Fitness Seller

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Die gast heeft ergens wel gelijk maar om hem te vergelijken met Jay Cutler etc. vind ik wel een beetje raar. Bostin gebruikt inderdaad wel hogere doseringen en ziet er zeker niet uit als de bekende pro's voor hun prime maar zijn startpunt is dan ook een die dramatisch ver aflag van iets wat we als athletisch kunnen beschouwen. Al met al lijkt die kerel ook enigzins verantwoord met zijn gear om te gaan en dat kunnen we alleen al opmerken uit het feit dat er geen orals genomen worden en hij van elk product exact kan vertellen wat het voor hem doet. Imo wordt er te hard op hem gebashed.

Nee, bedoelde dat het niet nodig was om na elke kuur dosis te verhogen waardoor je dus wel extreem lang bezig bent voor je op zulke dosissen zit.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 16:08 ----------

T lijkt mij dat je met die hoeveelheden gewoon continue bezig bent jezelf in leven te houden :o

Enkele grammen kan ik nog wel geloven maar 10 gram zoals in dat ene schema geopperd wordt lijkt me wel echt ziekelijk veel. Kijkend naar wat andere halen wat zou je natty max zijn als je 1 gram tren zet. Denk dat je dan toch ook wel ren monster bent voordat je daar de volledige potentie uit gehaald hebt.

Zal me niet verbazen dat deze jongen zoveel moet spuiten omdat hij in zeer korte tijd extreem veel op moet bouwen terwijl andere pro's al tientallen jaren bezig zijn.

Die 10 gr AAS per week zijn wel mr olympia gangers heh.
Waarom zou dat niet kunnen.
Er traint bij mij een jongen van net 20 jaar die al een jaar continue on is en pakt in totaal nu al zo'n 2,5 gr AAS per week continue zonder te stoppen met soms een korte bridge tussendoor.
Die jongen is C niveua verder niks. ik vind het helaas aannemelijk dat er gekken zijn op olympia niveau die absurde doses van 10 gr per week nemen. Het zal echt niet gelogen zijn.

Die 10 gr AAS per week zijn wel mr olympia gangers heh.
Waarom zou dat niet kunnen.
Er traint bij mij een jongen van net 20 jaar die al een jaar continue on is en pakt in totaal nu al zo'n 2,5 gr AAS per week continue zonder te stoppen met soms een korte bridge tussendoor.
Die jongen is C niveua verder niks. ik vind het helaas aannemelijk dat er gekken zijn op olympia niveau die absurde doses van 10 gr per week nemen. Het zal echt niet gelogen zijn.

Die nemen ook heel veel andere spullen buiten aas he..

Maar goed, t zou maar zo kunnen..

Ik waag me er ieder geval niet aan.

Klopt idd.

Kijk maar eens naar de bijgevoegd link van GetBig Com. een standaard massa schema voor de mr Olympia....

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=406458.0

Perusing this board I couldnt help but notice the constant references to "cycles" with relatively low levels of testosterone, complaints about how testosterone makes you look "puffy," how other anabolics are so much superior to testosterone and even read someone suggest trenbolone as a first cycle.

If you have zero interest in becoming a successful bodybuilder then by all means pursue drug stacks with low - or zero - testosterone.

The fact of the matter is testosterone is the single most important drug in bodybuilding. First off, the concept of "cycles" is a terrible idea if you are trying to develop an outstanding physique. Do not ever come off testosterone, this should be common sense. You need higher testosterone levels than the human male will naturally produce to maintain - and obviously build - an impressive amount of muscle mass. A typical pro (or any successful bodybuilder for that matter) would have an offseason drug stack based around the "blast and cruise" concept. For example:

Weeks 1-12
4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained

Weeks 13-16
2,000mg testosterone in various esters
16iu serostim daily
1,000mg equipoise
1,000mg deca durabolin

REPEAT to some degree, changing varying drug doses etc.

The point is that testosterone is necessary in large doses to promote muscle growth and size and to maintain that same muscle. In fact, there are a number of current pros whose offseason drugs are simply testosterone, deca, hgh and insulin. Trenbolone, equipoise, etc. often have an extremely amplified effect on metabolism and make it harder to gain weight when testosterone assists in letting most nutrients go into muscular (and yes, fat) storage.

The biggest bodybuilders are on the most testosterone, end of story.

Toevoeging van de schrijver:

Most pros smoke a fair amount of marijuana throughout the day to help stimulate appetite. Klonopin is regularly utilized for the anxiety that inevitably occurs with this level of hormone usage. Roxicodone is probably the most widely used painkiller to combat intense pain from site enhancement protocols, bad injections, etc. When injecting that many times per day, the chance of infection is greatly increased and a lot of guys just a 10 day course of Bactrim off and on or if a site looks especially suspect from prior injection. Other prescription drugs for health support when using these quantities of drugs would be Beta Blockers, SSRI's and Statins.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 21:53 ----------

Die nemen ook heel veel andere spullen buiten aas he..

Maar goed, t zou maar zo kunnen..

Ik waag me er ieder geval niet aan.

Mij zeker niet gezien:eek: waanzin toch.
Weet je ik vraag me echt wel eens af die gasten die dat doen, die hebben toch geen respect voor hun lichaam? ieder kind weet toch dat je je lichaam bewust kapot maak met zoiets te doen...:(

Mij zeker niet gezien:eek: waanzin toch.
Weet je ik vraag me echt wel eens af die gasten die dat doen, die hebben toch geen respect voor hun lichaam? ieder kind weet toch dat je je lichaam bewust kapot maak met zoiets te doen...:(

Als je ziet hoeveel drugsverslaafden er zijn..

Zie ik mensen hun lichaam liever op deze manier kapot maken

Als je ziet hoeveel drugsverslaafden er zijn..

Zie ik mensen hun lichaam liever op deze manier kapot maken

Tja daar heb je wel gelijk in maar het is vergelijkbaar met een junkie maar tegengesteld.
Die BB zijn in feite ook ziek in hun hoofd.

Kan niet geloven dat mensen denken dat dit ook echt waarheid want dan heeft hij voor die hoeveelheden echt een shitty fysiek. Ik durf bijna te wedden dat Rob S in top shape nog van hem wint en dan hebben we het over iemand die nog niet 1 tiende neemt van wat hij hier opsomt en Rob is toch een huge manneke

Kan niet geloven dat mensen denken dat dit ook echt waarheid want dan heeft hij voor die hoeveelheden echt een shitty fysiek. Ik durf bijna te wedden dat Rob S in top shape nog van hem wint en dan hebben we het over iemand die nog niet 1 tiende neemt van wat hij hier opsomt en Rob is toch een huge manneke

Je hebt zelf ook 1000mg test en 600mg tren genomen, terwijl je er op dat moment nog wel veeel slechter bij stond.
Dus warom zou het niet kunnen?

Je hebt zelf ook 1000mg test en 600mg tren genomen, terwijl je er op dat moment nog wel veeel slechter bij stond.
Dus warom zou het niet kunnen?

Nou ik weet niet of je mijn fysiek erna hebt gezien ;). Maar heel veel meer had ik niet nodig om van 95kg met 22% vet naar 100kg met 4% te gaan. En als ik zijn doseringen zie die pakken de Nederlandse toppers die ik ken nog niet sommige hebben nog niet eens het geld om zoveel te pakken. Ik geloof eerder dat een Big Ramy veel gebruikt dan een andere pro. Tuurlijk 1000-1500mg test zal heel normaal zijn maar al die andere shit en zoveel kan een mens niet trekken. Er is zelfs een interview waarin flex wheeler zegt 1000mg test pw en wat deca en dat was het dat was bulk.

Maar probleem hier is mensen willen dit graag geloven zodat ze kunnen zeggen zie je zo kan ik niet worden want dan moet ik teveel gebruiken.

jullie vergeten allemaal de andere dingen dan test/tren/deca/diana/winny enzo;)

Gewoon bij elke meal slin zetten (en dan niet 2/3 iu;) )
om maar iets te noemen

Die kuren met 10gr aas en 20iu hgh geloof ik ook geen reet van, is allemaal sensatiezoekerij.
Vraag me ook hoef hoe je cholesterol beeld er uit ziet bij zoveel tren en ai's.
Dat kan gewoon niet lang goed gaan.

Maar aan de andere kant hoe lopen die gasten anders palumboism op?
Dat zal heus niet door 2gr aas in de week en een btje hgh komen. :p
Die gasten krijgen het gewoon voor elkaar om de evolutie terug te draaien en in een holbewoner te veranderen.

Die kuren met 10gr aas en 20iu hgh geloof ik ook geen reet van, is allemaal sensatiezoekerij.

Die gasten krijgen het gewoon voor elkaar om de evolutie terug te draaien en in een holbewoner te veranderen.

Ik geloof dat eerder komt door jarenlang zulke doseringen als 1000mg-2000mg test per week te zetten dat zal ik wel aan bijdragen en al natuurlijk nog de peptide en al die spullen en dat jaren lang

Geniaal, eerste keer dat ik die lees :roflol:

ik heb eens met n nederlandse pro gesprooken die iedereen wel kent en de man was heel open over steroide gebruik in zijn eigen gym.
maar 1000 test of 2000test lijkt er niet eens op.
het is eerder 5000 mg test als basis alleen al.
top 10 olympia is heel bruut maar gewoon gekkenwerk kwa roids denk dat iedereen met aardig kuur ervaaring dat wel snapt.

Terug
Naar boven