MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Klopt idd.

Kijk maar eens naar de bijgevoegd link van GetBig Com. een standaard massa schema voor de mr Olympia....

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=406458.0

Perusing this board I couldnt help but notice the constant references to "cycles" with relatively low levels of testosterone, complaints about how testosterone makes you look "puffy," how other anabolics are so much superior to testosterone and even read someone suggest trenbolone as a first cycle.

If you have zero interest in becoming a successful bodybuilder then by all means pursue drug stacks with low - or zero - testosterone.

The fact of the matter is testosterone is the single most important drug in bodybuilding. First off, the concept of "cycles" is a terrible idea if you are trying to develop an outstanding physique. Do not ever come off testosterone, this should be common sense. You need higher testosterone levels than the human male will naturally produce to maintain - and obviously build - an impressive amount of muscle mass. A typical pro (or any successful bodybuilder for that matter) would have an offseason drug stack based around the "blast and cruise" concept. For example:

Weeks 1-12
4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained

Weeks 13-16
2,000mg testosterone in various esters
16iu serostim daily
1,000mg equipoise
1,000mg deca durabolin

REPEAT to some degree, changing varying drug doses etc.

The point is that testosterone is necessary in large doses to promote muscle growth and size and to maintain that same muscle. In fact, there are a number of current pros whose offseason drugs are simply testosterone, deca, hgh and insulin. Trenbolone, equipoise, etc. often have an extremely amplified effect on metabolism and make it harder to gain weight when testosterone assists in letting most nutrients go into muscular (and yes, fat) storage.

The biggest bodybuilders are on the most testosterone, end of story.

En bovenstaande word dan wel geloofd eerlijk waar gaat het heen haha. Dit zijn lijsten die mensen niet overleven misschien een alien ofzo maar een mensen no way !!

Ik kan er toch niet goed bij dat mensen bewust hun gezondheid zo hard kapot maken. Then again, er zijn ook veel mensen die kettingrokers zijn.

En bovenstaande word dan wel geloofd eerlijk waar gaat het heen haha. Dit zijn lijsten die mensen niet overleven misschien een alien ofzo maar een mensen no way !!

Tja maar het zijn topprofi heh
Lees het stuk maar eens door. vermoedelijker werd dit door oa Phil Heath gebruikt voor de bulking

dus 5 gr Test+ 2 gr Deca (incl NNP)+ 2 Gr Equipose+ 1 gr Tren+ de rest nog!! per week

Tja maar het zijn topprofi heh
Lees het stuk maar eens door. vermoedelijker werd dit door oa Phil Heath gebruikt voor de bulking

dus 5 gr Test+ 2 gr Deca (incl NNP)+ 2 Gr Equipose+ 1 gr Tren+ de rest nog!! per week
Als je aan zulke dosissen zit zou ik niet eens aan Pro bben mee willen doen, je krijgt er amper wat door en je zet je gezondheid op het risico

Wat een hoeveelheden zeg de t*ring, zowel die pro's als dat jochie..

• Topic Starter Topic Starter
Damn die video heeft al 70k views...

Ik heb zoiets al meerdere keren gezegd op dit forum. Meestal werd ik gewoon uitgelachen. Het feit dat de echte pro's industriële hoeveelheden binnen kappen is nu eenmaal een feit. Als je echt gelooft dat je zo kan worden op wat test en Tren dan ben je gewoon naïef.

De rol van genen is heel belangrijk maar zwaar overschat. Hoewel ze dankzij hun genen dergelijke hoeveelheden wel aankunnen en overleven. Ik denk dat veel mensen bij zo een dosissen heel zware sides zouden krijgen.

Jongend, dit wordt me nieuwe kuur. Zoek alleen nog sponsors:p

200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily

Jongend, dit wordt me nieuwe kuur. Zoek alleen nog sponsors:p

200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily

stuur je cv naar lokale apotheek, ???heel misschien???

Volgens mij mis ik een gedeelte want zit hij zijn eigen carierre niet onwijs in de weg door nu openlijk te gaan praten over z'n AAS use? Dat iedereen daar juiced spreekt voor zich maar om er nou openlijk over te praten? Als die jongen ooit nog ver wilt komen m.b.t. sponsoring etc kan hij dit nu wel vergeten?

Het kan nooit kloppen wat hij roept dan zouden pro's een kitspuit moeten gebruiken denk toch eens na. Mensen op dit forum voelen al sides als ze er naar kijken. Gewoon logische denken dit overleeft geen mens

Hmm is die Peanuthead hier niet? Is hij nog op vakantie? (ik begrijp nu een beetje wat zijn geheim is) :D

Het kan nooit kloppen wat hij roept dan zouden pro's een kitspuit moeten gebruiken denk toch eens na. Mensen op dit forum voelen al sides als ze er naar kijken. Gewoon logische denken dit overleeft geen mens

Ze zijn dan ook niet begonnen met zo een kuur hè man. Dit is na jaaaarenlang gebruik. Jay cutler is al over de 40 dus je kan tellen.

Dat je blijft verder zetten in je naïviteit is onbegrijpelijk. Misschien wat minder de kop in het zand steken.

Ze zijn dan ook niet begonnen met zo een kuur hè man. Dit is na jaaaarenlang gebruik. Jay cutler is al over de 40 dus je kan tellen.

Dat je blijft verder zetten in je naïviteit is onbegrijpelijk. Misschien wat minder de kop in het zand steken.

Dan ga je er van uit dat je elke kuur meer en meer moet pakken wat complete onzin is.

Enige wat gebeurt en spreek uit eigen ervaring is de sides worden meer en de resultaten stagneren.
Als je een jaar lang tren pakt en je begint met 200mg pw gaat verhogen per maand met 100mg zul je merken dat bij 400-500mg de sides gruwelijk worden en de gaines in verhouding tot de genome mg niet meer word. Dus het feit wel of niet verhogen ligt er niet in wat je al gedaan hebt en of je het aan kunt maar wat laat je er langs lopen om de bijwerkingen tegen te houden. Arimidex, nolvadex, proviron kun je het beste dan ook bij de hand houden dan al niet mee laten lopen. Voeg daar halotestin aan toe en wat test en je hebt een cut kuur om bang van te worden. En zoals opvalt alles om oestrogeen tegen te gaan omdat je tepels anders op de grond vallen

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 12:25 ----------

Ik heb geen last van naïviteit maar realiteit. Ik weet zelf heel goed wat idioten kuurtjes doen en opleveren en te geloven dat dat werkt was van mij heel dom en naïv.

Ik heb zoiets al meerdere keren gezegd op dit forum. Meestal werd ik gewoon uitgelachen. Het feit dat de echte pro's industriële hoeveelheden binnen kappen is nu eenmaal een feit. Als je echt gelooft dat je zo kan worden op wat test en Tren dan ben je gewoon naïef.

De rol van genen is heel belangrijk maar zwaar overschat. Hoewel ze dankzij hun genen dergelijke hoeveelheden wel aankunnen en overleven. Ik denk dat veel mensen bij zo een dosissen heel zware sides zouden krijgen.

Dat is iets wat mij meer interesseert dan hun dosissen. Wat die pro's zoal binnenkappen om de sides te verhelpen/maskeren.

Terug
Naar boven