- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Djeezzzzzzzzz Bosco, ik lees nu net je bericht over je auto ongeluk.
Man wat een drama en tegelijk wat een positief herstel van je enkel. Die peptides doen gewoon hun werk.
Sterkte man je hebt nog wel een weg te gaan zeg.
Wat schraal allemaal, zeg. Staat totaal niet in verhouding tot alle narigheid die je eraan hebt.Ja klopt zijn 2 verschillende zaken
Tegenpartij heeft zijn schuld en de daardoor ontstane materiele, immateriele schade erkend, en deze wordt ook volledig vergoed.
Evenals verloren inkomsten worden vergoed. Dit wordt afgehandeld door de autoverzekering van de tegenpartij.
pfff.... lastig als het zo loopt zeg.
Gerechtigheid is vaak ver te zoeken..
Het belangrijkste is dat je nu vooruit gaat en vooruit kan blijven kijken. Maar het is gewoon zo oneerlijk allemaal...
Wat schraal allemaal, zeg. Staat totaal niet in verhouding tot alle narigheid die je eraan hebt.
Dat je ondanks alle shit keihard blijft doorbikkelen met de ijzers is dan wel weer super, dat houdt je geestelijk ook sterk denk ik zo.
heeey Ron
Kleine stapjes of grote vooruitgang is vooruitgang. Super te horen.heeey Ron
ik zit wel in de progessie-kruipmodus
zie Bosco's come back
mijn grootste beperking is mobiliteit in het spong-been/gewricht. Air Squats gaan alleen met schijfjes onder de hielen....lange weg nog...
en met jouw pootjes?Kleine stapjes of grote vooruitgang is vooruitgang. Super te horen.
Tja ik train er hard genoeg voor. Zie nog niet goed of ik resultaat behaal.
Net terug van de wedstrijd dus vet% gaat omhoog en vocht ook.
Broek gaat wel strakker zitten maar of dit spiermassa is zal ik pas echt zien als ik weer in de prep zit.
Maar ik houdt gewoon vol en dan gaan we het zien.
Jeetje had geen idee dat je ook nog in een stoel zat. DamnAlweer een mijlpaal
Ik heb zojuist mn rolstoel ingeleverd en mn loopkrukken opgeborgen.....Feels Good....Goooood!!![]()
Echt zo top! weer een punt achter iets kunnen zetten!Alweer een mijlpaal
Ik heb zojuist mn rolstoel ingeleverd en mn loopkrukken opgeborgen.....Feels Good....Goooood!!![]()
Echt zo top! weer een punt achter iets kunnen zetten!![]()

Heftig verhaal, ook je auto flink in de kreukels. Ben maar blij dat je zo'n auto reed want met een klein ding was het misschien anders afgelopen.
Succes met herstel.