MuscleMeat

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Update 30e training 30-10-2019:

Warming up (lege squat stang + stretchen).

Squat 3x8 / 80 KG
Bent over row 3x8 / 77.5 KG
T-bar row 3x8 / 60 KG
Back extension 3x10 / 15 KG los gewicht
Bench press 3x10 / 70 KG
Pull down 3x10 / 70 KG
Military press 3x8 / 45 KG
Barbell curl 3x10 / 45 KG
Push down 3x10 / 37.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 140 KG

Ondanks een goede nachtrust kostte het mij vandaag veel energie om mijn oefeningen goed uit te voeren. Vreemd. Verder niks bijzonders te melden.
Op naar vrijdag.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
op hoeveel cm zit de taille?

Da’s een goeie... morgenvroeg even meten.

Ik blijf wel hangen op hetzelfde gewicht. Maar wordt sterker en de trainer in de sportschool zegt dat ik me er niks van aan moet trekken (gewicht)...
Ze boden mij hulp aan voor € 99,-. Dan krijg ik 8 weken lang hulp bij voeding, trainen, etc. etc.
Ik wil denk ik zo lang het kan op eigen houtje verder. Als ik echt niet meer verder kom dan kan ik nog altijd hulp inschakelen denk ik.
 
Net buikomtrek gemeten. 92~93 cm bij 72 KG.

Het gaat gelukkig langzaam aan omlaag :) maar het is zeker nog niet op het niveau wat ik wil hebben. Als ik mijn abs aanspan zijn ze goed zichtbaar maar er is nog een duidelijk vetlaagje aanwezig :D ik schat 19-20%...
 
Update 31e training 1-11-2019:

Warming up (cardio, lege squat stang + stretchen).

Squat 3x8 / 80 KG
Bent over row 3x8 / 77.5 KG
T-bar row 3x8 / niet kunnen doen vandaag
Back extension 3x10 / 15 KG los gewicht
Bench press 3x10 / 72 KG
Pull down 3x10 / 70 KG
Military press 3x8 / 45 KG
Barbell curl 3x10 / 45 KG
Push down 3x10 / 37.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 140 KG

Extra oefeningen:
Hammer curl 3x8 / 20 KG
Concentration curl 3x8 / 20 KG
Dips 3x10 / bodyweight
Behind the neck press triceps 3x8 / 30 KG

Super fijn getraind en ben kapot! Ik ga lekker eten en een dutje doen.

Fijn weekend!
 
Pfff wat een shitload aan oefeningen zeg. Snap dat je kapot bent. Oh ik ben in btw
 
Pfff wat een shitload aan oefeningen zeg. Snap dat je kapot bent. Oh ik ben in btw


Thanks man! Welkom :)

Ja vandaag heb ik extra oefeningen gedaan (doe ik meestal op vrijdag).
Normaal is mijn fullbody wel goed te doen, ook al zijn het veel oefeningen. Maar ik ben wel kapot ja als ik klaar ben :D
 
Update 32e training 4-11-2019:

Warming up (cardio, lege squat stang + stretchen).

Squat 3x8 / 82 KG
Bent over row 3x8 / 80 KG
T-bar row 3x8 / 60 KG
Back extension 3x10 / 15 KG los gewicht
Bench press 3x10 / 72 KG
Pull down 3x10 / 75 KG
Military press 3x8 / 45 KG
Barbell curl 3x10 / 45 KG
Push down 3x10 / 37.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / overgeslagen vandaag, machine was continue bezet :shrug:

Ik had vandaag tijdens de military press bij het omlaag komen van de stang last van mijn schouders. Het was een zeurende pijn. Ik denk dat ze wat meer rust nodig hebben. Ik heb de oefening wel gewoon afgemaakt en tijdens de 2e en 3e set was het al minder (spierpijn?). De schouders worden natuurlijk ook enorm belast bij andere oefeningen en dat vergeet ik wel eens. Ook deze week bij sommige oefeningen weer wat gewicht omhoog :flexgrin:
Ondanks dat biceps trainen 1 van mijn favorieten is, blijf ik nu wel 'hangen' op 45 KG barbell curl. Iemand tips hoe ik dit omhoog kan schroeven (op een natty manier graag :D) ?

Op naar woensdag!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Update 32e training 4-11-2019:

Warming up (cardio, lege squat stang + stretchen).

Squat 3x8 / 82 KG
Bent over row 3x8 / 80 KG
T-bar row 3x8 / 60 KG
Back extension 3x10 / 15 KG los gewicht
Bench press 3x10 / 72 KG
Pull down 3x10 / 75 KG
Military press 3x8 / 45 KG
Barbell curl 3x10 / 45 KG
Push down 3x10 / 37.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / overgeslagen vandaag, machine was continue bezet :shrug:

Ik had vandaag tijdens de military press bij het omlaag komen van de stang last van mijn schouders. Het was een zeurende pijn. Ik denk dat ze wat meer rust nodig hebben. Ik heb de oefening wel gewoon afgemaakt en tijdens de 2e en 3e set was het al minder (spierpijn?). De schouders worden natuurlijk ook enorm belast bij andere oefeningen en dat vergeet ik wel eens. Ook deze week bij sommige oefeningen weer wat gewicht omhoog :flexgrin:
Ondanks dat biceps trainen 1 van mijn favorieten is, blijf ik nu wel 'hangen' op 45 KG barbell curl. Iemand tips hoe ik dit omhoog kan schroeven (op een natty manier graag :D) ?

Op naar woensdag!
Misschien bb curl vervangen voor een tijdje voor bv een db curl of preacher curl?
 
Misschien bb curl vervangen voor een tijdje voor bv een db curl of preacher curl?

Zou dit de nodige boost kunnen geven ja? Op vrijdagen pak ik namelijk al extra biceps + triceps oefeningen.... Ik ben bang dat als ik'm vervang dat ik dan helemaal achteruit ga wanneer ik de barbell weer oppak...
 
Ondanks dat biceps trainen 1 van mijn favorieten is, blijf ik nu wel 'hangen' op 45 KG barbell curl. Iemand tips hoe ik dit omhoog kan schroeven (op een natty manier graag :D) ?

Deload van 10 procent en dan ipv 3x10 overstappen naar 5x5
 
Deload van 10 procent en dan ipv 3x10 overstappen naar 5x5

Even voor de duidelijkheid. Deload betekent minder gewicht toch? Dus 40 KG pakken en dan 5x5 i.p.v. 3x10. En hoe lang? Maandje proberen ofso?
 
Deload is idd teruggaan in gewicht , en vanuit daar weer opbouwen .
Als 5x5 op 40kg makkelijk gaat doe je er bij de volgende training 2,5 kg bij enz enz
 
Deload is idd teruggaan in gewicht , en vanuit daar weer opbouwen .
Als 5x5 op 40kg makkelijk gaat doe je er bij de volgende training 2,5 kg bij enz enz

Oke, thanks :thumb:
 
Update 33e training 6-11-2019:

Warming up (lege squat stang + stretchen).

Squat 3x8 / 82 KG
Bent over row 3x8 / 80 KG
T-bar row 3x8 / 60 KG
Back extension 3x10 / 15 KG los gewicht
Bench press 3x10 / 72 KG
Pull down 3x10 / 75 KG
Military press 3x8 / deze overgeslagen vandaag.
Standing dumbbell press shoulder 3x10 / 20 KG
Barbell curl 5x5 / 40 KG
Push down 3x10 / 37.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 140 KG

Om overbelasting te voorkomen heb ik vandaag de military press overgeslagen. In plaats daarvan heb ik de staande shoulder press gedaan. Eerst links daarna rechts, dus niet 2 schouders tegelijk. Voor de biceps heb ik 5x5 gedaan met 10% deload omdat ik het idee heb dat ik op een bepaald gewicht blijf ‘hangen’. Bedankt voor de tip SvP0501 !
Kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen :)

Op naar vrijdag!
 
Update 34e training 8-11-2019:

Warming up (cardio).

Squat 3x8 / overgeslagen vandaag
Bent over row 3x8 / 80 KG
T-bar row 3x8 / 60 KG
Back extension 3x10 / 15 KG los gewicht
Bench press 3x10 / 72 KG
Pull down 3x10 / 75 KG
Military press 3x8 / 47 KG
Barbell curl 5x5 / 42 KG
Push down 3x10 / 37.5 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 140 KG

Extra oefeningen:
Leg press 3x10 / 170 KG
Leg curl 3x10 / 45 KG
Leg extension 3x10 / 45 KG
Concentration curl 3x10 / 20 KG
Behind the neck press 3x10 / 30 KG

Ik heb sinds een klein weekje een pijntje in mijn rechterknie. Ik zeg express ‘pijntje’ want ik heb er geen last van maar ik voel dat er iets niet lekker zit. Daarom heb ik de squat (met alle tegenzin) vandaag overgeslagen. Ik vind dat het goed gaat en ik wil mijn vorderingen niet verpesten door een blessure. Daarom een paar andere oefeningen i.p.v. de squat gedaan.
Afgelopen training had ik de military press om dezelfde reden overgeslagen en dat is me wel goed bevallen. Vandaag gewicht verhoogd en vol gas gegaan. Ging goed :)
Nu het weekend lekker rust en maandagochtend hopelijk weer starten met de squat...

Goed weekend!
 
Hoe gaat het gewicht/uiterlijk/mentaal gevoel?
 
Hoe gaat het gewicht/uiterlijk/mentaal gevoel?

Gewicht is/blijft hangen rond de 72 KG. Hier maak ik me niet zo druk om eerlijk gezegd. Mijn buikomtrek was bij aanvang trainen (nu 3 maanden geleden) 105 cm. Momenteel zit ik op 92-93 cm. Als ik mijn abs niet aanspan dan zijn de bovenste abs zichtbaar en onderaan zit nog een ‘buikje’ :D
Ik ben zeer tevreden zoals het gaat dus mentaal gaat het dan ook goed. Het is soms wel ontzettend moeilijk om me te houden aan ‘goed’ eten en onder een bepaalde aantal kcals te blijven.
Het kan natuurlijk altijd beter maar als ik kijk naar foto’s van een jaar geleden. Pffff dan is het echt een sprong voorwaarts!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven