geen smalle taille, en juist die Larissa heeft eerder een ecto bouw (vind het zon achterlijk woord, ecto. Maar oke)?

Laatst bewerkt:
Indd dlb heeft te brede taille om op wedstrijden te scoren.
Desalniettemin, een hot muscle babe:D

Een vrouw zal altijd van boven naar beneden afvallen, daarom worden gym's ook rijk met hun BBB lessen :D

De ene vrouw zal meer volume verlies hebben in haar borsten dan de andere, als dit een probleem is zijn er natuurlijk genoeg hulp middelen om dit terug te compenseren, hoe dan ook is het idd wel iets waar je rekening mee moet houden.

Even een voorbeeld uit mijn directe omgeving: mijn nichtje wilt perse 60Kg wegen (weegt nu 70 kg bij 165) maar snapt niet omdat ze vrij grote borsten heeft het geen eerlijk vergelijk is met een gemiddelde vrouw/meisje van delfde lengte met een veel kleinere cupmaat.

Boeiend wel of geen borsten...iemand zei laatst dat ze het jammer vond dat er niks zit want dat is zo'n teleurstelling voorceen man....dat weet hij toch vantevoren ook wel als je geen pushup bh draagt? Ik vind kleine borsten wel mooi, vrouwen willen om de een of andere reden voldoen aan het ideaalbeeld van de man, jammer

Het meest jammer aan geen borsten hebben is dat het lastig is om kleding te kopen. Sommige leuke strakke dingen kan ik dan gewoon niet aan. Ik geloof ook dat ik er meer mee zit dan mijn man...

Boeiend wel of geen borsten...iemand zei laatst dat ze het jammer vond dat er niks zit want dat is zo'n teleurstelling voorceen man....dat weet hij toch vantevoren ook wel als je geen pushup bh draagt? Ik vind kleine borsten wel mooi, vrouwen willen om de een of andere reden voldoen aan het ideaalbeeld van de man, jammer
Veel kleding zit ook mooier als alles in verhouding is, en ik neem aan dat jij geen kleding koopt om te voldoen aan het ideaalbeeld van een man? Zo wel, dan vraag ik me ook af waarom je sport en bezig bent met je fysiek, dat is toch ook niet om te voldoen aan een ideaalbeeld van een man?
Ik vind het altijd zon dooddoener om dat te zeggen als vrouwen bezig zijn met hun uiterlijk

Dat heb je dan goed voor mekaar. Als je stats kloppen en je hebt cup E op 16% heb je wat dat betreft niet de verkeerde genen gekregen. Mn vriendin vindt het altijd verschrikkelijk dat bij afvallen het zo 2 maten kan schelen.

Dat is zelfs een genetisch wonder te noemen. Ik ben al 2x de hele molen doorgeweest van normaal naar redelijk afgetraind en dat scheelde per 10%bf ongeveer 2 cupmaten. Van +20% naar 18% gaat de E naar C en toen ik onder de 18 dook was daar de B.

Maar ik vind dat niet verschrikkelijk, ik vind het fantastisch. Grote t**ten zijn uit, kleine pronte borstjes in.
Bovendien zitten ze alleen maar in de weg en kun je nooit (sport)BH's kopen bij normale winkels als je taille klein is tov je borstomtrek. Bloesjes zitten altijd waardeloos en al met al geeft het nogal een hoerige uitstraling als je met grote jetsers sjouwt.

Hulde aan de kleine borstjes. \O/

Ik vind t nogal kort door de bocht om te zeggen dat een vrouw borsten wil hebben omdat mannen dat mooi vinden.
Alsof alles wat je doet aan je uiterlijk gedaan wordt voor mannen.
Of is t raar om als vrouw een (passend) stel borsten mooi te vinden?

Boobs zijn gaaf en zou al dat cutten toch eens ernstig heroverwegen als ze verdwijnen.

Er is bij mij vrij weinig af, alleen in verhouding tot onderwijdte, omdat mn rug wat breder is geworden. En ze zijn steviger/compacter, wat ik zeker op een strak lichaam veel mooier vind.

Van 70C naar 75B gegaan, terwijl mn vetpercentage van 25 naar 18% ging.

Heel slank lichaam en weinig borsten vind ik ook prachtig, zo'n modellenlichaam. Maar zou bij mij gewoon niet passen, heb nogal brede heupen.

Laatst bewerkt:
Mijn borsten zijn juist groter geworden van het trainen :)

geintje dames
het vetverlies is iets waar niets aan te doen is.. accepteren dan maar
En ik zie liever een vrouw met een mooi strak figuur en kleine borsten dan een dikke dame met hele grote lappen (sorry)

Maar blikken en complimenten om je looks krijgen vind elke BB-er leuk man of vrouw

Niet helemaal mee eens. Vind het in veel situaties juist overdreven om m'n borsten teveel te laten opvallen. Merk dat ik tijdens sporten of op mn werk wel zorg dat dat wat minder is.

En zo huge zijn ze niet eens. Maar vind dat dan gewoon ongepast en zit helemaal niet op blikken te wachten.

^ Dat! Ik train met een trui aan, omdat ik me anders echt ongemakkelijk voel. In een tanktop ziet het er gewoon nogal aandachtvragend uit en dat is mijn bedoeling helemaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn probleemzone is vooral mijnbuik, vooraleer daar vet weg gaat, moet ik al redelijk laag in VP gaan. Daar reageren mijn borsten natuurlijk op. Nu is alles mooi verhouding.
Het is een beetje de afweging, wil ik een afgetrainde buik met als compensatie weinig borsten. Of vrede nemen met het vet op de buik en borsten hebben die in verhouding zijn.
Als je bij een E start, hou je altijd wel wat over. Ik start enkel niet bij een E.;-)

Heb geen problemen met mijn cupmaat, maar ben wel benieuwd hoe ver deze gaan blijven afvallen in het verder gaan in dit proces van KT en het verlagen van het VT.
Heb ook geen ambitie om te kiezen voor valse borsten.

Best wel interessant om te lezen hoe iedereen hierover denkt.

Ik vind je vraag heel reel. Hoever je borsten af gaan vallen kan je nooit van tevoren voorspellen.
Je zou kunnen beginnen met een cut en zien hoe het verloopt. Denk je op een moment ik vind de verhouding nu nog zoals je het zou willen en mooi vind, kan je altijd nog besluiten op dat moment te stoppen. Maar ik blijf erbij laat het wel jouw keuze zijn.

Als ik kijk naar mezelf. Ik ben zelf echt helemaal plat. Ik vraag me vaak wel af. Hoe zouden mensen daarmee omgaan als ze echt niets hebben.

Op het forum van bodybuilding.com heb je een sticky in de 'female bodybuilding' waar je alles kan vinden over boobs and bodybuilding.

Maar zijn de vrouwen met kleine borsten dan liever dik met grote borsten als in shape met kleine borsten???

Mack doesn't understand.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor de tip Katy, niet erg hoopvol wat ik daar allemaal lees.

Dan heb ik in geval de juiste verwachtingen.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 11:24 ----------

Mack.. Eerder het dilemma... In verhouding met kleine borsten of in shape met zo goed als geen borsten??

Terug
Naar boven