Fitness Seller

Bosco's Ongeval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had al aangekondigd niet op mijn verjaardag aub...ze zullen er rekening meehouden...hoop ik
ja die 80 gaat er komen hoor ;)
Ik hoop dat ze zich eraan houden.... Maar ja...... ziekenhuizen he.. :o :rolleyes:

OP naar 80 kg BP! :lifter:
 
Ik hoop dat ze zich eraan houden.... Maar ja...... ziekenhuizen he.. :o :rolleyes:

OP naar 80 kg BP! :lifter:
Volgende week de gehele week. 80..zondag beginnen....nee idd geen karnaval hier
 
Zojuist gebeld door opname
Morgenvroeg 07.30 aanwezig en 08.30 gaat de laatste schroef eruit.....eindelijk
 
Direct aan de beurt 's morgens. Beter kan niet. Hopen dat alles goed gaat Boss.
 
Laat ze hem er maar goed uitpeuteren... Maar iig staat het nu vast. Moet toch ook wel fijn zijn dat je nu weet waar ej aan toe bent.

In ieder geval.. niet te druk maken nu... en heel veel succes vast voor morgen! Hou je taai he! :kiss:
 
Laat ze hem er maar goed uitpeuteren... Maar iig staat het nu vast. Moet toch ook wel fijn zijn dat je nu weet waar ej aan toe bent.

In ieder geval.. niet te druk maken nu... en heel veel succes vast voor morgen! Hou je taai he! :kiss:
Dank je Marina xx ;)
 
dus toch morgen nog aan de beurt, misschien maar beter ook dan is het maar achter de rug
hopelijk gaat het een beetje vlotjes
succes morgen
 
dus toch morgen nog aan de beurt, misschien maar beter ook dan is het maar achter de rug
hopelijk gaat het een beetje vlotjes
succes morgen
thnxs Droop dat hoop ik ook
Ze hebben het weekend even afgewacht met evt calamiteiten met karnaval maar stond dus alvast
 
Nou dat ging allemaal best lekker. Taxi was wat vroeg. Dus ik was ook al vroeg standby voor de operatie.
Ik werd ook al een 15 min eerder opgehaald.
Deze keer had de anathesist een andere verdoving gebruikt bij de ruggeprik..deze zal dan ook wat eerder uitgewerkt zijn dit ook omdat de operatie maar hooguit een 30 min duurde. Ontbijtje zit erin. 4 sneetjes volkoren met boter ham en kaas, 2 gek eitjes en n bakkie koffie weggespoeld met een glas chocolade casseine. banaantje lekker allemaal..wellicht eind van de middag naar huis

IMG_20180213_104538_1_resized_20180213_104942448 (002).jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is een beste schroef zeg :eek:
 
Wat is het voor materiaal? Het ziet er niet uit als titanium dacht ik?
 
Haha ja daar heb je gelijk in, weg ermee :p
 
Opgeruimd staat netjes! :D
Nu lekker zo naar huis en weer op naar herstel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven