AndroidHealthClinic

Bosco's Ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Djeezzzzzzzzz Bosco, ik lees nu net je bericht over je auto ongeluk.
Man wat een drama en tegelijk wat een positief herstel van je enkel. Die peptides doen gewoon hun werk.
Sterkte man je hebt nog wel een weg te gaan zeg.

• Topic Starter Topic Starter
Djeezzzzzzzzz Bosco, ik lees nu net je bericht over je auto ongeluk.
Man wat een drama en tegelijk wat een positief herstel van je enkel. Die peptides doen gewoon hun werk.
Sterkte man je hebt nog wel een weg te gaan zeg.

Thnxs Ron

pfff.... lastig als het zo loopt zeg.
Gerechtigheid is vaak ver te zoeken.. :(

Het belangrijkste is dat je nu vooruit gaat en vooruit kan blijven kijken. Maar het is gewoon zo oneerlijk allemaal...

Ja klopt zijn 2 verschillende zaken
Tegenpartij heeft zijn schuld en de daardoor ontstane materiele, immateriele schade erkend, en deze wordt ook volledig vergoed.
Evenals verloren inkomsten worden vergoed. Dit wordt afgehandeld door de autoverzekering van de tegenpartij.
Wat schraal allemaal, zeg. Staat totaal niet in verhouding tot alle narigheid die je eraan hebt.

Dat je ondanks alle shit keihard blijft doorbikkelen met de ijzers is dan wel weer super, dat houdt je geestelijk ook sterk denk ik zo.

pfff.... lastig als het zo loopt zeg.
Gerechtigheid is vaak ver te zoeken.. :(

Het belangrijkste is dat je nu vooruit gaat en vooruit kan blijven kijken. Maar het is gewoon zo oneerlijk allemaal...

Tja oneerlijk voor mij, oneerlijk voor jou, we hebben allemaal iets ,ieder huisje heeft zn...., maar positief blijven anders zit je gelijk in een depressie.
Er komen betere tijden.....echt, ook voor jouw Marina, als jij er maar in gelooft :thumbup:

Wat schraal allemaal, zeg. Staat totaal niet in verhouding tot alle narigheid die je eraan hebt.

Dat je ondanks alle shit keihard blijft doorbikkelen met de ijzers is dan wel weer super, dat houdt je geestelijk ook sterk denk ik zo.

Dat is ons rechtsysteem, met de slachtoffer wordt geen rekening gehouden

jaaa lekker sporten daar heb ik wel houvast aan

Hoe gaat het Bosco?

heeey Ron
ik zit wel in de progessie-kruipmodus
zie Bosco's come back
mijn grootste beperking is mobiliteit in het spong-been/gewricht. Air Squats gaan alleen met schijfjes onder de hielen....lange weg nog...

heeey Ron
ik zit wel in de progessie-kruipmodus
zie Bosco's come back
mijn grootste beperking is mobiliteit in het spong-been/gewricht. Air Squats gaan alleen met schijfjes onder de hielen....lange weg nog...
Kleine stapjes of grote vooruitgang is vooruitgang. Super te horen.

Tja ik train er hard genoeg voor. Zie nog niet goed of ik resultaat behaal.
Net terug van de wedstrijd dus vet% gaat omhoog en vocht ook.
Broek gaat wel strakker zitten maar of dit spiermassa is zal ik pas echt zien als ik weer in de prep zit.
Maar ik houdt gewoon vol en dan gaan we het zien.

Tja ik train er hard genoeg voor. Zie nog niet goed of ik resultaat behaal.
Net terug van de wedstrijd dus vet% gaat omhoog en vocht ook.
Broek gaat wel strakker zitten maar of dit spiermassa is zal ik pas echt zien als ik weer in de prep zit.
Maar ik houdt gewoon vol en dan gaan we het zien.

Als je sterker wordt met volume komt de massa vanzelf
Tis wel afzien om vette wheels te krijgen...volhouden OK?

Alweer een mijlpaal
Ik heb zojuist mn rolstoel ingeleverd en mn loopkrukken opgeborgen.....Feels Good....Goooood!! :D

Heftig verhaal, ook je auto flink in de kreukels. Ben maar blij dat je zo'n auto reed want met een klein ding was het misschien anders afgelopen.
Succes met herstel.

Heftig verhaal, ook je auto flink in de kreukels. Ben maar blij dat je zo'n auto reed want met een klein ding was het misschien anders afgelopen.
Succes met herstel.

Zeker heftig...ja kleine auto was ik ingeblikt.
Maar toch tegenpartij was de winnaar met de meeste kg, + - 2500kg tegenover mijn 1150kg..dan leg je het af.
Beide 80km/u, hij blaast mij zo de sloot in...
Maar goed ik probeer het te vergeten
Mijn focus ligt nu bij het sporten

thnxs

Laatst bewerkt:
Vorige week in de super een oud collega, Jordy, gesproken, ongeveer 30 jr denk ik, vrijgezel.
Ik had hem ruim anderhalf jaar niet meer gezien.
Hij ging z'n grootouders bezoeken en had even wat lekkers gekocht.

Slachtoffer van een zeer zwaar verkeersongeval met zeer ernstig letsel, in okt 2015.
Hij is eveneens van de weg gereden, maar in zijn geval door een dronken Poolse automobilist.
En met z'n auto tegen een boom geknald.
Bevestiging van de autogordel was los geschoten.

-een aantal ribben gebroken
-2 ingeklapte longen
-schouder gebroken en kan nu niet meer volledig zijwaarts heffen.
-milt gescheurd en was verwijderd.
-voet gebroken

De Poolse chauffeur is z'n rijbewijs af gepakt, had verder geen cent te makken, dus van een kale kip kun je niet plukken.

Jordy is inmiddels weer voor 4 dgn/wk aan het werk.
Heeft wel een beperking in zijn rechter schouder / arm.
Een operatie geeft geen garantie voor herstel

Pffff

pffff... zo zie je maar hoe het leven kan gaan. :( Das echt klote...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven