- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

BFFM?Ook lees ik in BFFM dat de 'zig-zag' eetwijze de beste manier is om te voorkomen dat je lichaam 'went' aan je kcals deficit. Wat denken jullie?

Ik gok “ burn the fat, feed the muscle “
En de zigzag eet methode zal gok ik een refeed dag zijn
Op zich is hier niks mis mee, maar of het 'beter' is, waag ik te betwijfelen. Ik heb nog nooit af moeten vallen, dus heb hier ook geen ervaring mee.Sorry, my mistake.
3 dagen een deficit aanhouden in je kcals, dan een dagje op onderhoud eten (of net erboven/onder). Dit zorgt er blijkbaar voor dat je lichaam niet went aan de calorietekort die je aanhoudt. Volgens Tom Venuto is dit een manier die zeker werkt om vet te verbranden.
Op zich is hier niks mis mee, maar of het 'beter' is, waag ik te betwijfelen. Ik heb nog nooit af moeten vallen, dus heb hier ook geen ervaring mee.

Vreemd dat het 's ochtends al zo druk is. In de meeste gyms is de grootste drukte 's avonds.Vandaag een ‘vreemde’ training gehad. Het was druk en ik kon niet meteen met mijn gebruikelijke oefeningen beginnen dus heb ik wat kleine aanpassingen gedaan in mijn schema van vandaag. Verder wel goed gegaan!
Vreemd dat het 's ochtends al zo druk is. In de meeste gyms is de grootste drukte 's avonds.

Squat ziet er ook prima uit, misschien je voeten iets minder naar buiten laten wijzen maar als je je daar beter bij voelt, dikke prima man!
Je military press vind ik wel sterk man o.o ik zit ook op 42.5-45Squat ziet er ook prima uit, misschien je voeten iets minder naar buiten laten wijzen maar als je je daar beter bij voelt, dikke prima man!
Ik denk dat je ATG squats doet, 't lijkt erop dat je dan ook iets van de bounce gebruikt. Misschien eens proberen om net onder parallel te gaan?
Verder echt niks op aan te merken, doe zo verder!
Edit: misschien 1 iets om op te letten, je breekt nu eerst je knieen en dan pas je heupen. Probeer eerst je kont naar achter te doen en dan de knieen.
het ene moment druk ik 45 kg en het andere moment zit ik tussen 40-45 KG. Afhankelijk van hoe fit ik ben, slaap, etc. etc.