Fitness Seller

Borsten

Veel kleding zit ook mooier als alles in verhouding is, en ik neem aan dat jij geen kleding koopt om te voldoen aan het ideaalbeeld van een man? Zo wel, dan vraag ik me ook af waarom je sport en bezig bent met je fysiek, dat is toch ook niet om te voldoen aan een ideaalbeeld van een man?
Ik vind het altijd zon dooddoener om dat te zeggen als vrouwen bezig zijn met hun uiterlijk

mijn opmerking was eigenlijk vooral gebaseerd op de uitspraak van de dame in de sportschool, was niet de bedoeling alle vrouwen op de wereld op een hoop te gooien :p

Mijn vriendin heeft een A-cupje. Op zich stoort mij dat niet :)
je hebt verschillende soorten mannen, Borstenmannen (zoals de jongen in het filmpje overduidelijk was), benenmannen, kontenmannen,...

Ikzelf hou liever van een strak achterwerk dan van volle ronde borsten :)

Ja ik ken het maar al te goed. Ben een paar jaar geleden in korte tijd afgevallen, eigenlijk uit het niets, en raakte daar gelijk een cupmaat mee kwijt. Nu had ik gelukkig genoeg om mee te beginnen, maar met sporten werd het alleen maar minder. Het ergste vond ik vooral dat het ook ten koste ging van de stevigheid. Maar goed, dan heb ik liever een lichaam dat overal strak is en dan maar wat mindere borsten dan andersom.

Plus: billen ftw ;) Krimpen je borsten? Concentreer je dan op je achterwerk

Enorme kont en geen borsten ziet er natuurlijk ook niet uit :D

Nee :P Dat zeker niet. Maar ik vind die enorme opgeblazen konten ook niet echt een succes eerlijk gezegd. Maar mooie ronde billen maken iets minder ronde borsten wel een beetje goed vind ik.

Plus dat ik begon op 75E/70F(niet te krijgen) en terug ging naar 70D/75C, dus echt plat zal het nooit worden :P

Ben benieuwd wat er met mijn (nu nog) F-jes gaat gebeuren. Er mag best wat van af eigenlijk! En wat heeft het veel trainen van je borstspieren voor effect op je borsten vraag ik me af..

Zou als vrouw de concentratie niet te hard boven de borst richten maar eerder eronder. =/
Boven de core is 2de prioriteit voor een vrouw benk van mening. Een man doet dus heel lichaam. =)

Geluk voor jullie. :)

Toen ik de Topic zag BORSTEN , klikte ik onmiddelijk . But no titties here ? :(

@Ts Volgens mij slaat Mack de nagel op de kop.

Probeer voor jezelf het een beetje te checken. En gewoon zorgen dat je je goed voelt in je lichaam.

Probeer voor jezelf het een beetje te checken. En gewoon zorgen dat je je goed voelt in je lichaam.
Jawel in het filmke, en dan in dien jongen zijn kop... tette, dikke tette alleen maar tette...

heb nu nog volle c.. zie wel weer verder als het nog minder word.. tegenwoordig mooie middelen voor mocht ik plat worden :)

Zou als vrouw de concentratie niet te hard boven de borst richten maar eerder eronder. =/
Boven de core is 2de prioriteit voor een vrouw benk van mening. Een man doet dus heel lichaam. =)

Geluk voor jullie. :)

Wat een onzin....
Van onder gespierde benen en daarboven slappe zwabberarmen...
Vrouwen zouden hetzelfde moeten trainen als mannen, niet every day leg-day

Uncle Outlaw gewoon negeren, kraamt altijd onzin uit.

Je kunt hem gewoon op de ignore lijst zetten hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter

Sorry voor de teleurstelling ;).

Ik vroeg me vooral af of verschil in VT voor elke vrouw zoveel invloed had op de cupmaat, maar blijkbaar wel.
Mack omschrijft het idd wel mooi :D

Terug
Naar boven