MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Bazig fysiek, bazige openheid, bazige broek hierboven, alleen die tong mag die tijdens het posen wel binnen houden op zich.

Wat jij gelooft, is jouw probleem. Dus jij stelt dat je na 10 kuurtjes van 12 weken 500mg test E nog steeds blijft groeien. Lol. Sorry dit topic zit echt vol naïeve mensen.

Dat is niet wat ik zeg.

En ja mensen zullen zeer zeker na meerdere 500mg test kuurtjes er nog van groeien.

Ik geloof dat dit forum vol zit met mensen die na jaren 24/7/365 natty test nog prima gainen dus denken dat je na 1x een verhoogde dosis synthetische test je de volgende x nog meer moet pakken om überhaupt iets te gainen is gewoon retarded.

Dat is niet wat ik zeg.

En ja mensen zullen zeer zeker na meerdere 500mg test kuurtjes er nog van groeien.

Ik geloof dat dit forum vol zit met mensen die na jaren 24/7/365 natty test nog prima gainen dus denken dat je na 1x een verhoogde dosis synthetische test je de volgende x nog meer moet pakken om überhaupt iets te gainen is gewoon retarded.

Onzin man, net als dat er een 'natty max' is is er idem een max die je kan bereiken onder invloed van een bepaalde dosering externe hormonen....

Anders zou je gewoon ieder jaar 2-3 testo kuurtjes kunnen zetten a 500 en groter worden dan de pro's als je maar lang genoeg spuit en bridged.

10:40 heeft hij het nou over een medicijn dat tren sides stopt?

Kan de naam niet goed verstaan...

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/pramipexol.aspx?mId=10698&rId=898

Stimuleert dopamine en houdt zo prolactine laag. Met hoge dopamine niveau's heb je altijd laag prolactine. Prolactine niveau's zoals bij deca of tren gebruik kan gyno geven en verdoet libido. Medicijn lijkt op dostinex.

Ik ken trouwens alleen dostinex en zo onschuldig is het niet met de gele sticker en plotselinge aanvallen van slaap en algehele dufheid en andere perioden (bij voorkeur als ik juist wel wil slapen) van slapeloosheid. Voor de lol neemt je deze medicatie niet.

En het doet alleen iets met prolactine, mentale roid rage achtige sides blijf je houden als je er gevoelig voor bent.

Laatst bewerkt:
Onzin man, net als dat er een 'natty max' is is er idem een max die je kan bereiken onder invloed van een bepaalde dosering externe hormonen....

Anders zou je gewoon ieder jaar 2-3 testo kuurtjes kunnen zetten a 500 en groter worden dan de pro's als je maar lang genoeg spuit en bridged.

Dat is ook niet wat ik zeg.

Hij zegt dat omdat hij 40 jaar zou zijn hij op die dosissen zit en dan ga je er van uit dat hij na elk kuurtje verhoogd heeft.

Zoals meerdere mensen zeggen die kuur die die jongen gezet heeft is gigantisch en hij had veel groter moeten zijn op die dosis.

Wat jij gelooft, is jouw probleem. Dus jij stelt dat je na 10 kuurtjes van 12 weken 500mg test E nog steeds blijft groeien. Lol. Sorry dit topic zit echt vol naïeve mensen.

Dat is niet wat ik zeg.

Begrijpend lezen blijft lastig :p

@int3x0r
Het is geen kwestie van geloof maar een kwestie van dat downregulatie van receptoren niet bestaat. Je blijft hetzelfde reageren op een kuur alleen als je met kuur 1 al 10kg gewonnen hebt zal je heel veel meer moeite moeten doen om dit ook te halen bij kuur 2. Groei vraagt exponentieel toenemende inspanning.
En voor je mensen naïef noemt zou je jezelf ook kunnen motiveren. Je komt nu behoorlijk dom over, zeker als je anderen naïef gaat noemen.

@Unstoppable
Wat is precies onzin? I Xyzyx I schrijft nergens iets wat strijdig is met jou uitspraak. Hij schrijft dat heel veel mensen op dit forum nog lang niet zover zijn dat test 500 niet meer werkt. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.

@int3x0r
Het is geen kwestie van geloof maar een kwestie van dat downregulatie van receptoren niet bestaat. Je blijft hetzelfde reageren op een kuur alleen als je met kuur 1 al 10kg gewonnen hebt zal je heel veel meer moeite moeten doen om dit ook te halen bij kuur 2. Groei vraagt exponentieel toenemende inspanning.
En voor je mensen naïef noemt zou je jezelf ook kunnen motiveren. Je komt nu behoorlijk dom over, zeker als je anderen naïef gaat noemen.

@Unstoppable
Wat is precies onzin? I Xyzyx I schrijft nergens iets wat strijdig is met jou uitspraak. Hij schrijft dat heel veel mensen op dit forum nog lang niet zover zijn dat test 500 niet meer werkt. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.

Je kunt niet blijven groeien op enkel 500mg test, daar zit net zo goed een max aan. Wanneer je die bereikt is dan weer meer genetics maar goed, wat ik van zijn bericht begreep is dat je altijd zult blijven groeien op 500 test.

@int3x0r

Met naïef bedoel ik lichtgelovig, niet dom.

Als je spreekt over genen. Arnold was imo een voorbeeld van goeie genen. Hij was in z'n prime 107kg voor 1m88. Toen slikte m'n Dbol als snoepjes (primo aanvullend etc). Nu heb je monsters van 1m70 die de 130-140kg aantikken. Die absurde toename kan je niet enkel op verbeterde technieken, voeding, hgh, slin steken.

De dosissen bij de wereldtop zijn onvatbaar hoog. Er zijn genoeg "hardcore" BB fora waar zulke cycles als "normaal" worden beschouwd. 6-7000mg injectables + orals + 20-30 iu Hgh + slin + synthol + mfg + ...

Je kunt niet blijven groeien op enkel 500mg test, daar zit net zo goed een max aan. Wanneer je die bereikt is dan weer meer genetics maar goed, wat ik van zijn bericht begreep is dat je altijd zult blijven groeien op 500 test.

Nee, bedoelde dat het niet nodig was om na elke kuur dosis te verhogen waardoor je dus wel extreem lang bezig bent voor je op zulke dosissen zit.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 16:08 ----------

Als je spreekt over genen. Arnold was imo een voorbeeld van goeie genen. Hij was in z'n prime 107kg voor 1m88. Toen slikte m'n Dbol als snoepjes (primo aanvullend etc). Nu heb je monsters van 1m70 die de 130-140kg aantikken. Die absurde toename kan je niet enkel op verbeterde technieken, voeding, hgh, slin steken.

De dosissen bij de wereldtop zijn onvatbaar hoog. Er zijn genoeg "hardcore" BB fora waar zulke cycles als "normaal" worden beschouwd. 6-7000mg injectables + orals + 20-30 iu Hgh + slin + synthol + mfg + ...

T lijkt mij dat je met die hoeveelheden gewoon continue bezig bent jezelf in leven te houden :o

Enkele grammen kan ik nog wel geloven maar 10 gram zoals in dat ene schema geopperd wordt lijkt me wel echt ziekelijk veel. Kijkend naar wat andere halen wat zou je natty max zijn als je 1 gram tren zet. Denk dat je dan toch ook wel ren monster bent voordat je daar de volledige potentie uit gehaald hebt.

Zal me niet verbazen dat deze jongen zoveel moet spuiten omdat hij in zeer korte tijd extreem veel op moet bouwen terwijl andere pro's al tientallen jaren bezig zijn.

Dat bedoel ik dus met begrijpend lezen. Lees nog een paar keer en je ziet vanzelf dat hij dit niet schreef.

Waarom je Arnold erbij haalt en dosissen van pro's die je ook maar van horen zeggen hebt is me een raadsel. In de reactie die ik quote ging het over 12 weken kuurtjes van 500mg. Dat is voor stervelingen zoals jij en ik. Dan hoef je echt niet met elke kuur meteen te verhogen.

En of naïef nu lichtgelovig of dom betekent je onderbouwt niks. Ik wacht concreet op een verhaal waar je receptor downregulatie of een ander mechanisme aantoont waarmee je aannemelijk maakt dat je belachelijke zware kuren moet zetten meteen na een eerste kuur. Ik ben verre van lichtgelovig, ik lach bijvoorbeeld om de hardcore BB fora. Die zijn allemaal VS Mike it is amazing.....tellsell niveau. Op dat soort fora lees ik trouwens ook zelden iets van een onderbouwing van waarom ze zoveel zetten maar merk ik een sfeer van tegen elkaar opbieden van ik durf nog meer te spuiten dan jij.....

Enige wat gebeurt en spreek uit eigen ervaring is de sides worden meer en de resultaten stagneren.

Komt dit mede door gewenning aan het product? Hoe kan het dan dat de sides dan wel heftiger worden terwijl de resultaten stagneren?

Als je spreekt over genen. Arnold was imo een voorbeeld van goeie genen. Nu heb je monsters van 1m70 die de 130-140kg aantikken.

Bij genetisch een voordeel hebben op anderen denk ik meer aan;
-aanhechtingspunten van de spieren(symmetrisch > asymmetrisch)
-algemene gezondheid
-snellere gains/massa aanzetten of weinig vet aanzetten. Alhoewel dit flink te beïnvloeden is door eetgedrag en slecht te controleren is. Dan zou je een testgroep en een controle groep van mensen met dezelfde bouw moeten hebben, die onder dezelfde omstandigheden trainen en eten met hetzelfde eet en trainschema. (dan is trainverleden geeneens meegerekend ivm noobgains)
Dit is praktisch onmogelijk.

En tja, als je 1,70m bent dan ben je op 80kg al aardig buff, laat staan 130-140kg:D

Ik wacht concreet op een verhaal waar je receptor downregulatie of een ander mechanisme aantoont waarmee je aannemelijk maakt dat je belachelijke zware kuren moet zetten meteen na een eerste kuur.

Nu verdraai jij mijn woorden. Waar schrijf ik dat je zo een monsterkuur moet nemen meteen na je eerste kuur? Als je als pro moet meedraaien op wereldniveau ben je vele jaren onderweg.

Jouw stelling, dat dergelijke dosissen ongeloofwaardig zijn, berust net als de mijne op horen zeggen.

De kerel uit het filmpje spuit 7cc EOD. Een 7 cc per week is al veel laat staan EOD. Volgens mij is hij de regel en niet een nobody die massa's moet kuren om mee te draaien.

Nu verdraai jij mijn woorden. Waar schrijf ik dat je zo een monsterkuur moet nemen meteen na je eerste kuur? Als je als pro moet meedraaien op wereldniveau ben je vele jaren onderweg.

Jouw stelling, dat dergelijke dosissen ongeloofwaardig zijn, berust net als de mijne op horen zeggen.

De kerel uit het filmpje spuit 7cc EOD. Een 7 cc per week is al veel laat staan EOD. Volgens mij is hij de regel en niet een nobody die massa's moet kuren om mee te draaien.

Nu begin je weer over pro's de discussie ging over mensen zoals jij en ik met 500mg test kuurtjes. Wat kan mij die pro's nu schelen!! Jij schrijft dat je meteen moet ophogen en anders ben je naïef. En je presenteert kuren die een totaal verkeerd beeld geven wat normaal kuren is.

Hij zegt 7cc EOD te spuiten. Dat bedoel ik nu exact met naïef. Jij gelooft hem meteen omdat hij iets beweert en wij zijn dan naïef omdat wel zaken in twijfel trekken en om onderbouwing vragen. Ja right :D

Weet niet of mensen het met me eens zijn, Maar door al die synthol als hij zijn armen flexed. Veranderd er bar weinig bijna de zelfde vorm als non flexxed...

In de veronderstelling dat je constant on bent en er alles uithaalt bij elke kuur... dan heb je gelijk. Gelukkig gaan de meeste hier regelmatig off en boeten dus aan massa in.

Bovendien, wie kan zeggen dat hij echt elke gram spiermassa uit 500mg test-e haalt? Ik denk weinigen ;).

Meer is zeker niet altijd beter, meer kan verantwoord zijn om is echt goed te staan, maar meer vraagt ook zoveel meer inspanning om het vast te houden/is gewoon niet vast te houden nadien.

Dusja, beetje nutteloze discussie die jullie voeren.

eens biceps zijn niet egt best zit geen ronding in.
triceps staan te bol
snap zelf niet dat ie synthol pakt zou beeter af zijn zonder in mijn ogen
broek is wel baas.

Heeft die vent eigenlijk wel benen? Wat een grappenmaker dit zeg haha

Terug
Naar boven