Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik train nu 1j5 en heb cup E,maar ik bench ook niet zo zwaar
Zeg Mack, het is niet zo dat je dik moet zijn om grote borsten te hebben. Genoeg dikke vrouwen zonder noemenswaardige boobs en vice versa. Ik denk dat elke vrouw het liefst afgetraind is met minimaal een cup B die ook nog eens naar de zon wijst, maar zo eerlijk is het leven niet. Daarom heeft God plastisch chirurgen gemaakt![]()
Die sticky van bb.com is idd een fijne, vooral de do's en dont's. Het advies van het dragen van een goede sport-bh is helemaal een goede, maar dan komen we meteen bij de vraag: welke dan?
Ik kan er geen 1 vinden die goed past en goede steun geeft ( als in, ik wil dat ze geen centimeter bewegen ). Als iemand een tip heeft, dan geef ik eeuwig karma!
Kun je ook genoeg mee. Plastisch chirurgie vind ik echt super lelijk, ook al kunnen ze het aardig natuurlijk laten lijken. Als je helemaal niets hebt oké, kan ik inkomen dat je het doet. Maar goed natuurlijk ook persoonlijk.@Sjors
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/
Hier vind je echt wel een fijne sportBH. Ik heb altijd moeite gehad goede sportBH's te vinden (ik heb zelfde 'probleem' als jij) hier had ik gelijk een goede dankzij haar advies. Ze is wel wat duur....
Ik heb momenteel een purelime wearlink HRM (handig voor mijn polar). Kan je zowel normaal als gekruisd op je rug dragen.
Volgende waar ik voor ga (omdat zichtbare stijve tepels niet relax zijn tijdens sporten) panache voorgevormde sportBH, veel goede dingen over gehoord, ook met racer back te dragen (die verkocht zij voorheen, nu niet meer, altijd op oog gehad)
Niet met je eens dat elke vrouw dat het liefste zou willen hebben.
Als ik daal in % wordt het bij mij minder, zit ik niet zo mee. Als het past bij mijn lichaam en ik weet waarvoor ik het doe. Voel me daardoor niet minder vrouwelijk. Daarvoor hebben ze tegenwoordig ook push up bh'sKun je ook genoeg mee. Plastisch chirurgie vind ik echt super lelijk, ook al kunnen ze het aardig natuurlijk laten lijken. Als je helemaal niets hebt oké, kan ik inkomen dat je het doet. Maar goed natuurlijk ook persoonlijk.
liever klein en zacht dan groot en hard. Maar ik mag eigenlijk niets zeggen want ik kan me ook weer voorstellen dat je enorm baalt als je helemaal plat bent.
70B helaas, maar ik moet wel zeggen door krachttraining zijn ze wel strakker geworden.. Volgens mijn vriend heb ik geen grote borsten meer nodig
Thnx!! Ik ben al even gaan spitten en zie idd dat purelime het best getest is. Ik zal eens kijken naar die andere. Nu nog een winkel vinden waar ze beiden hebben want ik moet ze gewoon passen. Heb nu al 3 sportbh's weg kunnen fl*kkeren omdat ze gewoon niet goed zitten en die dingen zijn al niet zo goedkoop.
---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 12:47 ----------
Ik ben ook voor natty-boobs hoorliever klein en zacht dan groot en hard. Maar ik mag eigenlijk niets zeggen want ik kan me ook weer voorstellen dat je enorm baalt als je helemaal plat bent.

Het is idd accepteren dat het kan gebeuren.. Ik kwam van 71kg af met een volle D cup
Sindsdien ik ben afgevallen heb ik niks meer over70B helaas, maar ik moet wel zeggen door krachttraining zijn ze wel strakker geworden.. Volgens mijn vriend heb ik geen grote borsten meer nodig
Maar ik denk wel dat het ''vrouw eigen'' is om toch mooie volle borsten te hebben? denk ik dan...