MuscleMeat

Brab0 & Gains

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ben momenteel ‘Burn the Fat, Feed the Muscle’ aan het lezen.

Ongelooflijk interessant... ik moet nog veel leren en aanpassen zie ik :)

Update 17e training 26-9-2019:

35 minuten interval training op de fiets (vandaag cardio gedaan).

Volgens de fietscomputer 172 kcals verbrand en volgens MyFitnesspal 399 :duh:

Anyway: ik ben me bewust van dat ik minimaal 3 keer per week ook cardio moet doen. Dit zal mijn vetverbanding ten goede komen (hoop ik).

Ook lees ik in BFFM dat de 'zig-zag' eetwijze de beste manier is om te voorkomen dat je lichaam 'went' aan je kcals deficit. Wat denken jullie?

BFFM? ???
De 'zig-zag' eetwijze? Nooit van gehoord. :gek:
877a7305fa90fd6de449a889d0e666fa.png

BFFM? ???
De 'zig-zag' eetwijze? Nooit van gehoord. :gek:

Sorry, my mistake.
3 dagen een deficit aanhouden in je kcals, dan een dagje op onderhoud eten (of net erboven/onder). Dit zorgt er blijkbaar voor dat je lichaam niet went aan de calorietekort die je aanhoudt. Volgens Tom Venuto is dit een manier die zeker werkt om vet te verbranden.

Sorry, my mistake.
3 dagen een deficit aanhouden in je kcals, dan een dagje op onderhoud eten (of net erboven/onder). Dit zorgt er blijkbaar voor dat je lichaam niet went aan de calorietekort die je aanhoudt. Volgens Tom Venuto is dit een manier die zeker werkt om vet te verbranden.
Op zich is hier niks mis mee, maar of het 'beter' is, waag ik te betwijfelen. Ik heb nog nooit af moeten vallen, dus heb hier ook geen ervaring mee.

Update 18e training 27-9-2019:

Warming up (cardio 5 minuten)

Squat 3x10 / 70 KG
Bent over row 3x10 / 70 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 80 KG
Bench press 3x10 / 62,5 KG
Pull down 3x10 / 70 KG
Military press 3x10 / 42,5 KG
Barbell curl 3x10 / 42.5 KG
Push down 3x10 / 35 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) vergeten vandaag :D

Extra:
Preacher dumbbell curl 3x10 / 17.5 KG
Barbell tricep extension 2x10 / 42.5 KG

Goede training gehad. Ik heb sinds een paar dagen een 'zeurende' pijn in mijn knie. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Ik heb het weekend voor de boeg dus ff rustig aan doen.

Goed weekend!

• Like
Waarderingen: Apw
Update 19e training 28-9-2019:

35 minuten interval cardio gedaan (fiets).

De zeurende pijn in mijn knie is verdwenen :)

Update 20e training 30-9-2019:

Warming up cardio fiets 5 min.

Squat 3x10 / 70 KG
Bent over row 3x10 / - deze oefening geruild vandaag met seated cable row 3x10 / 50 KG
Romanian Deadlift 3x10 / - deze oefening geruild vandaag met back extension 3x10
Bench press 3x10 / 65 KG
Pull down 3x10 / 70 KG
Push down 3x10 / 35 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 120 KG
Leg press 3x10 / 130 KG

Cardio interval training fiets 35 minuten

Vandaag een ‘vreemde’ training gehad. Het was druk en ik kon niet meteen met mijn gebruikelijke oefeningen beginnen dus heb ik wat kleine aanpassingen gedaan in mijn schema van vandaag. Verder wel goed gegaan!

Vandaag een ‘vreemde’ training gehad. Het was druk en ik kon niet meteen met mijn gebruikelijke oefeningen beginnen dus heb ik wat kleine aanpassingen gedaan in mijn schema van vandaag. Verder wel goed gegaan!
Vreemd dat het 's ochtends al zo druk is. In de meeste gyms is de grootste drukte 's avonds.

Update 21e training 02-10-2019:

Warming up (lege squat stang + stretchen).

Squat 3x10 / 70 KG
Bent over row 3x10 / 70 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 80 KG
Bench press 3x10 / 65 KG
Pull down 3x10 / 70 KG
Push down 3x10 / 35 KG
Calf raises (zittend, leg press machine) 3x10 / 130 KG

Cardio interval training fiets 35 minuten

Vandaag heb ik een filmpje laten maken van mijn squat. Ik heb namelijk erg last van mijn onderrug (zo nu en dan speelt het enorm op). De trainer die het filmpje heeft opgenomen zei meteen al dat ik mijn rug te hol houd. Ook moet ik op blote voeten of 'squat' schoenen aanschaffen volgens hem. Ik heb door de pijn mijn romanian deadlift niet af kunnen maken, wil het ook niet gaan forceren. Ik zal dadelijk het filmpje uploaden en ik hoor graag van jullie wat ik niet goed doe :rolleyes:

De rest van de training is goed verlopen. Ik ben nu een week al met cardio bezig na mijn training, voelt goed.

Laatst bewerkt:
Dit is de squat van vandaag (02-10-2019). Graag hoor ik van jullie wat ik niet goed doe.

ps: ik zet'm ook nog onder oefeningen zodat ik wat meer bereik heb.

Laatst bewerkt:
Je military press vind ik wel sterk man o.o ik zit ook op 42.5-45 :( Squat ziet er ook prima uit, misschien je voeten iets minder naar buiten laten wijzen maar als je je daar beter bij voelt, dikke prima man!
Ik denk dat je ATG squats doet, 't lijkt erop dat je dan ook iets van de bounce gebruikt. Misschien eens proberen om net onder parallel te gaan?
Verder echt niks op aan te merken, doe zo verder! :D

Edit: misschien 1 iets om op te letten, je breekt nu eerst je knieen en dan pas je heupen. Probeer eerst je kont naar achter te doen en dan de knieen.
En je hielen komen ook van de grond, is niet de bedoeling. Beetje zoeken naar de voetpositie en komt in orde

Moeijlijk te beoordelen vanwege de slechte belichting. Ik denk dat je trainer wel gelijk heeft dat het probleem bij je voeten begint. Train je met schoenen met een zachte zool? Verder zie ik bij je linkervoet duidelijk dat het zwaartepunt naar je tenen verplaatst als je zakt, terwijl het de bedoeling is dat het zwaartepunt niet verschuift tijdens de beweging.

Je military press vind ik wel sterk man o.o ik zit ook op 42.5-45 :( Squat ziet er ook prima uit, misschien je voeten iets minder naar buiten laten wijzen maar als je je daar beter bij voelt, dikke prima man!
Ik denk dat je ATG squats doet, 't lijkt erop dat je dan ook iets van de bounce gebruikt. Misschien eens proberen om net onder parallel te gaan?
Verder echt niks op aan te merken, doe zo verder! :D

Edit: misschien 1 iets om op te letten, je breekt nu eerst je knieen en dan pas je heupen. Probeer eerst je kont naar achter te doen en dan de knieen.

Military press is 1 van mijn favoriete oefeningen :D het ene moment druk ik 45 kg en het andere moment zit ik tussen 40-45 KG. Afhankelijk van hoe fit ik ben, slaap, etc. etc.
Als jij ook op dit gewicht zit hoef ik jou niet te vertellen hoe t*fuszwaar het kan zijn :pressing:

Dude, wat zijn ATG squats? En bedoel je met 'net onder parallel' net onder 90 graden (knie)?
Kont naar achteren eerst ga ik eens proberen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven