XXL Nutrition

Bosco's Ongeval (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja.... beter het hele verhaal helder op tafel. Alleen jammer van de vermoedelijke uitkomst :(
Flexie in de enkel is dan waarschijnlijk over als hij vastgeschroefd wordt.

dat valt toch reuze mee...ik kan dan toch redelijk goed lopen...wandelen iig zonder pijn
 
Zjuist alweer voor de 2e keer deze week bij de smoelensmid geweest
1e keer mondhygieniste en 2e keer tandarts.
Er kwam steeds meer ruimte tussen mn kies....
Leek wel op een volkstuintje met broccolli..haha
De charmante tandarts gebruikte mn pecs als werkbank...vol met gereedschap
Ik lag lekker te stuiteren.....gereedschap op de vloer haha "verdoven dan maar"? ...."Graag"!!

Laat dat Kerstdiner maar komen.....;)
 
Daar ben je in ieder geval vanaf. :D
 
Gisteren weer Fysio gehad.. weer de 1e keer sinds de laatste operatie op 10-11....ik krijg er weer n jaar bij
Hij voelde wat stijf en met beperkte bewegingsuitslag aldus de Fysio JP.
 
Mooi dat je er weer een jaartje bij hebt!
Nu voelt het nog wat stijf.... maar dat komt vanzelf weer wat losser :) Op naar 2018 en herstel he!
 
Bedankt voor jullie support en advies!!

Fijne jaarwisseling
En een gezond en succesvol 2018

;)
 
15-01-2018.jpg

Vandaag maar weer een foto en een gesprek.
De schroef wordt toch verwijderd, dit is wel beter voor in de toekomst
Ik heb ook een verwijzing gekregen voor een orthopedische schoen, zelf om gevraagd, daar mijn voet naar buiten roteert en wegzakt.
Op de foto zie je in het midden onder de schroef ter hoogte van het kraakbeen in de ronding een donker vlek...dit is een slijtage plek.
Ik ontkom er niet aan dat dat zich uitbreidt, met als gevolg bot op bot...wannneer de pijn steeds groter wordt gaat hij mn voet vastzetten.
Ik blijf daarbij wel mobiel dus kan gewoon door wandelen

Dus maar weer wachten voor een oproep van een operatie....tja
 
De schroef wordt toch verwijderd
Toch maar wel dus.
Ik heb ook een verwijzing gekregen voor een orthopedische schoen, zelf om gevraagd, daar mijn voet naar buiten roteert en wegzakt.
Good call denk ik.
Op de foto zie je in het midden onder de schroef ter hoogte van het kraakbeen een donker vlek...dit is een slijtage plek.
Ik ontkom er niet aan dat dat zich uitbreidt, met als gevolg bot op bot...wannneer de pijn steeds groter wordt gaat hij mn voet vastzetten.
Dat is wel resoluut. Onontkoombaar dus?
Ik blijf daarbij wel mobiel dus kan gewoon door wandelen
Gelukkig.
Dus maar weer wachten voor een oproep van een operatie....tja
Moet je weer onder het mes... :o Hopelijk de laatste keer dan (uitgezonderd het vastzetten).
 
Alle moed maar weer bij elkaar rapen tjonge jonge :(

+ sen en - nen ;)
 
Vandaag maar weer een foto en een gesprek.
De schroef wordt toch verwijderd, dit is wel beter voor in de toekomst
Ik heb ook een verwijzing gekregen voor een orthopedische schoen, zelf om gevraagd, daar mijn voet naar buiten roteert en wegzakt.
Op de foto zie je in het midden onder de schroef ter hoogte van het kraakbeen in de ronding een donker vlek...dit is een slijtage plek.
Ik ontkom er niet aan dat dat zich uitbreidt, met als gevolg bot op bot...wannneer de pijn steeds groter wordt gaat hij mn voet vastzetten.
Ik blijf daarbij wel mobiel dus kan gewoon door wandelen

Dus maar weer wachten voor een oproep van een operatie....tja
Toch beter dat de schroef er wel uit gaat dus... Al een planning wanneer?

Wel goed dat je die schoen aan kan laten meten.

Maar wat enorm balen van ed slijtage :( Das wel een domper. Vastzetten zal de pijn misschien verminderen maar het beperkt je ook weer.
Gelukkig blijf je wel mobiel!

Ik duim voor je dat de schroef er dan snel uitkan. Anders ben je net weer een beetje hersteld en moet je dan weer... Dat zou balen zijn.

Maar kop op he! Moed oprapen en hou hoop hoor! Je kan dit echt! :kiss:
 
Toch beter dat de schroef er wel uit gaat dus... Al een planning wanneer?

Wel goed dat je die schoen aan kan laten meten.

Maar wat enorm balen van ed slijtage :( Das wel een domper. Vastzetten zal de pijn misschien verminderen maar het beperkt je ook weer.
Gelukkig blijf je wel mobiel!

Ik duim voor je dat de schroef er dan snel uitkan. Anders ben je net weer een beetje hersteld en moet je dan weer... Dat zou balen zijn.

Maar kop op he! Moed oprapen en hou hoop hoor! Je kan dit echt! :kiss:

Jaaa ik krijg vanzelf een oproep binnen enkelen mnd
Die schoen ga ik meteen achter aan.
Tja slijtage ontkom je niet aan...kraakbeen is weg dus wordt alleen maar meer die slijtage
 
Dus toch die schroef eruit? Damn, hou je taai, ouwe reus!
 
Blehhh... .zit even niet mee... :mad:
 
Volgens mij had je het al eens gezegd van dat vastzetten..... maar als het echt die richting op gaat is dat toch weer een tegenvaller. Hou de moed erin hoor!
 
het zit allemaal niet echt mee, blijft de moed er wel een beetje in toch?

Ja och ff n dipje ...maar dan weer verder hé....moet

Dus toch die schroef eruit? Damn, hou je taai, ouwe reus!

Toekomstgericht is toch wel beter...

Blehhh... .zit even niet mee... :mad:

Nee idd ...toch zelf maar weer iets van maken...moet wel weer verder

Volgens mij had je het al eens gezegd van dat vastzetten..... maar als het echt die richting op gaat is dat toch weer een tegenvaller. Hou de moed erin hoor!

Je ziet de slijtageplekken op de foto...en dat is alleen door het lopen dus langzamerhand wordt dat erg pijnlijk
en dan wordt hij vastgezet maar kan dan wel gelukkig blijven lopen
 
Dipje mag en is ook niet meer dan logisch. Het valt toch tegen als je het eigenlijk in je achterhoofd weet maar T dan toch weer uitgesproken wordt :sad:

Maar kop op he! De toekomst kan je niet voorspellen dus hou je ogen vooruit gericht!

Je kan het hoor! :kiss: sterkte
 
Dipje mag en is ook niet meer dan logisch. Het valt toch tegen als je het eigenlijk in je achterhoofd weet maar T dan toch weer uitgesproken wordt :sad:

Maar kop op he! De toekomst kan je niet voorspellen dus hou je ogen vooruit gericht!

Je kan het hoor! :kiss: sterkte

Tja...het is elke keer weer iets anders wat erbij komt

(Gelukkig heb ik n brede rug die de zware last kan dragen)

Dank je Marina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven