XXL Nutrition

Bosco's Ongeval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag naar de Othopedische schoenmaker geweest voor het opmeten en een gipsafdruk voor het vervaardigen van een aangepaste schoen op maat. kan nog ff duren voordat hij klaar is 1-2mnd
Deze schoen geeft rondom veel meer steun dan een confektieschoen en zal het wegzakken van mn voet wat vertragen.
Worden stevige stappers...
 
Dat klinkt goed!
Ik hoop dat het sneller zal gaan dan die 1-2 maanden... Maar als je er profijt van hebt is het mooi meegenomen!
 
Dat zal flink schelen dan. Hopen dat het inderdaad de slijtage vertraagd.
 
Vandaag naar de Othopedische schoenmaker geweest voor het opmeten en een gipsafdruk voor het vervaardigen van een aangepaste schoen op maat. kan nog ff duren voordat hij klaar is 1-2mnd
Deze schoen geeft rondom veel meer steun dan een confektieschoen en zal het wegzakken van mn voet wat vertragen.
Worden stevige stappers...
Hopelijk werkt dat goed, ja.
Kan je die ook bij het liften aanhouden, of is het meer bij staan en wandelen?
 
Hopelijk werkt dat goed, ja.
Kan je die ook bij het liften aanhouden, of is het meer bij staan en wandelen?
Lijkt me wel omdat deze schoen als n 2e huid om je voet zit
Ik til ook niet meer zwaar dus dat valt wel mee.
Ik heb nu de gehele dag mn booties aan...ook met sport...dat gaat gewoon goed.
De booties zijn wel zwaarder en dat merk je met hanging knee raises ;)
 
Lijkt me wel omdat deze schoen als n 2e huid om je voet zit
Ik til ook niet meer zwaar dus dat valt wel mee.
Ik heb nu de gehele dag mn booties aan...ook met sport...dat gaat gewoon goed.
De booties zijn wel zwaarder en dat merk je met hanging knee raises ;)
Ah OK, dat laatste is wel een extra zware training ja.
 
Vorige keer bij het 1e bezoek had de Orthopedische schoenmaker mn voet gemeten en een gipsafdruk gemaakt van beide voeten.

Vandaag gaan passen voor het binnenwerk en een beetje gefine tuned en dan krijg ik binnenkort een proefmodel om een aantal weken uit te testen, voordat de complete schoen wordt gemaakt
Nog steeds houd ik vocht vast in m'n enkel sinds de operatie 10-11-17 bijna 3mnd geleden...dus nog steeds wat onrustig.
 
Vorige keer bij het 1e bezoek had de Orthopedische schoenmaker mn voet gemeten en een gipsafdruk gemaakt van beide voeten.

Vandaag gaan passen voor het binnenwerk en een beetje gefine tuned en dan krijg ik binnenkort een proefmodel om een aantal weken uit te testen, voordat de complete schoen wordt gemaakt
Nog steeds houd ik vocht vast in m'n enkel sinds de operatie 10-11-17 bijna 3mnd geleden...dus nog steeds wat onrustig.
Is ook vreselijk duur toch? Ik begreep iets van ruim over de 1000 Euro voor een paar schoenen.
 
Is ook vreselijk duur toch? Ik begreep iets van ruim over de 1000 Euro voor een paar schoenen.

Ik heb ook al gehoord van € 2500,00 ambachtelijk handwerk en kwaliteitsleer
Wordt allemaal verhaalt op de tegenpartij..zelfs eigen risico
 
Ik heb ook al gehoord van € 2500,00 ambachtelijk handwerk en kwaliteitsleer
Wordt allemaal verhaalt op de tegenpartij..zelfs eigen risico
Dat is dan iets.... je moet al genoeg bloeden door diens schuld :(
 
Dat is dan iets.... je moet al genoeg bloeden door diens schuld :(
Och die malloot is mij al lang vergeten....verzekering dekt de schade...daar voelt hij niks van :mad:
 
Och die malloot is mij al lang vergeten....verzekering dekt de schade...daar voelt hij niks van :mad:
En dat soort idioten weten niet wat ze achterlaten... qua lichamelijk/psychische schade... ze zouden eens moeten weten... :sad:
 
worden het ook een beetje mooie schoenen, dat ze er voor dat geld wel een paar mooie stappers van maken
 
worden het ook een beetje mooie schoenen, dat ze er voor dat geld wel een paar mooie stappers van maken
tzt een model uitzoeken....ik denk n beetje stoere bergschoenmodel.....maar best wel modieus
tja het is een aangepaste schoen ......dussss
 
Vanmorgen mn testschoen opgehaald en 1 week uitproberen.

Zojuist gebeld door Anesthesie ...de operatie is binnenkort (wellicht binnen 1-2 wkn)
 
Vanmorgen mn testschoen opgehaald en 1 week uitproberen.

Zojuist gebeld door Anesthesie ...de operatie is binnenkort (wellicht binnen 1-2 wkn)
Hopen dat hij bevalt. De eerste schoen die een vriend van mij kreeg beviel hem niet.
 
Hopen dat hij bevalt. De eerste schoen die een vriend van mij kreeg beviel hem niet.
Hij past als gegoten letterlijk en figuurlijk...is wat stijver ook daardoor...maar is goed te doen hoor

Zit ik lekker in mn flow wordt ik weer opgeroepen dammmmm
 
Fijn dat de test schoen binnen is! Nu goed testen en hopen dat het je gaat helpen he!

Oei... das in ene snel... met je B-day in het ziekenhuis ? :(
Maar als het nog 1-2 weken is kan je nog wel even die 80 kg BP scoren he! ;) :D
 
Fijn dat de test schoen binnen is! Nu goed testen en hopen dat het je gaat helpen he!

Oei... das in ene snel... met je B-day in het ziekenhuis ? :(
Maar als het nog 1-2 weken is kan je nog wel even die 80 kg BP scoren he! ;) :D

Ik had al aangekondigd niet op mijn verjaardag aub...ze zullen er rekening meehouden...hoop ik
ja die 80 gaat er komen hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven